kamelisko 27.04.2003 18:08:49 | |
---|
Elikkä mua on pitkään jo mietityttäny että miten näiden Paisteen Ziljianin yms. peltien laadut menee. Mikä sarja on hyvää mikä paskaa jne. Kun ei niiden sivuilta oikee saa selvää. Pitäis pikkuhiljaa hommailla omia peltejä ku treenikämpillä on vaan 302-sarjaa --- kuulostaa kattilankansilta.. |
Joku vaa 27.04.2003 18:14:39 (muokattu 27.04.2003 18:21:48) | |
---|
Paisteella on nykyään niin että mitä isompi luku, sen kalliimpi pelti paitsi alpha joka on vähä niinku ammatti tason ja harjottelu tason välistä. Sitten on nämä nimi sarjat jotka ovat sitte kaikki ammatti tason peltejä ja hinta vaihtelee. Ja sitte zildjianilla ei oo kun zbt ja zxt jotka ovat keski hinta luokkaa ja loput on ammatti tason peltejä. Sabianilla on nii että b8, b8pro, pro ja prosonic ja loput ammatti tason peltejä. |
wille_eemeli 27.04.2003 19:09:19 | |
---|
Minä ainakin sain Paisteen 802:set (kaksi crashia: 16"Rock ja 18" tavallinen) halvemmalla kuin olisin saanut Alphat. Ja mielestäni ne ovat hintalaatusuhteeltaan enemmän kuin hyvät. |
kamelisko 27.04.2003 20:19:47 | |
---|
Mitenköhän hyvä tuo 802-sarja mahtaa olla? Kun Thomannilta sais melko halvalla paketin... hmmhmm.. Onko se Alphan ylä- vai alapuolelta? |
Joku vaa 27.04.2003 20:25:31 | |
---|
Mitenköhän hyvä tuo 802-sarja mahtaa olla? Kun Thomannilta sais melko halvalla paketin... hmmhmm.. Onko se Alphan ylä- vai alapuolelta? Se on vähä Alphaa huonompi mutta ei mitää mullistavaa eroa oo. Mulla on crässi ja haikka. Haikka on vähä epä herkkä samoin kräss mutta toimii kumminkin. Kyllä suosittelen 302 tilalle... |
Marko 27.04.2003 21:07:45 (muokattu 27.04.2003 21:07:58) | |
---|
Paiste: 302,502,802,Alpha,2002,Signature Zildjian: ZBT, ZBT Plus, A, A Custom, Z Custom, K, K Custom Sabian: B8, B8 Pro, Pro, AA, AAX, HH, HHX Nuin ne suurinpiirtein menee. Myö leiriyttään tähän. |
Kosminen 28.04.2003 03:06:47 | |
---|
Nuo 802:t on kyllä loistavat 302:n jälkeen eikä ne tosiaan maksakaan paljon mitään. Haitsu ja crash löytyy. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys |
AP 28.04.2003 09:04:27 | |
---|
Paiste: 302,502,802,Alpha,2002,Signature Zildjian: ZBT, ZBT Plus, A, A Custom, Z Custom, K, K Custom Sabian: B8, B8 Pro, Pro, AA, AAX, HH, HHX Nuin ne suurinpiirtein menee. Juu. Paisteelta jäi vielä pari puuttumaan, eli 302,502,802,Alpha, Innovations,2002,Dimensions, Traditionals, Signature. Lisäksi tuosta 2002-sarjasta on räyhäkkäämpi Rude-versio. Sanottaisiinko, että Innovationsista ylöspäin on jo ihan pro-peltejä, eikä nuita Innovationsia tahi Alphaakaan kannata tarkan euron kaverin jättää kokkeilematta. |
kamelisko 28.04.2003 12:00:14 | |
---|
Juu. Paisteelta jäi vielä pari puuttumaan, eli 302,502,802,Alpha, Innovations,2002,Dimensions, Traditionals, Signature. Lisäksi tuosta 2002-sarjasta on räyhäkkäämpi Rude-versio. Sanottaisiinko, että Innovationsista ylöspäin on jo ihan pro-peltejä, eikä nuita Innovationsia tahi Alphaakaan kannata tarkan euron kaverin jättää kokkeilematta. Juu ainaki kaverilla on alpha-sarjaa. Se Chrystal Crash on aika siistin soundinen..
|
Speedy 28.04.2003 14:55:34 | |
---|
Juu. Paisteelta jäi vielä pari puuttumaan, eli 302,502,802,Alpha, Innovations,2002,Dimensions, Traditionals, Signature. Itse asiassa Traditionalhan on kalliimpaa, kun Signature.. Jos tässä nyt niitä hinnan mukaan laitettiin paremmuus järjestykseen..
