Aihe: stewart copeland
1
badcompany
25.04.2003 12:43:59
mitä mieltä ootte the police rumpalista?.mun mielestä keskiverto rumpalia parempi kannuttaja
jomppa82
25.04.2003 14:11:40
Varsin innovatiivinen jannu ainakin Police -aikoina. Myöhempiä en ole kuullut.
Joni
JeeVes
25.04.2003 14:45:46
En ole koskaa erityisemmin tutustunut tähän jäbään?
Laittakaahan joku jotain juttuu siitä niin vois vaiika päästä kärryille siitäkin hepusta.
Suck my error!
Liver-Box
25.04.2003 15:35:50

Oysterheadis o kyl aika omituista kamaa..... kannattaa zekata... huippumies
"En tiedä mistä on kysymys"
Roberto
25.04.2003 15:36:34

En ole koskaa erityisemmin tutustunut tähän jäbään?
Laittakaahan joku jotain juttuu siitä niin vois vaiika päästä kärryille siitäkin hepusta.

Juu... Policen rumpali, veljensä oli bändin manageri ja sittemmin Stingin manageri. FBI (vai olikohan CIA) agentin poika.

Policen jälkeen tehnyt paljon soolomatskua ja leffamusaa. Viimeksi tyypin piti soitella uudessa Doorsissa, mutta ranne meni paskaksi ja Doors palkkasi jonkun toisen rumpalin, jonka takia Stewart koki tarpeelliseksi haastaa orkesterin oikeuteen.

Loistorumpali.
allapollo
25.04.2003 19:03:48 (muokattu 25.04.2003 19:05:05)
mitä mieltä ootte the police rumpalista?.mun mielestä keskiverto rumpalia parempi kannuttaja

Aivan ykkösrumpali.
Police- levyillä paukuttaa sellaisella meinigillä että oksat pois.

Niin JeeVes: Osta vaikka Policen Greatest Hits ensin ja tutustu siihen. Mulle se potki pari vuotta sitten niin että oli pakko ostaa sitten kaikki levyt.
Screw you guys, I´m going home!
Jaska
26.04.2003 18:01:24
Oysterheadis o kyl aika omituista kamaa..... kannattaa zekata... huippumies

jotkut sanoo että vaikka Slipknot on masentavaa, mutta Oysterhead on ehkä maailman masentavinta musaa mitä oon kuullu, ellei oteta huomioon jotain ruotsalaista humppaa.

Mutta hyvää se silti on
Mikko A
28.04.2003 13:28:44

Juu... Policen rumpali, veljensä oli bändin manageri ja sittemmin Stingin manageri. FBI (vai olikohan CIA) agentin poika.

Policen jälkeen tehnyt paljon soolomatskua ja leffamusaa. Viimeksi tyypin piti soitella uudessa Doorsissa, mutta ranne meni paskaksi ja Doors palkkasi jonkun toisen rumpalin, jonka takia Stewart koki tarpeelliseksi haastaa orkesterin oikeuteen.

Loistorumpali.

Eikös se ollu alkuperäinen rumpali John Densmore, joka ne Doorsit haastoi oikeuteen? Ja eihän Copelandia pihalle sieltä potkittu kun ranne hajos polkupyörä"onnettomuudessa".
I rule...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)