Aihe: Premier Artist Birch
1
Bacchus
19.05.2003 01:15:55
Oisko kellään mitään tietoa/kokemusta Premierin Artist Birch virvelistä? Oon ite uutta virveliä ettimässä, mutta ainoastaan Taman ja Pearlin kamat on tuttuja. Tuntuu tyhmältä kysyä, mut sattuisko kukaan tietämään paljonko mahtais maksaa kyseinen virveli?

Kiitokset jos joku vaivautuu vastaamaan!
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Bacchus
19.05.2003 01:17:44
Niin, ja siis ei tarvitse kuvailla materiaali erikseen, tunnen kyllä vaahteran, koivun ja metallisten rumpujen erot, ja koivuvirveliä nimenomaan etsin. Tämän vaan sanoin etukäteen, ettei kukaan turhaan hukkaa aikaansa.=)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Tombo
19.05.2003 11:44:08
moro!

mulla on ollu kyseinen virveli käytössä viime kesästä alkaen kun ostin Artist Birch -setin. Tätä ennen soitin pääasiassa Pearlin John Robinson virvelillä, mutta enpä juuri oo sitä käyttänyt sen jälkeen. Aluksi aikomuksena oli myydä tuo Premier, mutta tykästyin niin sen saundiin, että eipä lähtenytkään myyntiin.

olen virittänyt virvelin aika korkealle ja pidän mattoa suht löysällä. näin oon saanyt aikaan sellasen mukavan 'honk'-saundin, josta pidän(tsekkaa Steve Jordan). Virveli on aika perusvirveli, ei mikään erikoinen sinänsä, mutta ihan kelpo peli.

Pari miinusta kuitenkin on... Premierin Everplay -kalvot, jotka tehdasasetuksena tulee, on suht perseestä, mutta nehän on iisit vaihtaa. Toiseksi virvelin virityskoneisto ei ole kovin jämäkkä. Jäykkä se on mutta jotenkin siitä on jäänyt käyttäjäystävällisyys pois.

tommi
juoni
19.05.2003 11:59:54
Oisko kellään mitään tietoa/kokemusta Premierin Artist Birch virvelistä? Oon ite uutta virveliä ettimässä, mutta ainoastaan Taman ja Pearlin kamat on tuttuja. Tuntuu tyhmältä kysyä, mut sattuisko kukaan tietämään paljonko mahtais maksaa kyseinen virveli?

Kiitokset jos joku vaivautuu vastaamaan!

Soitinlaineella (Turku) sellainen ainankin maksoi 300€, mutta se kyllä oli joku ylijäämä setistä.
Bacchus
19.05.2003 12:21:42
moro!

mulla on ollu kyseinen virveli käytössä viime kesästä alkaen kun ostin Artist Birch -setin. Tätä ennen soitin pääasiassa...

Juu, no täytyy miettiä jos kyseisen pelin ostais. Joku kaupitteli sellasta tuolla daf ry:n puolella, kysäsin siltä josko se vielä on myynnissä mutta vastausta ei vielä oo tullu. Jos itse oot ollu tyytyväinen kyseiseen virveliin, niin pitää kyl tutustua tarkemmin. Ainoo huono puoli on vaan, et myyjä ois haminassa, ja mä täällä Espoossa. Täytyy käydä kattomassa jos stadista löytäis, niin pääsis testaamaan.

No, mut virveleitä ei kyl koskaan liikaa ole.=)

Voiks se tosiaan maksaa vaan 300 euroo uutena? Aikas halpa hinta... Täytyy sitten neuvotella myyjän kanssa vielä hinnan tarkistuksesta.;)

Kiitokset kommenteista!
Speedy
19.05.2003 14:17:45

No, mut virveleitä ei kyl koskaan liikaa ole.=)

Totta..=)
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
uiypph
19.05.2003 14:27:31
Mulla on myynnissä Premierin Genista silver sparkle 14x5,5"
virheetön! ovh 540e mut tän saa 320 eurolla.
TJouni/Turku 0400 428 752
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)