Joku vaa 28.06.2003 22:59:11 | |
---|
Kävin tässä riparin ja rippilahjaksi tuli rahaa odotettua enemmän. Saan ehkä uuden rumpusetin täs jouluna ja oon aatellu stage customia. Samaan syssyyn aattelin hommata uuden virpan kun pellit on jo iha ok. Siis mikä olis hyvä virveli joka ei mee paljo yli 300e? Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Niskamies 29.06.2003 00:01:16 | |
---|
eikös stage customin virveli kelpaa. mull on semmonen, sain käytettynä 100 € ja on uutena äbaut 200 €. oman maun mukaan, ja huonostakin virvelistä saa hyvänkuulosen ku vaihtaa kalvot ja virittää hyvin. Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Joku vaa 29.06.2003 00:18:07 | |
---|
eikös stage customin virveli kelpaa. mull on semmonen, sain käytettynä 100 € ja on uutena äbaut 200 €. oman maun mukaan, ja huonostakin virvelistä saa hyvänkuulosen ku vaihtaa kalvot ja virittää hyvin. Kyse ei oo nyt siitä. Tai no voinhan mä ostaa sitte vaikka peltejä tai jotain mutta toi virveli ois aika hyvä sijoitus. Ja rahaa tuli yli 400e eli siitä summasta jäis vieli vaikka säästöön. Kyllä stage customin virppa iha ok on, kelpaa vaikka kakkos virveliksi. Pellit on muute tällä hetkellä paisteen 802 haikka ja krässi ja zildjian zbt ride joten kai näillä nyt vielä pärjää? Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Niskamies 29.06.2003 01:00:57 | |
---|
zbt=hyi kyll se stage custom pärjää ykkösvirppana. sulle suosittelisin peltien antamista vaihdossa, ja voisit ottaa vaikka zildjian a tai z tai k. Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Mikko A 29.06.2003 01:37:37 | |
---|
kannattaapi varppiin kääntyä (taas kerran) käytettyjen puoleen. uudet Hyvät virvelit on sen verran kovissa hinnoissa että tuskin alle kolmen sadan saat niinkin isolle summalle vastinetta huomioon ottaen jälleenmyyntiarvon, joka on kuin vuosipalkan veroprosentti; mitä pienempi palkka, sitä pienempi veroprosentti. minä nyt vain vintageharrastelijana tietysti olen heti sulle ehdottamassa jotain wanhaa ts. hyvää ja verraten halpaa, mutta jos veri vetää uusiin päin, niin sittenpä siihen suuntaan. uusista en osaakkaan sitten juuri mitään sanoa, paitsi, että Yamahan birch custom -snare on kyllä aivan perkuleen hyvä ja tanakka peli, sen jos saat budjettiis mahtumaan niin osta helkkari pois, et tule katumaan... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Bacchus 29.06.2003 10:47:25 | |
---|
Ian Paice signature Pearlilta. Hyvä jokapaikanhöylä. Maksaa muistaakseni siinä 400€, et menee vähän sun budjetin yli. Siihen on pöllitty aika paljon ludareitten ominaisuuksia, kun Paicehan oli joskus aikoinan ludarin mannekiini. Hyvä virveli on, kannattaa käydä testaamassa. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
afro 29.06.2003 16:17:38 | |
---|
Pearlilta Chad Smith Signature. Thomannin hinta on näköjään 259 €, joten Suomestakin saat varmaan alle 300 euron. On hyvä virveli, sopii monenlaiseen menoon. Koululla on semmoinen, sitä olen muutaman vuoden soittanut siellä. Suosittelen, varsinkin hyvillä kalvoilla jees! Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Joku vaa 29.06.2003 17:34:45 | |
---|
Kannattaasko mun hommata virveli vai jotai peltejä? Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Terok 29.06.2003 18:40:54 | |
---|
Kannattaasko mun hommata virveli vai jotai peltejä? Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Soittelisin rumpuja, ostasin pari hyvää levyä... |
Roberto 29.06.2003 18:55:43 | |
---|
Ludwig 14" x 5" Acrolyte, siinä 250e hujakoilla. Maailman paras virveli (tm) |
Joku vaa 29.06.2003 20:03:59 | |
---|
Soittelisin rumpuja, ostasin pari hyvää levyä... Voi että tätä minä tässä nyt kaipasinkin! Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Joku vaa 29.06.2003 20:07:55 | |
---|
Ludwig 14" x 5" Acrolyte, siinä 250e hujakoilla. Maailman paras virveli (tm) Mitä puuta/metallia virveli on? Kerro vähän lisää kun en oo tuohon koskaan tutustunu. Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Roberto 29.06.2003 22:14:50 | |
---|
Mitä puuta/metallia virveli on? Kerro vähän lisää kun en oo tuohon koskaan tutustunu. Se on semmonen harjatun alumiinin näkösellä pinnalla varustettu ohut metallivirveli. Kaikissa hyvissä seisarilevyissä on just se soundi. |
Mikko A 29.06.2003 22:27:56 | |
---|
Se on semmonen harjatun alumiinin näkösellä pinnalla varustettu ohut metallivirveli. Kaikissa hyvissä seisarilevyissä on just se soundi. ookkos iha varma? ettei supra ois... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Joku vaa 29.06.2003 23:39:26 | |
---|
Kaikissa hyvissä seisarilevyissä on just se soundi. Mikä seisari? Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Roberto 30.06.2003 00:50:47 (muokattu 30.06.2003 00:52:30) | |
---|
|
Roberto 30.06.2003 00:51:20 | |
---|
Mikä seisari? Kasarin faija. Viisarin ja kuusarin skidi. |
Mikko A 30.06.2003 01:01:29 (muokattu 30.06.2003 01:05:34) | |
---|
No Supra on se toinen, mut toi on se ihan vaalea harmaa. EDIT: http://www.ludwigdrummer.com/Gallery70s.html niin siis tarkoitin sitä soundia niillä kaikilla hyvillä seisarilevyillä. Mun isä on värisokee mutta mä en =D kumpaakaan ei oo vielä. Siis vielä. EDITA: no joo, kun ton sun linkin tsekkasin, niin varmaan aika samanlainen soundi niissä kai sitten on... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Roberto 30.06.2003 09:52:41 | |
---|
EDITA: no joo, kun ton sun linkin tsekkasin, niin varmaan aika samanlainen soundi niissä kai sitten on... IMHO tossa on vähän rapeampi ja läskimpi soundi kun Suprassa. |
Gozmog 30.06.2003 12:41:56 | |
---|
Kannattaasko mun hommata virveli vai jotai peltejä? Mitä itse tekisitte tässä tilanteessa? Satsaisin uusiin pelteihin. Hoblaa |