Aihe: Rumpupenkki
1
Aegis
24.03.2003 16:35:10
Minkälaisen rumpupenkin omistat ja missä kohtaa ostoslistaa se oli? Itselläni on Taman huippumukava Wide-Rider hikeä haihduttavalla viimeistelyllä (en tiiä toimiiko muka oikeasti) koska en halua soittaessa ajatella "..tu kun perseessä ei kierrä veri."
You are the all-singing, all-dancing crap of the world -Tyler Durden-
Mikko A
24.03.2003 17:20:34
Ihan paska vanha penkki, päällystyski ihan repaleinen ku oon siihen hakannu kapuloilla :) Pysyy kuitenki pystyssä ja uutta en osta ennen ku oon saanu uuden lever-glide haitsutelineen... =)
I rule...
miän vain
24.03.2003 17:36:26

Pearlin pianotuoilimallinen kangaspäällysteellä. Käytettynä ostettu ja hyvin kestänyt - tietääkseni aika kallis malli. Joka tapauksessa hyvä istua ja tukeva; ja kangaspäällyste on ihan ehdoton - tekonahkalla istuminen liimaa kalsarit ja housut persiiseen kiinni ekan biisin aikana. Ei ihme muuten että moni pitää penkin päällä pyyhettä - sen voi nimittäin viedä pesuun...

Penkki oli ostoslistalla aika alkupäässä, koska vanhassa oli kiva pikku ominaisuus - irtoava jalka. On se hassua kaatua kyljelleen kesken soiton. Lisäksi se oli 70-luvun mallia, eli pirun korkea. Silloin kun oli monilla tapana soittaa jalat lähes suorana. No, itse en saanut sitä riittävän alas, että polvien kulma olisi ollut edes lähellä tuota maagista yhdeksääkymmentä astetta. Korkemmassa asennossa se pirulainen ylettyi minua lähes ristiselkään...

Penkin vaihtaminen paransi soittoa heti.
O jee! *NAX*
Buusteri
24.03.2003 17:45:02

Omistan hienon itsetehdyn puisen rumputuolin, jossa korkeudensäädin (kierteillä toteutettu) ja lumileopardinahkainen istuimenpäällyste :) käykääpä kattoon mun irc-galleriakuva. se penkki on oikeesti hieno..
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
Guido
24.03.2003 20:28:05
Satula -mallinen, Alcantara päällysteinen. :) Olisikohan alunperin joku No Sound eli New Sound merkkinen, mutta oman takapuolen arvolle sopivaksi modifioitu. Kunnon penkki toimivalla korkeuden säädöllä on mun mielestäni aivan must. Ei ole mukava soittaa keittiöjakkaran nokassa, toisaalta liian matallakin on huono soittaa.
Hyvään penkkiin kannattaa sijoittaa. Valitettavasti useimpien tuolien rautaosat tuppaa olemaan jotain Burman poikien joulutinaa, mikä halkeilee ihan heti kohta. Ja kierteet eivät kestä.
Checkmate
24.03.2003 20:50:40
Mulla on sellanen baarijakkarahenkinen tuoli, joskin vähän matalampi kun mitä kapakkaserkkunsa ovat. Ei liene edes rumputuoliksi tarkoitettu ihan ensisijaisesti... Ihan jees kuitenkin.
So not?
Mikko A
24.03.2003 20:52:06
Silloin kun oli monilla tapana soittaa jalat lähes suorana.

Hyvänä esimerkkinä vaikka Ringo Starr...
I rule...
WyW
24.03.2003 21:28:26

Mulla on joku Mapexin uusimman malliston paras semmonen pyöree jakkara. Kyllä sillä istuu. Helvetin hyvä muistilukko.
Pööp.
jussijoe
24.03.2003 22:27:57

mulla oli semmonen Milleniumin penkki... ihan hyvähän se oli vaikka oliki Millenium ja sitten tuli Sonorin setin mukana uus melekeen samanlainen...
jeriko
25.03.2003 11:25:36
puinen jakkara!! =)
Jukka
T Mustonen
25.03.2003 13:36:47
Olisikohan tuo joku Millennium tai vastaava? Peruspenkki, mustaa nahkaa, toimii ihan hyvin. Ennen tuota käytössä oli vanaha toimistotuoli - selkänojalla tietenkin! Mulle kelpaa kyllä ruo nykyinen, ei ole tarvetta vaihtaa. Eikä kalsaritkaan kulahda tai penkki haise kun pitää pyyhettä päällä. Vielä kun muistaisi pestä sen pyyhkeen välillä, 6 months and counting...

Viime aikoina muistilukko on alkanut pettää, eli penkki meinaa ruveta hieman valumaan alaspäin. Homma tosin korjaantui kun vaihdoin sen korkeudensäätörinkulan järeämpään vanhasta symbaaliständistä nyysittyyn mokomaan. Huonoin puoli on varmaankin se, että penkki tuppaa pyörimään suht helposti, mutta ei se mitn, pelimies soittaa vaikka ilman.

Niin no, minä en ole pelimies.
Huumori on vakava asia.
-oskari--
25.03.2003 17:34:35
Mulla on sellanen ite tehty penkki... ihan pirun hyvä tosin se on vähän vino(tosi vähän...) ei sitä ees huomaa!!!
Siinä on sellanen farkkukangas päällyste... ;)

Tukeva ku mikä!!!
Pearl jylistelee muitten yli...!!!
afro
28.03.2003 16:20:16
Ihan Pearlin peruspenkki. Musta nahka (teko-?!?) päällyste. Ihan toimii ja välttää.
http://www.afrotumza.tk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)