Geelis 28.04.2003 11:51:01 | |
---|
eiköhän john "bonzo" bonham ole se kaikkein paras. Kuunnelkaapa semmonen biisi kuin Sick Again -live versio. Puol välissä on ehkä rumpu historian vaikeimpia sooloja. Muita hyviä. Lars Ulrich (tyyli) Lombardo Portnoy Max Weinberg |
Marko 28.04.2003 12:34:33 | |
---|
Joo Lars Ulrich osaa tosiaan hyvin sen yhen kompin ja siihen se sitte jääki. Ja tämä oli minun mielipide, ei tarvi vetää hernettä nenään. Myö leiriyttään tähän. |
Sgandalf 28.04.2003 13:53:00 | |
---|
Ja tämä oli minun mielipide, ei tarvi vetää hernettä nenään. Minun myös. Vanha juoppo ja suuren luokan kusipää se on nykyään. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
Speedy 28.04.2003 14:53:07 | |
---|
Joo Lars Ulrich osaa tosiaan hyvin sen yhen kompin ja siihen se sitte jääki. Ja tämä oli minun mielipide, ei tarvi vetää hernettä nenään. Totta..! "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Iso-K 28.04.2003 16:30:51 | |
---|
Ilman ProToolssia kukaan ei varmaan jaksais kuunnella ulrichin paukutusta saatikka sitten väittäis miestä lahjakkaaks! Kalu - Rock 'til You Drop! |
drummer 1 28.04.2003 16:32:27 | |
---|
Joo Lars Ulrich osaa tosiaan hyvin sen yhen kompin ja siihen se sitte jääki. Ja tämä oli minun mielipide, ei tarvi vetää hernettä nenään. Minunkin mielestäni totta! Vetäähän se fiiliksillä, mutta... COB:n Jaska Raatikainen on kuningas..Panteran Vinnie Paul on myös ihan jees.... |
Aimo 28.04.2003 17:40:16 | |
---|
Lars ei kyllä kovinkaan häävejä soita, mutta enpä voi yhtään huonoakaan kohtaa sen soitosta mainita. Ei se kuitenkaan maailman parhaita ole millään. Oma suosikki on kyllä Sami Kuoppamäki, mutta on esim. Portnoyn Mike aika kova jätkä. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Sgandalf 28.04.2003 17:51:17 | |
---|
Lars ei kyllä kovinkaan häävejä soita, mutta enpä voi yhtään huonoakaan kohtaa sen soitosta mainita. Live-soitto onkin sitten aivan eri asia. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
WyW 28.04.2003 18:36:57 | |
---|
Tomas Haake ja Morgan Ågren... Mike Mangini... öh... Vinnie Paul... Mut Portnoy... antaa olla. Pööp. |
lug 28.04.2003 18:41:12 | |
---|
eiköhän john "bonzo" bonham ole se kaikkein paras. Kuunnelkaapa semmonen biisi kuin Sick Again -live versio. Puol välissä on ehkä rumpu historian vaikeimpia sooloja.
Miltä bootlegilta ton löytää? En jaksais etsiä kaikkia 75-77 vuosien livejä :) |
Triskal 28.04.2003 19:05:09 | |
---|
Missäs Ulrich soittaa? |
Järvihirviö 28.04.2003 19:59:16 | |
---|
En nyt tiedä, mistä tämä portnoyn "dissaus" nyt johtuu, onko se sitten ylisoittamisesta tai siitä, että setti kompensoi sen pientä kikkeliä..Mutta anyhoo, kertokaas kuitenkin, mistä tuulee? |
tekemällätehtywannabe 28.04.2003 20:05:43 | |
---|
tämä on kyllä päivän selvä juttu, mutta laitetaan reinert - hoglan - christy siinähän ne kovimmat |
Hammer Of The Gods 28.04.2003 20:18:32 (muokattu 28.04.2003 20:19:05) | |
---|
En nyt tiedä, mistä tämä portnoyn "dissaus" nyt johtuu, onko se sitten ylisoittamisesta tai siitä, että setti kompensoi sen pientä kikkeliä..Mutta anyhoo, kertokaas kuitenkin, mistä tuulee? Kitaristina on helppo antaa kommenttia tuohon Portnoy-hommaan. Itse kun en juuri paskan vertaa rummuista tai niiden soittamisesta tiedä, niin mielepiteeseeni Portnoysta eivät vaikuta setin koko tms. Aika laajasti kuuntelen kaikenlaista musiikkia lähinnä rankemman pään tavaraa mainstreamheavystä bläkkikseen. Ja täytyy sanoa, että Portnoyta on ilo kuunnella. En tajua minkä takia äijää haukutaan vaikka se soittaa ku elukka. Portnoy on yksi niistä harvoista rumpaleista jonka tunnistan soittotyylin perusteella levyä kuunnellessa ja mielestäni se osoittaa sen, että tyyppi on oikeasti saanut jotakin aikaan! Mitä helpommin, sitä helpommin! |
