Aihe: Millenium rumpuräkki??
1
jukej
11.04.2003 18:17:57
Kaikki jotka on kokeillu, ni sanokaa mielipide!!
Mahtuukohan tohon kolme tomia 10", 12" ja 13"??
JUKERULESOK!
Thyrblast
12.04.2003 09:53:42
Kyllä sopii hyvin. On muuten aikapitkälle kopio Gibraltarin räkistä; samat putkenvahvuudet. Sopii clampit jne.
e r s k i
12.04.2003 18:23:05
Onkos tossa Milleniumin räkissä muuten pöyreää
tuo putki? Esim. neliön mallinen putki estää tominpidikkeiden kumartelun, jos klämpit väsähtää.
Milleniumin hinta huokuttelee, mutta pelkona on klämppien pitävyys pyöreällä putkella, varsinkin rankemmassa soitossa.
Millaisia kokemuksia?
Thyrblast
12.04.2003 19:13:13
Kyllä, pyöreää on putki. Lisäksi kaareva. Itselläni on kestänyt, tosin myöhemmin olen `customoinut´ räkkiä paremmilla osilla. Putket jees(sama kuin Gibraltar), clampit ei välttämättä kestä kovaa DM/BM-mättöä...Mutta kuten sanottu, ne voi korvata paremmilla.
Thyrblast
12.04.2003 19:30:50
Täsmennystä vielä edelliseen: Eli jos symbaalipuomit tuntuvat huonoilta, Gibraltarin puomit sopivat heittämällä. Lisäksi thomannilta löytyy clamppeja nimeltä Dixon, jotka sopivat tähän. Eivät kovin hyviä, mutta parempia, kuin vakiona tulevat. Pitemmän päälle tulee edullisemmaksi laittaa kerralla Gibraltarit! Kerran se kirpaisee. Tai sitten laitat sen millenium-räkin, ja hommaat siihen Gibraltar-clampit. Voi tulla edullisemmaksikin...? En tiedä, mut näin oon itse tehny sattuneesta syystä.
e r s k i
12.04.2003 23:07:50
Kiitos Thyrplastille kattavasta infopläjäyksestä, täytyypä ruveta harkitsemaan systeemejä...
Dr.Rubber
13.04.2003 04:34:46 (muokattu 13.04.2003 09:57:40)
mieki haluun räkin
Ei kannata tunkea lunta pilluun!
Thyrblast
13.04.2003 10:50:11
Olkaa hyvä vaan . Miksi maksaa turhasta, jos voi säästää järkevästi? Samat sanat myös Tohtori Tekokumille!Hehhee!!!Osta räkki jos tahtoo...
Marko
17.04.2003 19:28:10
Pyöreäputkisessa räkissä kannattaa muistaa kiristää clampit ja ne putken pidikkeet perkelee kireälle että ei keikahda. Ei tuu välttämättä mukavaa jälkeä ku etutomit tippuu basarin päälle. Joskus mietityttää tossa omassa räkissä että millonhan nuoki 14" ja 16" tomit kellahtaa tuosta. Tsekatkaa toi mun sydemi tuolta profiilista jos tosta nyt mitään selvää saa.
Myö leiriyttään tähän.
zak69
17.04.2003 22:28:48
Sen verran sanoisin että mun Gibraltarissa (on muuten myynnissä) löytyy joka clampille "muistilukko", eli clampin vierelle ruuvattava kehä jossa sopiva hahlo clamppiin. Ne kummatkin kun kiristää niin kestää vetää vaikka leukoja!!! Et silleen......
Baroquean
18.04.2003 00:14:13
Sen verran sanoisin että mun Gibraltarissa (on muuten myynnissä) löytyy joka clampille "muistilukko", eli clampin vierelle ruuvattava kehä jossa sopiva hahlo clamppiin. Ne kummatkin kun kiristää niin kestää vetää vaikka leukoja!!! Et silleen......

Sama homma Taman kiinnikkeissä. Mulla on tosin räkissä muistilukot ainoastaan poikkiputken liitoskohdissa missä on kiinni 10", 12" ja 13" tomit. Totesin ettei itse tomikiinnikkeet tarvii muistilukkoja koska en sentään istu niitten tomien päällä. Normaali käytössä kestää ja pysyy paikoillaan aivan varmasti. Se kiristysvoima jakaantuu niin tasasesti sen putken ympärille, että ei sitä kiinnikettä edes tarvii vääntää kiinni hampaat irvessä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)