Aihe: Rumpukone/Rumpumoduli
1
Jale
29.03.2003 18:49:31
Mä oon aika pihalla näissä rumpu asioissa. Elikkäs tarkotus ois ostaa rumpukone kun väsäilen musaa yksin. Mikä on hyvä? Mikä huono? Paljon maksaa jne? Ja mitkä toiminnot on syytä ottaa huomioon kun äänitän muuten pc:llä..niin ja teen pop/rock musaa että tarvis ihan akustisia rumpusoundeja että myös sellasia säksättäviä looppeja. Sitten mitäs nämä kalliit rumpumodulit on? Miten ne toimii/millä niitä "soitetaan"? Älkää nyt naurako mutta voiko esim. rumpukoneen soundipankkia laajentaa jos sen liittää johonkin moduulihärveliin vai? Oon lukenu et Rolandilla on malllit r5 ja r8 rumpukoneissa joihin on saatavilla jtn laajennuskortteja..häh? Paljos ne maksaa? Kertokaa ja auttakaa. KIITOS!
"I´m not here, this isn´t happening"
Jami
29.03.2003 21:36:11

Pitäisköhän sun kysyä tuolta konemusa-osastolta. Siellä ne rumpalointia taitamattomat majailee. Kun täällä on pääasiassa rumpaleita ja ne ei voi sietää rumpalin työttömäksi tekeviä koneita.

ps. piikki ei ollu sulle tarkoitettu.
Mikko A
30.03.2003 00:35:44
Pitäisköhän sun kysyä tuolta konemusa-osastolta. Siellä ne rumpalointia taitamattomat majailee. Kun täällä on pääasiassa rumpaleita ja ne ei voi sietää rumpalin työttömäksi tekeviä koneita.

ps. piikki ei ollu sulle tarkoitettu.

Oon täysin samaa mieltä!! Pyydä mieluummin jotain tuttua rumpalia soittaan ne... Jos et tunne niin tutustu!
I rule...
JeeVes
03.04.2003 09:41:25
Rumpukoneet pitäs polttaa tai pistää pannaan
Suck my error!
Yrtti
03.04.2003 18:03:56

Rumpukone on ihan kätevä mikäli asustelee kerrostaloyksiössä ja kynyttää yksin huvikseen biisejä. Rumpujen mikittäminen ynnä kaikennäkönen tietokoneiden yms roudailu on aika tuskasta hommaa jokaikistä biisiä varten.
Tärkeintä kaiketi on että rumpukoneessa on midi sisään sekä ulos että sen voi lykätä kiinni tietokoneeseen ja liittää halutessaan vaikkapa semmosen padiin mihin voi hakata.
sitten kans on tuo dynamiikka mikä vanhemmista kojeista puuttuu eli jos painaa kovempaa, kuuluu kovempaa.

Itselläni on ZoomRhytmTrack234 ja en tätä ainakaan suosittele, Ei ole midiä ulos ja napit menee aika nopeaa paskaksi. Muista Zoomin malleista ei ole tietoa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)