Marko 28.04.2003 22:04:19 | |
---|
Itekki oon huomannu ton että nykyään Portnoyta haukutaan joka paikassa. Mun mielestä se on yks kovimmista rumpaleista. Mielipiteet näyttää menevän silleen että sitä joko ylistää tai sitä sitten vihaa. Mutta empä tajua mistä nuo negatiiviset puheet tulee? Tekeekö se rumpalista huonon jos se ei soita sitä lempimusiikkia ja pole tuplabasaria ääntä nopeampaa? Myö leiriyttään tähän. |
Aimo 28.04.2003 22:23:22 (muokattu 28.04.2003 22:25:09) | |
---|
Live-soitto onkin sitten aivan eri asia. No ei kyllä ainakaan minun live valikoimasta löydy kummoisia. Onhan se muuten kova jätkä ja varmasti paras mahdollinen rumpali metallicalle, larsin innoittamana minäkin alotin, mutta ei se kyllä ihmeellisiä juttuja pistä. Eiku perkele, nyt vasta tajusin sgandalfin tarkotuksen. Joo, on sillä vieheitä liveissä. Eikä dyers eve taitu, yksi parhaista biiseistä muuten.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Aimo 28.04.2003 22:26:53 | |
---|
Missäs Ulrich soittaa? No Metallicassa. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Mikko A 28.04.2003 23:32:54 | |
---|
Joo Lars Ulrich osaa tosiaan hyvin sen yhen kompin ja siihen se sitte jääki. Ja tämä oli minun mielipide, ei tarvi vetää hernettä nenään. Ja minkä? =) Kyllä Larsilla on ihan hyvä tyylitaju. Ne yksinkertaiset jutut kuulostaa Larsin soittamina hyviltä. Ja Hammer Of The Gods: yritäppä erottaa Portnoy Toni Porthénista =) Musta Portnoy on ihan hyvä, mutta ei se jostain syystä aina oikein innosta... (??) I rule... |
Hammer Of The Gods 29.04.2003 08:48:35 | |
---|
Ja minkä? =) Kyllä Larsilla on ihan hyvä tyylitaju. Ne yksinkertaiset jutut kuulostaa Larsin soittamina hyviltä. Ja Hammer Of The Gods: yritäppä erottaa Portnoy Toni Porthénista =) Musta Portnoy on ihan hyvä, mutta ei se jostain syystä aina oikein innosta... (??) Missäs yhtyeessä tämä Porthén vaikuttaa? Ei nimittäin ole aavistustakaan.
Mitä helpommin, sitä helpommin! |
AP 29.04.2003 10:08:17 | |
---|
Itekki oon huomannu ton että nykyään Portnoyta haukutaan joka paikassa. Mun mielestä se on yks kovimmista rumpaleista. Mielipiteet näyttää menevän silleen että sitä joko ylistää tai sitä sitten vihaa. Mutta empä tajua mistä nuo negatiiviset puheet tulee? Tekeekö se rumpalista huonon jos se ei soita sitä lempimusiikkia ja pole tuplabasaria ääntä nopeampaa? No, sama ilmiö on aika yleinen taideväen keskuudessa, olkoonkin sitten kyse kuvataiteista, musiikista tms. Ei kyse varmaan ole kateudesta niinkään kuin tarpeesta pitää itsensä ja näkemyksensä esillä ja digata kaikkea mistä kovin suuri yleisö ei tiedä. Sama juttu on havaittavissa monen bändin kohdalla. NIin kauan, kun pumppu on vain harvojen tiedossa (rumasti sanottuna marginaaliryhmien), se kelpaa ainakin itseään kunnianhimoisina ja tavoitteellisina pitäville musiikin harrastajille. Viimeistään, kun ko. yhtye saa jonkun aikaansaannoksensa hittilistoille, se kiinnostaa näitä musiikin harrastajia entistä vähemmän. Pätevä perustelu on usein ollut, että "nyt nekin ovat myyneet sielunsa kaupallisuudelle". Portnoyta ei varmaan vielä pari vuotta sitten tunnettu siinä mittakaavassa kuin nyt. Tänä päivänä MP on monen nuoren rumpalin esikuva. Taitava kaveri, toki, mutta samalla kokeneet soittajat voivat kokea nämä Portnoyta ihailevat jonkinlaiseksi uhaksi itselleen. Tai sitten kokeneempaan kaartiin leviää pettymys siitä, että Portnoy ei enää olekaan pienen piirin mies, jonka soittoa sopii ihastella. Tämä mielipiteenä. |