Aihe: Suorat symbaali-telineet. 1 | |
---|---|
![]() 24.04.2003 16:31:28 | |
Ajattelin tuossa laittaa vähän nuo ständit uusiksi että mikäs valmistaja valmistais semmosia sopivan ohuita mutta ei mitään ihan huteroita suoria telineitä? Kattelin tuolla Thomannin sivuilta että jos siellä näkyis jotai semmosta mutta kaikki tuntui olevan hieman turhan paksuja ym. Joutuu ehkä sitten kiertelemään kauppoja ainakin Helsingissä jos ei tuolta saksassa hyviä näy. Full Volume or Double Volume | |
![]() 24.04.2003 18:08:55 | |
Ajattelin tuossa laittaa vähän nuo ständit uusiksi että mikäs valmistaja valmistais semmosia sopivan ohuita mutta ei mitään ihan huteroita suoria telineitä? Kattelin tuolla Thomannin sivuilta että jos siellä näkyis jotai semmosta mutta kaikki tuntui olevan hieman turhan paksuja ym. Joutuu ehkä sitten kiertelemään kauppoja ainakin Helsingissä jos ei tuolta saksassa hyviä näy. Mitä vikaa paksuudessa on? Paksummat on paljon kestävempiä...! Jamma Jamma=) | |
![]() 24.04.2003 19:24:53 | |
Mitä vikaa paksuudessa on? Paksummat on paljon kestävempiä...! on kyllä joo kestäviä mutta monesti erittäin vmaista roudata kun semmosia kauheen raskaita puomiständejä pitää kasata ja kantaa...vielä kun ei laatikkoa ole. Mutta kyllä ne hieman ohuemmatki kestää ainakin minun käytössä. Mutta nyt vaan ois hauska löytää semmosia sopivan keveitä mutta ei mitään tikkuja Full Volume or Double Volume | |
![]() 24.04.2003 20:11:41 | |
Tarkoitatko suoralla telineellä puomitonta telinettä? Jos, niin ne on tosi epäkäytännöllisiä ja suorastaan paskoja. Elä semmosta.. älävitulesaatana!! | |
![]() 24.04.2003 20:31:46 | |
Kävelepä F-musiikkiin ja kysy kaupan sedältä Yamahan puomitelineitä. Ne on helppo muuttaa suoriksi telineiksi. Eikä pitäisi olla hinnallakaan pilattuja. | |
![]() 24.04.2003 20:44:29 | |
Tarkoitatko suoralla telineellä puomitonta telinettä? Jos, niin ne on tosi epäkäytännöllisiä ja suorastaan paskoja. Elä semmosta.. nimenomaan tarkoitan. Minulla on tällä hetkellä kaikki telineet noita puomitelineitä, ja oon alkanu kyllästyä noihin harottaviin puomeihin. Riippuuhan se tietty telineestäkin mutta puomisysteemejä on vittumainen kasata paitsi niitä uusia mitkä saa suoriksi. Full Volume or Double Volume | |
![]() 24.04.2003 21:32:31 | |
Yamahan telineet on kyllä ihan ykkösiä. Koskaan ei mulla ole lauenneet, ja ne piiloon menevät puomitelineet ovat erittäin käteviä. Tuplajalkasilla on vähän enemmän jo painoa, mutta ei ne singlejalkaisetkaan mitään hepposia ole. Ja kannattaa hommata se telinelaatikko. Mukavampi on kuskailla pyörillä menevää laatikkoa, kun juosta miljoona kertaa autolle ja takas! Oma laatikko on rakennettu "kakskakkosesta" ja 7 mm vanerista. Alla on 100 mm pyörät. Mukava rullata, vaikkakin tarvitsee kaksi jannua kantamaan portaita. Ja keikalla sen voi tyrkätä vaikka kitarastyrkkarin alle. | |
![]() 24.04.2003 21:52:12 | |
Yamahan telineet on kyllä ihan ykkösiä. Koskaan ei mulla ole lauenneet, ja ne piiloon menevät puomitelineet ovat erittäin käteviä. Tuplajalkasilla on vähän enemmän jo painoa, mutta ei ne singlejalkaisetkaan mitään hepposia ole. Ja kannattaa hommata se telinelaatikko. Mukavampi on kuskailla pyörillä menevää laatikkoa, kun juosta miljoona kertaa autolle ja takas! Oma laatikko on rakennettu "kakskakkosesta" ja 7 mm vanerista. Alla on 100 mm pyörät. Mukava rullata, vaikkakin tarvitsee kaksi jannua kantamaan portaita. Ja keikalla sen voi tyrkätä vaikka kitarastyrkkarin alle. jees. oon kyllä ajatellu teettää tuolla semmosen laatikon mutta ajattelin ensin laittaa vähän telineitä uusiksi ja semmosia jotka sais mahdollisimman pieneen kasaan että voi sitten mitata minkä kokoinen laatikon pitäisi olla. Pitää kyllä tsekata nuo Yamahan ständit kun niitä siellä Fazerilla muistaakseni on aika reilusti yleensä. Full Volume or Double Volume | |
![]() 24.04.2003 23:13:36 | |
Pitää kyllä tsekata nuo Yamahan ständit kun niitä siellä Fazerilla muistaakseni on aika reilusti yleensä. Moi. Yamahaa mäkin voin suositella. Oon käyttänyt jo monta vuotta ja ainoastaan yksi juttu on aiheuttanut harmaita hiuksia. Ständeissä on hyvä ja patentoita muoviholkkisydeemi joka estää lautasen ja metallin kosketuksen. Nuo holkit on ollut maahantuojalta loppu jo tuollaiset puolivuotta! Tulossa on kokoajan mutta toisessa päässä kertoman mukaan jotain säätöä(niinkuin aina) Muoviholkit on myös tuntuneet pehmenevän vuosien myötä ja nykymallit kuluu siis nopeammin. Ainakin tuollainen perstuntuma mulle on tullut. Voi olla toki omia kuvitelmia=) Ja roudauslaatikkoa suosittelen myös. Jos ei säväytä alkaa itse askartelemaan tai muut valmistajat tuntuu kalliilta löytyy Thomanilta muuten hinta/laatusuhteeltaan ylivoimaisesti parhaita telinelootia. Eipä kannata itsekkään väsätä kun värkit maksaa jo tuollaisen lootan verran=) Ne on jotain Thon- caseja tai sinnepäin..? Itselläin ei tosin tuollaisia ole mutta, monelta tuttavalta löytyy... Setit kuntoon, setit kunnossa!! | |
![]() 25.04.2003 07:57:21 | |
Yamahasta sananen; ruuvipesät ovat pehmeää metallia. Ruuveja ei saa kiristää liian tiukalle -> Tuhoaa kierteet. | |
![]() 25.04.2003 09:41:30 | |
mikäs valmistaja valmistais semmosia sopivan ohuita mutta ei mitään ihan huteroita suoria telineitä? Kehottaisin tsekkaamaan Taman Road-Pro-sarjan ständit, Itse ostin muutamia puomiständejä (olikohan markoissa n.350mk/kpl) , jotka toimivat myös "suorana", koska puomi pujahtaa ständin putken sisään. Kevyitä ja tukevia, on toiminu ittelläni ainaski hyvin keikkaroudauksessa. | |
![]() 25.04.2003 11:45:09 | |
Kehottaisin tsekkaamaan Taman Road-Pro-sarjan ständit, Itse ostin muutamia puomiständejä (olikohan markoissa n.350mk/kpl) , jotka toimivat myös "suorana", koska puomi pujahtaa ständin putken sisään. Kevyitä ja tukevia, on toiminu ittelläni ainaski hyvin keikkaroudauksessa. jee minullakin sattuu olemaan juuri yksi tuommoinen teline ja vois ostaa oikeastaan pari lisää koska olen myös huomannut että tuo on erittäin hyvä ja käytännöllinen. Ois kyllä hyvä jos löytäis ihan suorana ilman tuota puomia mutta tietty senhän saa puomiksi. Tuosta laatikosta sen verran että tiedän yhden valmistajan joka on erittäin kätevä käsistään ja olen nähny sen tekemiä laatikkoja ym. Jos thomannilta tilaa niin pitäis tietää laatikon koko että ei tulis liian isoa tai liian pientä. Näkyykö ne koot laatikkoja tilattaessa? Full Volume or Double Volume | |
![]() 25.04.2003 12:02:02 | |
Mä tykkään kans Tamasta ja niistä puomeista jotka saa tarvittaessa suoraks. Suosittelen muillekin. Yammun telineistä mulla on oikeestaan vaan huonoja kokemuksia. Ja klämpeistä, mutta ne olikin vaan jotain "mitälienee". Tamalla on hyvät vehkeet. There is no spoon... | |
![]() 26.04.2003 21:12:35 | |
Yamahallahan on kanssa noita tarvittaessa suoraks säädettäviä telineitä. Opistolla soittelen Yamahoilla ja niissä on ihan "single" ständit ja silti jukeviä. Mutta painaa melkosesti. | |
![]() 28.04.2003 03:08:13 | |
Taman puomiständit on tosi jämeriä ja puomin saa piiloon. "Hän tiesi että hänelle valehdellaan, mutta hän ei halunnut kuulla totuutta." - Catrabbits: Kynnys | |
![]() 28.04.2003 09:02:19 | |
Premierin ständeissä saa myös puomin piiloon ja vaikuttavat kaikin puolin laatukamalta, kokemukseni perusteella. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)