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
lethus1 28.04.2003 15:25:37 | |
---|
Oman mielikuvan (ei siis tiedon) mukaan Z-custom on A:ta ja A-customia "alempana". Tämä perustuu mm. siihen missä järjestyksessä peltisarjat on Zildjianin kataloogeissa tai nettisivulla :D |
BMX 28.04.2003 15:35:34 (muokattu 28.04.2003 15:39:06) | |
---|
Kyllä toi PAISTEEN singnature sarja on kallein ja paisteen paras sarja "lippulaiva malli". Mutta kannatta kysellä myös noita ISTANBULIN peltejä, useammasta istanbulin sarjasta löytyy todella läpi tulevia ääniä. ennyt muista mikä se yks istanbulin ride oli mutta siittä meinaan lähtee si ihan himo kovat äänet. (istanbullin ridet ovat kova sana) Ville |
AP 28.04.2003 15:51:05 | |
---|
Kyllä toi PAISTEEN singnature sarja on kallein ja paisteen paras sarja "lippulaiva malli". Mutta kannatta kysellä myös noita ISTANBULIN peltejä, useammasta istanbulin sarjasta löytyy todella läpi tulevia ääniä. ennyt muista mikä se yks istanbulin ride oli mutta siittä meinaan lähtee si ihan himo kovat äänet. (istanbullin ridet ovat kova sana) Juuei. Pahoitteluni, tuo Traditionals tosiaan ON keskimäärin kalliimpaa kuin Signature. Täällä "Soitin-laineen hintojen maassa" tulee joskus sotkettua ajatuksissaan asioita. Se, mitä Laine voi myydä yksittäiskappaleina halv...no, edullisemmin, onkin jossain muualla tosikallista. Maahantuojan myymässä kamassa on etunsa. |
reaktor 28.04.2003 18:37:46 | |
---|
Tuosta Paisteen Chrystal Crash pellistä... Tuli tänään postista tuo pelti, ostin käytettynä ja erittäin hyväkuntoisena kaverilta joka oli vaihtanut Innovations sarjaan. Itse en oikein pitäny tuosta pellistä, ennakkokuuntelu ois ollu paikallaan. Ei paha pelti hintaansa nähden, kyllä siinä sitä sointiakin on, mutta sammuu varsin nopeasti ja on hieman "möreän" oloinen :) 90e käytettynä maksoin ja kyllä tuo paikkansa setistä löytää, mutta vastedes pistäisin mieluummin kolminkertaisen hinnan seuraavasta pellistä kun hinta kerta soundissa kuuluu. Vertailukohteena käytin vanhempaa crashiani, Zildjianin A-customia, jossa on huomattavasti helisevämpi soundi. Kylläpä tuosta Alphasta kuitenkin hieman vaihtelua saa soundiin. Mielipiteitä muuten Sabianin ja Zildjianin keskinäisestä hinta/laatusuhteesta? |
afro 28.04.2003 19:43:50 | |
---|
Oman mielikuvan (ei siis tiedon) mukaan Z-custom on A:ta ja A-customia "alempana". Tämä perustuu mm. siihen missä järjestyksessä peltisarjat on Zildjianin kataloogeissa tai nettisivulla :D Nämä ovat ihan erityylisiä peltejä. Z-Custom on ns. hevipelti, eli ääntä (ei välttämättä kovin kaunista) lähtee paljon, kun taas A-Custom on paljon kevyempi ja herkemmin soiva pelti. A-Custom on kyllä hyvä valinta. Se toimii tilanteessa kuin tilanteessa. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
kkeppana 28.04.2003 21:34:09 | |
---|
off topic: Mä oon aatellu vaihtaa 18" K Dark Crash Thin -peltini johonkin hieman raskaampaan ja äänekkäämpään peltiin. Oon miettiny tota A Medium Crashia, onko teillä kokemuksia siitä. Ja jos joku haluaa vaihtaa niin mailia vaan tulemaan :) I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Epämuusikko 28.04.2003 22:13:36 | |
---|
off topic: Mä oon aatellu vaihtaa 18" K Dark Crash Thin -peltini johonkin hieman raskaampaan ja äänekkäämpään peltiin. Oon miettiny tota A Medium Crashia, onko teillä kokemuksia siitä. Ja jos joku haluaa vaihtaa niin mailia vaan tulemaan :) Se on hyvä pelti, älä vaihda. Kadut kuitenkin, viimeistään siinä vaiheessa, kun alat kaivata crash ridehtävää crashia TS. Jazzkeikka, jolle et halua viedä kahta rideä, yms. www.stileproject.com |
JeeVes 28.04.2003 22:47:27 | |
---|
off topicia taas: minkäköhän hintaisia noi Zildjanin K on kun oon kanssa tossa loppu kesästä hommaamassa itelleni peltejä! Myöskin Istanbulit kiinnostaa, mutta täällä ei taida ollaa kellään hirveästi niistä infomazuunia. Kapula kädessä aina kello 12.00 |
Mikko A 28.04.2003 23:40:53 | |
---|
off topic: Mä oon aatellu vaihtaa 18" K Dark Crash Thin -peltini johonkin hieman raskaampaan ja äänekkäämpään peltiin. Oon miettiny tota A Medium Crashia, onko teillä kokemuksia siitä. Ja jos joku haluaa vaihtaa niin mailia vaan tulemaan :) Paria A medium crashia oon kokeillu ja musta ne oli kyllä aika karseita, ainakin verrattuna viereiseen A customiin... I rule... |
Triskal 29.04.2003 13:12:54 | |
---|
off topicia taas: minkäköhän hintaisia noi Zildjanin K on kun oon kanssa tossa loppu kesästä hommaamassa itelleni peltejä! Myöskin Istanbulit kiinnostaa, mutta täällä ei taida ollaa kellään hirveästi niistä infomazuunia. Soittanut kahdella Istambulin Alchemy crashilla, toinen oli koulussa kunnes hajosi, 16" medium, joku kai pudotti sen kivilattialle, ja sen toisen omistan. Se on 15" Sweet. Hyvejähän ne olivat kumpainenkin, nätti soundi, hintansa väärtejä kyllä. Eikä niitä tarvitse hävetä, eli ammattitasoa ihan. |