Siinäpä aihe. Minä kysyn, te vastaatte. Eli kertokaapa jotain kyseisestä virpasta? Sain moisen viime vuoden lopulla kun laitoin itselleni uuden setin ja tykästyin soundiin, ja olisi kiva tietää rummusta hieman enemmänkin. Laatassa lukee vain "Tama" ja "1928", mitä mahtavat meinata? Valmistusvuotta? =) Jos tuo on sarjanumero, montakohan vastaavaa maailmalla liikkuu? 60 000? 2000? Tuo Artwood taitaa olla Taman puuvirppojen hierarkiassa alimpana (hah, toisaalta kaikki muut puiset virvelit ovat Starclassic -sarjaa, joka tunnetusti on "ihan jees" -laatua..), mutta kuinka suuri laadullinen ero on kyseessä? Minulla ei myöskään ole yhtään aikaisempaa kokemusta puusnareista, eli miten tuo mahtaa pärjätä vertailussa muiden valmistajien vastaavien kanssa? Hintahaitariakin saa kertoa, eli paljonko olisitte valmiita maksamaan moisesta pelistä? Artwood -sarjan snaret eivät varmaan mitään kovin arvokkaita ole, mutta jotain osviittaa olisi hyödyllistä saada. Tama.comissa ei oikeastaan lue muuta kuin että "kyllä, hyvä on", eli olisi mukavaa saada puolueetonta faktaa ihmisiltä. Ei sillä, tuosta rummusta en ihan heti luovu, mutta aina on hyvä tietää enemmän, vaikka mahd. jälleenmyyntiä ja markkinointipuheita ajatellen, hah! Hieman nolottaa kysellä tällaisia täällä, mutta toisaalta eikös tämä ole palstan tarkoituskin? Hehee. Huumori on vakava asia. |
Hieman nolottaa kysellä tällaisia täällä, mutta toisaalta eikös tämä ole palstan tarkoituskin? Hehee. Turhaan nolostut, ihan hyvä että tälläkin palstalla kysellään välillä jotain mielenkiintoista ja järkevää. Mutta asiaan: eipä ole minulla tietoa kyseisestä mallista mutta mitä googgelia käyttämällä infoa löysin niin kysessä ei todellakaan ole mikään halpis-sarjan rumpu. Ehkä jopa samaa tasoa kuin Starclassic? En tiedä kun en Tama-rumpuja kovin hyvin tunne. Kohtuu arvokkaaksi veikkaisin kuitenkin. "Strangelove, dance the Dividing Line"
- Dark Tranquillity |
Siinäpä aihe. Minä kysyn, te vastaatte. Eli kertokaapa jotain Siis Taman Artwood virvelithän on (ainakin uudet) 100%:sta vaahteraa, eroavaisuudet Starclassiceihin on paksumpi runko ja Steel mighty vanteet, kun Starclassiceissa on die castit. Eli arvokas virveli tosiaankin on... Vielä noista vanteista, sehän ei virvelistä huonoa tee, ettei siinä ole noita paljon poristuja die cast vanteita. Die castin ja Steel mightyn ero saattaa näkyä hieman äänessä, mutta makuasia on kummasta pitää, niin ja tietenkin ääneen vaikuttaa vielä vanteiden materiaali, joka Starclassic Mapleissa ja Artwoodeissa on tietääkseni teräs. Mm. Bill Brufordin ja Simon Phillipsin signature virveleissä molemmissa on Steel mighty-vanteet. Mitkä specsit siinä virvelissä muuten on? Jos löytyy 14"x6,5", niin voisin olla halukas ostamaan...;) "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |