Aihe: Äänieristyksestä
1
hanipai
27.04.2003 11:54:45
No jo nyt pn perhana sentään, kun ei enää voi himassa treenata rumpujen soittoa edes triggereiden ja kuulokkeiden kanssa:( Naapuri tuli valittaan, että oon soittanut jo varmaan 2 tuntia rumpuja, vaikka vasta puol tuntia taoin niitä antaumuksella:) Siis alakerran naapuri. Kello on sentään melkein 12, no okei on sunnuntai, mutta niiltä kuuluu joskus dancemusan subbarijytä aamu kuuteen:) No joo, perkele.

Neuvokaas mulle miten eristän äänen niin, että alakerran naapuri ei kuule töminää niin pahasti. Vaihdoin jo osittain naapurin takia sähkösetin trigattuihin, enkä ole kuin kuulokkeilla soittanut. Jokin matto ehkä auttaisi? Mulla on siis räkki.

P.S. Hyvä vitsi, etä oisin 2 tuntia soittanut, kun vasta hetki sitten aloitin. Toivottavasti en joudu harratustani naapureiden takia luopumaan. Muuten luovuimme juuri toisesta koirastamme, koska se haukkui jokaiselle äänelle, mikä kuului rapusta. No oli muitakin syitä, mutta taasen naapureiden hyvinvoinnin takia.

T:Hannu
WyW
27.04.2003 14:06:54

www.kyttaajat.net ja raporttia pelii :D

Joku muistaakseni sano, että ottaa jonkun "levyn", tms ja sitten laittaa sen ja lattian väliin jääkiekkoja. Se vissiin jollain tapaa eristää, mut jos tulee vikinää kanttikolinoista ja muuta niin sit on vähä hiljasta. Noista v-drumseista ei kamalasti kuulunu mitään, mut ne maksaa iha älyttömästi.
Pööp.
hanipai
27.04.2003 14:41:12
www.kyttaajat.net ja raporttia pelii :D

Joku muistaakseni sano, että ottaa jonkun "levyn", tms ja sitten laittaa sen ja lattian väliin jääkiekkoja. Se vissiin jollain tapaa eristää, mut jos tulee vikinää kanttikolinoista ja muuta niin sit on vähä hiljasta. Noista v-drumseista ei kamalasti kuulunu mitään, mut ne maksaa iha älyttömästi.

Ei ne varmaan kanteista valita vaan niitten kattoon kohdistuvasta napinasta, luulisin. Mulla oli V-drumssit siis niitä muoviläpysköjä ja ne vasta kuuluvatkin. Meshheadit ei kuulu pahasti, mutta trigatut taas kuuluu enemmän, kun rummuissa on se kaikukoppa kuitenkin. Jotain rumpujen alle pitäis saada, kumipuulevykö? :)
Barley
27.04.2003 15:28:13
Jotain rumpujen alle pitäis saada, kumipuulevykö? :)

Tenniksen pelaaja voi kokeilla vaikka jotain tämmöistä:
http://www.dtxpressions.com/platform/platform.htm
hanipai
27.04.2003 15:37:20

Tenniksen pelaaja voi kokeilla vaikka jotain tämmöistä:
http://www.dtxpressions.com/platform/platform.htm

Hei toi oli aika näpsäkkä vinkki:)
Tietäjä
27.04.2003 22:59:20
Mun trigatut pöntöt on täytetty vanhoilla pehmoleluilla ja koko setti on vanhan ilmotustaulun päällä. Pitää hyvin vähän ääntä.
hanipai
27.04.2003 23:23:09
Mun trigatut pöntöt on täytetty vanhoilla pehmoleluilla ja koko setti on vanhan ilmotustaulun päällä. Pitää hyvin vähän ääntä.

Just, no pitänee työntää jotain sinne sisälle ääntä imemään.
Vaikka naapuria varmaan haittaa enmmän se lattiaan siis niitten kattoon kohdistuva kopina. Onkos sulla muuten tavallinen kalvo alapuolella vai joku tdrum? Mulla ei oo kalvoa alla ollenkaan tällä hetkellä, joten rummut toimii aika hyvänä kaikukoppana.
vassago
27.04.2003 23:45:22
Ei sitten ole treenikämppä tullut mieleen?
Mitä luoja teki ennen kuin loi maailman?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)