Paas 11.06.2003 12:05:56 | |
---|
Voisiko joku ladella tänne vähän infoa sabianin peltisarjoista kun nuo sabianin pellit ovat minulle aika vieraat. Eniten olen kiehannut paiste ja zildjian peltien parissa joten noista ei ole paljon tietoa. Ne sabianin nettsivut on vähän köyhän oloset kun en löytänyt mistään mitään sivua joka kuvailisi niitä eri peltisarjoja ja niiden ominaisuuksia. Saahan tänne kirjotella myös omia kokemuksia sabianeista. |
EH 11.06.2003 12:28:47 | |
---|
Ne sabianin nettsivut on vähän köyhän oloset kun en löytänyt mistään mitään sivua joka kuvailisi niitä eri peltisarjoja ja niiden ominaisuuksia. No jollei sivuilla ole kuvauksia symbaaleista, se varmaankin johtuu siitä, että siellähän voi kuunnella itse peltejä ja vertailla niitä. Ääni kun kertoo enemmän kuin 2057 sanaa. Ford, sinä alat muistuttaa yhä enemmän pingviiniä. Lopeta heti. -Douglas Adams |
AP 11.06.2003 13:07:47 | |
---|
Voisiko joku ladella tänne vähän infoa sabianin peltisarjoista kun nuo sabianin pellit ovat minulle aika vieraat. Eniten olen kiehannut paiste ja zildjian peltien parissa joten noista ei ole paljon tietoa. Ne sabianin nettsivut on vähän köyhän oloset kun en löytänyt mistään mitään sivua joka kuvailisi niitä eri peltisarjoja ja niiden ominaisuuksia. Saahan tänne kirjotella myös omia kokemuksia sabianeista. Morjens. Mulla oli ekassa setissä Sabianin pellit: HH 22" Medium Ride, HH 16" Medium crash ja HH 17" Medium thin crash. Vaikka meikän "uskonnon" voi avatarista päätelläkin, niin hyviä peltejähän nuo oli. Jotenkin soundi oli etenkin 16" crashissa ja ridessä sopivasti käsintaotun rosoisen ja kliinisen siistin välillä, elävä. Seittentoistatuumainen oli vähän halvan kuuloinen, aika matala. Kaverilla oli sitten Sabianin 15" ja 17" Extra thin crashit, mistä pidin myös kovasti. Syttyivät nopeasti ja sammuivat kanssa. Ja ohuudestaan huolimatta eivät kuulostaneet "jättisplashilta" vaan ihan oikeilta crasheilta. Että täältä kyllä saat kannustusta tutustumiseen. |
lkx 13.06.2003 00:22:28 | |
---|
Niin no, miten sen nyt ottaa... tossa sulle linkki: http://www.sabian.com/page.php?subs … op_series&pname=Cymbal%20Series Siittä lähtee ja saa painella niitä sivuston linkkejä ja nappuloita. Lontoonkieltä tarvitaan, mutta sehän nyt on pieni paha. ;) Jees, Sabian on ainakin mun juttu ja voin suositella muillekin. Setistä löytyy AA cräshiä, HH raidi useemman vuoden takaa (helvetin hyvä), HH spläshiä ja kiinaa sekä hiljattain ostetut HHX 15" haitsupellit (jumankauta mikä söyndi!!!). There is no spoon... |
Ande 13.06.2003 09:57:03 | |
---|
Mulla on AA 14" Regular hatsit. Aika perhanan hyvät! |
Paas 13.06.2003 10:14:05 | |
---|
|
fifehole 14.06.2003 00:08:08 | |
---|
Sabian symbaalit on mun mielestä todella loistavia. Etenkin olen tykästynyt AAX plosion sarjan crasheihin, myös HH haikat ja splashit kokemuksella todennut hyviksi.Ennen näitä soitin Zildjianin K sarjalla mutta pidän nykyään huomattavasti enemmän Sabianin soundista! Head for an eye |
napander 14.06.2003 15:10:07 | |
---|
Soveltuukohan tollanen Sabianin 20" AAX stage ride hyvin tollaseen rokkiin tyyliin hellacopters ja muuhun kovemman rokin soittoon. Eli siis onko se hyvä tollanen yleis rock ride? Mitä eroja siinä on esim. Paisteen 2002 medium rideen? Nuo pellit näkyvät olevan aika lailla samaa hintaluokkaa Thomannilla ainakin. |
Mikko A 15.06.2003 00:52:16 | |
---|
HHX 15" haitsupellit (jumankauta mikä söyndi!!!). Mäkin olen todennut nuo HHX:ät ylivoimaisesti Sabianin parhaimmaksi anniksi. AAX:ää uskallan myös suositella. Ja kyllä ne Sabianit munkin mielestä aina K-sarjalaiset voittaa... Sabianeissa on jotenkin semmonen lämmin ja mukavan pehmonen ja kotoisa fiilis. Pro-sarjan 10" china splash kuulosti muuten uskomattoman hyvältä... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |