Blitz 23.06.2003 18:36:02 | |
---|
Eli törmäsin tässä tällaiseen rumpusettiin. Setin koko ainakin miellyttää, tosin hieman sekalaiset pellit jne. huolettavat. Joten ajattelin nyt kysyä hieman kokeneempien kannuttajien mielipiteitä seuraavasta setistä, eli kannattaako tällaista ylipäänsä harkita ostavansa ja mitä kannattaisi ottaa huomioon tällaisen setin kanssa? Tällaiset rummut siis olisivat kyseessä (myyjän viestistä otettu): Rummut ovat siis Pearlin Exportit. Tomit ovat 12" ja 13". Lattiatomit 14" ja 16". Basari 22" ja Yamahan Power V 14" virveli joka on aivan sika hyvä. Väri on matta musta. Pöntöt ovat itse maalatut mutta kaikki ovat luulleet että ne ovat ihan alkuperäiset. Todella siistit. Pistän vaikka kuvaa kun saan otettua. Ja sitten peltejä: Paisteen Istanbul 14" haikka, Milleniumin 16" crash, Paisteen 802 12" splash, Paisteen 18" crash, Milleniumin 20" ride, Wuhanin 16" ja 12" chinat. Nuo Milleniumit on halpoja mutta kyllä niissä on ihan hyvä saundi. :) Telineet: Pearlin puomiteline (vähän hajalla mutta pysyy pystyssä), Taman puomiteline, Taman clamppi, 2x New Soundin clamppi (tosi tukevat), Taman suora ständi. Tama Camco tuplapedaali jossa Tama Iron Cobran nuijat. Taman haikkaständi. Remon virveliständi. Kalvot: Virvelissä Evans ja alakalvo Remo. Kaikissa tomeissa Remo Ambassor paitsi 16" tomissa musta kalvo, en muista mikä. Alakalvoina kaikissa Pearl. Basarissa Remon lyöntikalvo ja etukalvona musta missä on Pearlin logo. Hintaa setille olisi noin 1200 euroa. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
drummer 1 23.06.2003 18:54:10 (muokattu 23.06.2003 18:55:22) | |
---|
Älä osta siihen hintaan! Jos on itse mennyt vielä maalaamaankin niitä..tietysti jollain kattomaalilla ja pensselillä. Ei vaan..en suosittele ostamaan ainakaan tohon hintaan ja kun pellitkin oli vähän mitä oli (paitsi haitsut). Ainakaan näkemättä ei kannata ostaa missään tapauksessa.. |
juoni 23.06.2003 19:04:59 | |
---|
Paisteen Istanbul 14" haikka, Siis onko Istanbul jokin Paisteen "alalaji"? Olen aina luullut että se on ihan oma merkkinsä, joka tehdään Turkissa(?)?? |
Terok 23.06.2003 19:43:36 | |
---|
Aivan helvetin kalliit Exporteiksi, tuohon hintaan saa jo uudet Sonorin 3000 sarjan/Yamaha Stage Custom ym. hyvän setin ja vaikka Paisteen 802 peltisarjan... |
AP 23.06.2003 23:05:06 | |
---|
Siis onko Istanbul jokin Paisteen "alalaji"? Olen aina luullut että se on ihan oma merkkinsä, joka tehdään Turkissa(?)?? Eiköhän tuossa ole kysymys väärinymmärryksestä. Istanbul on tosiaan ihan oma merkkinsä ja Paiste taas omansa. |
drummer 24.06.2003 09:06:39 | |
---|
Eiköhän tuossa ole kysymys väärinymmärryksestä. Istanbul on tosiaan ihan oma merkkinsä ja Paiste taas omansa. Luulenpa, että kyse on Paisteen vanhasta (60-70 -luku) STAMBULISTA. Niissä on muistaakseni meistittynä tuo 'Stambul' ja jos se on kulunut, niin saattaa erehtyä, että siinä olisi 'I' edessä. Olen soittanut ko pelleillä ja niissä oli aivan loistava soundi kevyempään musiikkiin. Eivät siis sovi hevimättöön. Hmmmmm.... alkoi kiinnostamaan, josko heppu myisi pelkät pellit... Öh, mentiinkös nyt taas asian ulkopuolelle... :o) Saunakin paloi poroksi ja maattiin vaan... |
AP 24.06.2003 10:30:47 | |
---|
Luulenpa, että kyse on Paisteen vanhasta (60-70 -luku) STAMBULISTA. Niissä on muistaakseni meistittynä tuo 'Stambul' ja jos se on kulunut, niin saattaa erehtyä, että siinä olisi 'I' edessä. Olen soittanut ko pelleillä ja niissä oli aivan loistava soundi kevyempään musiikkiin. Eivät siis sovi hevimättöön. Hmmmmm.... alkoi kiinnostamaan, josko heppu myisi pelkät pellit... Öh, mentiinkös nyt taas asian ulkopuolelle... :o) Sitäpaitsi Paisteen vanhemmissa pelleissä (muun muassa Formula 602 ja 505) oli kaiverrettuna myös tuollainen tähti ja sirppi-logo, joka saattaapi myös synnyttää joitain mielleyhtymiä. Katsokaapa Istanbulin logoa... Jaa, että aiheen ulkopuolelle. No jaa. |
Blitz 24.06.2003 13:12:27 | |
---|
Itsekin olen törmännyt Istanbulin pelteihin, ja menin kyllä täysin sekaisin siinä että se olisi Paisteen. Myyjä sanoikin jälkikäteen, että kyseessä olisi Paiste IstaMbul, eli taitaa olla kyse noista Stambuleista mistä oli puhe. Muut pellit eivät oikein innosta, kun ovat täysin erimerkkisiä ja osa Milleniumeja. No joo... On kyllä tarjottu muitakin settejä ja tämä niistä ehkä vähiten kiinnostaa. Ensinnäkin tämä on kaikista kallein ja nuo pellit on mitä on. Olisi 1000 eurollakin tuplabasarisetti kolmella tomilla ja Paisteen Alpha pelleillä (Hi-hat, 2xcrash, splash ja ride) ja Taman Swingstareja muutamalla pellillä ja DW:n tuplapedaalilla. Ajattelin nyt vaan kysyä että onko tuo tarjous varteenotettava. Ja kaiken lisäksi tuo setti on kuulemma Rovaniemellä, enkä taida sinne asti lähteä ajelemaan. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
Mikko A 25.06.2003 14:05:15 | |
---|
Tuo tuplapedaali on ainakin tosi hyvä, on nääs multa ostettu =) “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Blitz 26.06.2003 18:36:32 | |
---|
Tuo tuplapedaali on ainakin tosi hyvä, on nääs multa ostettu =) No mikä nyt ei olisi sulta ostettu? Eh-eh... Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
Mikko A 26.06.2003 19:58:10 | |
---|
No mikä nyt ei olisi sulta ostettu? Eh-eh... Hyvä kysymys =) “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |