Aihe: Tuplista taas 1 | |
---|---|
![]() 08.04.2003 14:47:34 | |
Onko premierillä joitain hyviä ja suht halpoja tuplapedali malleja, ku en viittis lähtee saksasta tilaamaan, ja pitäis aina kuitenki tukee suomalaisia yrittäjiä. Hinta sellaset 200-300e mut ei enempää, oon aatellu ostaa ton Dw 6002 tai 7002 pedaalin, mutta kertokaapa nyt noista premiereistä. ,, Kiitos! "When you look long into the Abyss,the Abyss also looks into you." | |
![]() 08.04.2003 18:36:06 | |
No jos ajatellaan, että Premierin paras/kallein malli eli edp300 on aika kakka mun mielestä, niin ei välttis oo kyllä hyviä nuo halvatkaan, ainakaan parempia ku esim. DW:n tai Taman vastaavan hintaset vehkeet, joista itsellä ei kyllä oo kokemusta. Tosta edp300:a kyllä on! Mutta tämä on vain mun mielipide, tosin mitä oon kuullu, myös monien muidenkin... I rule... | |
![]() 11.04.2003 09:35:27 | |
Taitaa olla nykyään tuo premier epd400? 300 oli sellainen missä ei ollut jousia ollenkaan, vaan sellaiset kumit palauttamassa nuijaa. Pedaali itsessään oli hyvä, mutta pedaalissa nuijan pidike oli jotain halpaa seosmetallia ja katkesi kerran kuussa, tosin takuuna tuli uusi aina. En sitten tiedä enään tuosta 400 sarjasta, koska vittuuntuneena jatkuvaan rikkoutumiseen, vaihdoin axis-speduihin. Siis ihan ok pedaali tuo premier soittotuntuman ja mukavuuden kannalta, hyvät säädöt. Toivotaan että meikällä oli vain joku maanantai kappale (aina). | |
![]() 11.04.2003 17:31:57 | |
Taitaa olla nykyään tuo premier epd400? 300 oli sellainen missä ei ollut jousia ollenkaan, vaan sellaiset kumit palauttamassa nuijaa. Pedaali itsessään oli hyvä, mutta pedaalissa nuijan pidike oli jotain halpaa seosmetallia ja katkesi kerran kuussa, tosin takuuna tuli uusi aina. En sitten tiedä enään tuosta 400 sarjasta, koska vittuuntuneena jatkuvaan rikkoutumiseen, vaihdoin axis-speduihin. Siis ihan ok pedaali tuo premier soittotuntuman ja mukavuuden kannalta, hyvät säädöt. Toivotaan että meikällä oli vain joku maanantai kappale (aina). Joo, olikohan se nuijan pidike metallia ensinkään?? Mullakin toinen oli ikävästi taittunu... En tiiä mistä te nuo kumit keksitte, mutta ei siinä mitään kumeja kyllä oo, vaan ihan tavallinen jousi!! I rule... | |
![]() 14.04.2003 08:37:01 | |
Tuo jousiversio on uudempi malli. Se kuminen oli ilmeisesti sellainen kokeilu niillä... mutta eipähän kuulunut minkäänlaista kitinää=) Se nuijanpidike on jotain ihme seosmetallia... tai jotain sen kaltaista. Vääntyy melkein heti, ja kun se vääntyy, siihen tulee sellainen minimaalinen repeämä ja hetken päästä se katkea siitä kohdasta se pidike. | |
![]() 14.04.2003 20:25:20 | |
No tuo kolmesatanen oli se mun spedun malli ja siinä oli kyllä jouset, mutta kaipa niitä saa/sai joko jousella tai kumilla, niinku vaikka saa Iron Cobraa power, rolling ja flexi glidella... I rule... | |
![]() 14.04.2003 22:02:21 | |
kyllä te ihmiset jaksatte jauhaa näistä tuplapedaaleista....huhuh Suck my error! | |
![]() 14.04.2003 22:18:20 | |
No miksei jaksettais? Kivoja vekottimia! =) I rule... | |
![]() 09.05.2003 10:06:26 | |
EDP300 on niillä kumeilla, EDP400 jousilla. Mulla on itelläni ollut käytössä yksittäiset EDP300:set, tuplabasareissa. Piti uusia pedaaleita aikoinaan ja ajattelin ihan testiluontoisesti ottaa semmoiset, joista ei ollut hirveää ns."hypetystä".(Kuten esim. Rautamadot ja Eliminaattorit...) Eikä ne ollut liian kalliitkaan silloin... Mitään en ole parin vuoden aikana saanut niistä hajalle. Ja uskokaa pois, että niillä on työstetty. Yhden kerran on tarvinnut vaihtaa ne palautinjousien tilalla olevat erikois-kumit uusiin, mutta mitään muuta ylläpitoa ja kunnostusta ei ole tarvinnut tehdä. Yksi tuttava lainasi rumpuja treenikäyttöön ja sai molemmista pedaaleista valuosat rikki melken välittömästi! Just sen nuijaa pitävän kiinnikkeen ja sitten toisesta sen polkaisun nuijalle välittävän osan... Tästä johtopäätöksenä voisi päätellä, että useimmiten kyse on soittotekniikasta, eikä siitä pedaalista, kun jotain hajoaa. En esimerkiksi ymmärrä, että joku voi saada hajalle Axiksen Longboardin, koska käsittääkseni, niissähän ei ole lainkaan valuosia? | |
![]() 09.05.2003 13:51:33 | |
Juu, varmaan tekniikasta se on meikällä ollut enemmän kiinni ja pedaalin säädöistä eli nuijan kulmasta? Nyt axiksen myötä kyllä soittaa eri tavalla noilla koivilla. Axis on tehty lentokonealumiinista... ja kyllä kai senkin saa hajalle. Kuitenkin pedaalissa on aina kuluvia osia jotka hajoavat joko käytön paljoudesta tai ihan heikkouttaan muuten... Mutta nuo seos metallit mitä käytetään esim ständeissä ja monissa merkeissä pedaaleissa ym, on hyvin paljon eroja ja minun mielestä ei kuitenkaan se premierin osa ollut mikään kestävä anyway... samoten kun tamassa nuo ständien kierteet ei kestä jatkuvaa aukomista. Nythän uudemmassa versiossa on vaihdettavat lukkopesät mikä on aika hyvä idea... rahastaa varaosilla sitten:) | |
![]() 09.05.2003 16:41:26 | |
EDP300 on niillä kumeilla, EDP400 jousilla. Ei ole. EDP300:n ja 400:n ero on siinä, että 300 on suoravetomalli ja 400 tavallinen ketjuveto. Kolmesatasta saa/sai ilmeisesti sekä kumeilla että jousilla. I rule... | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)