Aihe: Paiste 2002 ride
1
Aimo
19.05.2003 17:23:20
Kuopiossa Flangerin musiikissa on vanha Paiste 2002 22" heavy ride. Myyjä oisi myyny 200e, mutta en tarte. Käykää hakemassa pois.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
Mikko A
19.05.2003 17:51:31
Ja mä myyn 2 vuotta vanhan 2002 20" medium riden 165 erkillä.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Bacchus
19.05.2003 18:15:02
Kuopiossa Flangerin musiikissa on vanha Paiste 2002 22" heavy ride. Myyjä oisi myyny 200e, mutta en tarte. Käykää hakemassa pois.

Perkule.. Tuontapaista oon etsinytkin. Pystyisköhän ne mitenkään toimittamaan sitä, tiedätkö? Kuopioon on nimittäin aikas pitkä matka Espoosta...
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Bacchus
19.05.2003 18:17:11

Niin tietenkin voisin itsekin soittaa sinne.=)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Aimo
20.05.2003 19:26:16
En kyllä osaa toimituksista sanoa.
Voip olla, mutta maksuahan lisää se vainen.
Soittaos toki, häirihtee kun on semmonen aarre siellä.
-i-
drummer 1
21.05.2003 12:48:35

Niin? Kaupathan on täynnä ton hintaisia peltejä.. Ei toi mun mielestäni ainakaan mikään superhalpa ole..ja käytettykin. Ei tosin mikään kovin kalliskaan..mutta kiva jos jollain on tarvetta. Mulla on muuten itselläni Zildjianin Z Heavy Power Ride.. ja vielä 22"! On muuten per*****n hyvä!! Maksoin siistä käytettynä 150 euroo...
Bacchus
21.05.2003 22:36:08
No, mun mielestä 200 euroo on ihan kohtuullinen hinta kyseisestä ridesta. Ja on muutenkin hyvä ride, niin mikäs siinä. Oma mielipide on kyl se, että vaikka zildjianilta löytyy pirun hyviä peltejä, parhaat chinat mm., niin ridet ei oo ihan parhaita mahdollisia. Tykkään itse paljon enemmän paisteen rideista... Paras ride mun mielestä on Paiste signature 20" power ride. Perkeleen nätti, kirkas, selkeä ja voimakas. Ja paras kello mitä oon kuullu...
Mikko A
21.05.2003 23:43:48
Oma mielipide on kyl se, että vaikka zildjianilta löytyy pirun hyviä peltejä, parhaat chinat mm., niin ridet ei oo ihan parhaita mahdollisia.

Mulla on erittäin vanha Zildjianin ride ja se on kyllä tasan paras ride, millä oon ikinä soittanu! En haluu ikinä luopua siitä. Se melko paksu, mutta ei silti mitenkään kovaääninen, päinvastoin. Siinä on just sellanen soundi kuin hyvässä ridessa pitää ollakkin: aika ping, ERITTÄIN selkeä soundi, kohtuuhiljainen, hyvä kupusoundi. Mahtava peli!

P.S. Sori jos herätti vaikutelman, että yritän kehuskella, ei ollu mitenkään tarkotus, joskus vain pitää purkaa vilpitöntä iloaan...
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Aimo
22.05.2003 19:16:50

Mulla on erittäin vanha Zildjianin ride ja se on kyllä tasan paras ride, millä oon ikinä soittanu! En haluu ikinä luopua siitä. Se melko paksu, mutta ei silti mitenkään kovaääninen, päinvastoin. Siinä on just sellanen soundi kuin hyvässä ridessa pitää ollakkin: aika ping, ERITTÄIN selkeä soundi, kohtuuhiljainen, hyvä kupusoundi. Mahtava peli!

P.S. Sori jos herätti vaikutelman, että yritän kehuskella, ei ollu mitenkään tarkotus, joskus vain pitää purkaa vilpitöntä iloaan...

Kuulostaa samalta kuin minun rideni, siksipä jätinkin tuon paisteen ostamatta.
Bacchus
22.05.2003 19:25:07
Niin, no makuja on erilaisia, niinku on käyttötarkotuksiakin. Mun mielestä Zildjianin jossain määrin kaikissa (karkeasti yleistäen) rideissa on mun makuun liian sekava ääni. Ei löydy tarpeeks hyvää stick definitionia, näin englanniks ilmaistuna. Tosin en noita raskaimpia Zildjianeja oo hirveesti kilkutellu, ehkä sieltä löytyis vähän passelimpia. Tykkään Paisteen kirkkaudesta. Mut tietenkin oma korva se lopulta ratkasee, ja makuasia on makuasia niinku usein todettu.
akik
23.05.2003 08:33:11 (muokattu 23.05.2003 08:34:50)
Niin, no makuja on erilaisia, niinku on käyttötarkotuksiakin. Mun mielestä Zildjianin jossain määrin kaikissa (karkeasti yleistäen) rideissa on mun makuun liian sekava ääni. Ei löydy tarpeeks hyvää stick definitionia, näin englanniks ilmaistuna. Tosin en noita raskaimpia Zildjianeja oo hirveesti kilkutellu, ehkä sieltä löytyis vähän passelimpia. Tykkään Paisteen kirkkaudesta. Mut tietenkin oma korva se lopulta ratkasee, ja makuasia on makuasia niinku usein todettu.

jos zildjianeissa on liikkaa washia ja sointia niin kokeileppä tuota z heavy power rideä,itse ostin kanssa sellaisen käytettynä,kestää varmaan vuosikymmeniä. se on todellakin tarkka ja kimakka pingiride,mutta sittei paljon swingailla kylläkään.
zildjianhan on tuommoinen vähän soivampi ja likaisempi pelti kun kliininen paiste tai meinl vaikkapa.kupusoundi on valtava kilahdus,hyvä siis.
horacio hernandezkin kilkuttelee tuota kelloa ja raymond herrera.
paras ride silti mitä olen testannut oli paisteen signature dry heavy ride.
Bacchus
24.05.2003 10:38:11
Kuulostaa ihan lupaavalta. Pitää käydä testailemassa, josko toi Z custon power ride ois miellyttävä peli... Ainakin siitä löytyis raskautta ja ääntä.=)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)