Aihe: Uudet kannut
1 2
Niskamies
20.06.2003 22:52:23
Kuinka paljon teidän mielestä pitäisi maksaa, että saisi hyvät kannut, tasoa esim. Yamaha YD/Stage Custom, Tama Swing/Rockstar, Pearl Forum/Export yms. elikkä pelkät kannut pitäisi hommata. esim 22/10/12/14 tai 22/12/13/16. heittäkää hinta-arvioita.
I do man's sports, like football and hop-scotch.
Mikko A
21.06.2003 01:29:47
Eipä noista (käytettynä) tarvi maksaa enää kuin semmoset 400-500 ernoa.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
napander
21.06.2003 02:24:53
Minä voin sanoa, että ei paljoa tarvi maksaa, jos ostaa jotkut käytetyt rockstarit tms. Ja sit ku niihin lyö uudet kalvot ni on perkules hyvät. Ainakin ku mulla on nuo swingstarit ja ostin niihin kunnon kalvot, ni johan on perkules hyvät soundit. Ainoo mikä kuulostaa ei-niin-hyvältä on virveli. Ei sekään nyt niin paska ole, mutta kun on vähänkin paremmat pöntöt, niin se on aika paljon sit kalvoista ja virityksestä kiinni, et kuin hyvältä ne kuulostaa.
napander
21.06.2003 02:26:30
Mites helvetissä tää mun äskönen vastaus liittyy tohon kysymykseen?? Se jääköön arvotukseksi, mutta nyt on juhannus ja humala.
*funkstar*
21.06.2003 10:57:13
Osta multa kelpo setti!

Musta Pearl Export Series setti: 22", 12", 13", 16", 14" + ständejä. Lisäksi Evansin lähes käyttämättömät huippukalvot!
Hinta: 550 €

Käy tsekkaamassa ilmoitus torilta kuvan kera!
Niskamies
21.06.2003 18:19:22
ja voisitteko vielä suositella että mitkä noista kannuista on parhaita?
I do man's sports, like football and hop-scotch.
Mikko A
21.06.2003 21:29:32

Stage Customit IMHO.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Joku vaa
23.06.2003 23:16:36

Stage Customit IMHO.

Näin on!
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Roberto
26.06.2003 22:59:07

No kunhan et Tamoja osta...
manix
27.06.2003 09:33:20 (muokattu 27.06.2003 09:38:20)

No kunhan et Tamoja osta...

;-)

No ei, makuasioitahan nämä on ja niistä on ihan turha väitellä mutta nykyään sanasta Tama tulee minulle mielikuva hikisestä Lars Ulrichista joka hakkaa jotakin Metallican uusista biiseistä... päin persettä.

Saisi Tama heivata tanskandogin helevettiin endorser-listasta ennen kuin menee loputkin maineesta :-D

Mutta lopultakin asiaan. Itse ostaisin Yamahat. Hyvästä käytetystä Stage Custom-setistä voisi ehkä 600€ maksaa.
"Strangelove, dance the Dividing Line" - Dark Tranquillity
Candybar
27.06.2003 15:14:43
Stage Customit IMHO.

Todellakin.

Itse laitoin tässä ennen joulua ihan uuden Yamaha Stage Custom Standart setin (uusinta mallia). Kannuista maksoin vähän päälle 800e. Ja tyytyväinen on todella saanut olla.
Hinta-laatusuhteeltaan loistava setti.

Pearlin Exportti myös hyvä hinta-laatusuhdesetti.
Bacchus
27.06.2003 19:07:08
Varmaan Exporteissa on paras hinta-laatusuhde.

Niin ja mun mielestä on aika naurettavaa 'älä vaan osta tätä merkkiä ikinä'-tyylinen itkeminen. Ei saman hintaluokan rummuissa kovin paljoa eroja löydy.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Roberto
27.06.2003 20:36:37

Niin ja mun mielestä on aika naurettavaa 'älä vaan osta tätä merkkiä ikinä'-tyylinen itkeminen. Ei saman hintaluokan rummuissa kovin paljoa eroja löydy.

Pahoitteluni, Tamat nyt vaan on legendaarinen esimerkki kasari-kökkö-kannuista. Minkäs teet?
Bacchus
27.06.2003 20:51:04
Pahoitteluni, Tamat nyt vaan on legendaarinen esimerkki kasari-kökkö-kannuista. Minkäs teet?

No, jokaisella on mielipiteensä, vaikka ne olisivatkin vailla kovinkaan järkevää pohjaa. Mutta ei siinä mitään, kyllä mulla itsellänikin on merkkejä mistä en vaan jostain syystä pidä, eikä mitään kovin hyvää syytä tähän vihanpitoon löydy. Esimerkiksi Yamahoihin en jostain syystä vaan luota, syy voi olla siinäkin että en niitä tunne juurikaan. Helpompi olla tutustumatta ja vaan syljeksiä ko. merkin suuntaan.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Blitz
27.06.2003 21:33:49 (muokattu 27.06.2003 21:35:02)
sanasta Tama tulee minulle mielikuva hikisestä Lars Ulrichista joka hakkaa jotakin Metallican uusista biiseistä... päin persettä.

Saisi Tama heivata tanskandogin helevettiin endorser-listasta ennen kuin menee loputkin maineesta :-D

No joo, en kyllä jaksaisi sanoa tähän mitään. On tästäkin tarpeeksi jo puhuttu. Mutta olen silti sillä kannalla että kyllä Lars osaa hommansa loistavasti. :)

Ja todellakin, kyllä se Tamakin ihan hyvä merkki on kun vertaa saman hintaluokan muihin merkkeihin. Oikeastaan itse jopa voisin suositella Tamaa, kun en pahemmin Pearleja tai vielä vähemmän Yamahoja tunne.
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
Mikko A
27.06.2003 21:54:09
Esimerkiksi Yamahoihin en jostain syystä vaan luota, syy voi olla siinäkin että en niitä tunne juurikaan. Helpompi olla tutustumatta ja vaan syljeksiä ko. merkin suuntaan.

Äläs kuule rupee siellä ja tunge ne Tamat...! Nooh, leikki leikkinä =)
Niskamies
27.06.2003 22:11:24
kaheksankyt luku rulaa! ehkä pitäis ostaa ne tamat. no ei. ehkä pitäis ostaa ne stage customit tai exportit, sit ku on tarpeeks rahaa. nyt on jo stage custom virveli ja aika kiva on mielestäni...
Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this. -David Shandley
Bacchus
28.06.2003 00:37:19
Kuule kuule Mikko...=)

kaheksankyt luku rulaa! ehkä pitäis ostaa ne tamat. no ei. ehkä pitäis ostaa ne stage customit tai exportit, sit ku on tarpeeks rahaa. nyt on jo stage custom virveli ja aika kiva on mielestäni...

Tamoissa on yhtä paljon/yhtä vähän 80-lukuun viittaavaa ku Pearleissa, Yamahoissa tai missä tahansa muissa merkeissä... Mutta se siitä! Nyt loppu tää merkkikinastelu.
Blitz
28.06.2003 15:17:45
Kyllä se Tama vie voiton. :) (Älkää kommentoiko tätä kommenttia, kiitos.)
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
Paas
28.06.2003 15:25:44
Tästä merkkikinastelusta sanoisin vielä sen verran että itse en ole merkki uskollinen millään tavalla että ei minulla niin suurta merkitystä ole minkä merkkiset ne rummut ovat kunhan ovat vaan kärkikastin vehkeet elikkä hyvät rummut.
Tällä hetkellä mulla on starclassicit, ihan hyvin vois olla pearlin vastaavat tai jonkin muun merkkiset.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)