Buusteri 16.06.2003 16:59:43 | |
---|
olen tässä luultavasti tämän vuoden aikana ostamassa uutta settiä ja suunnittelun alla on ollut tuo pearlin session custom setti. Tuli vaan mieleeni että mitä muita mahdollisuuksia olisi tuon hintaluokan rummuissa? vaatimuksena hyvä materiaali, koivu tai vaahtera kuten noissa pearleissa. kertokaapa joitain settejä kun itse en hirveenä oo muita tuonhintaisia nähny muita. Kiitos jo etukäteen. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Paas 16.06.2003 18:24:31 | |
---|
En nyt oikein tiedä että minkä hintaiset nuo mainitsemasi rummut ovat mutta Tama Starclassic performerit(koivu) ovat kyllä edullisemmat kuin maple malli. |
Buusteri 16.06.2003 20:24:08 | |
---|
no thomannin hinta perussetille on noin 1600-1700e ja suomessa moiset maksaisi varmaanki jotain 2000-2100e.. suomen hinnasta en niin varma. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Mikko A 16.06.2003 21:01:03 | |
---|
Koivu ja vaahtera ei muuten ole jalopuita... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Paas 16.06.2003 21:14:36 | |
---|
Koivu ja vaahtera ei muuten ole jalopuita... Mitkäs puulajit on jalopuita? Mie luulin että ainakin vaahtera kuuluis siihen kastiin. Kai tammi nyt ainakin on jalopuuta? |
Mikko A 16.06.2003 21:55:46 | |
---|
Mitkäs puulajit on jalopuita? Mie luulin että ainakin vaahtera kuuluis siihen kastiin. Kai tammi nyt ainakin on jalopuuta? Aivan, kössin sen verran, että vaahtera on tosiaan jalopuu, mutta koivu ei ole. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Mikko A 16.06.2003 22:02:00 | |
---|
olen tässä luultavasti tämän vuoden aikana ostamassa uutta settiä ja suunnittelun alla on ollut tuo pearlin session custom setti. Tuli vaan mieleeni että mitä muita mahdollisuuksia olisi tuon hintaluokan rummuissa? vaatimuksena hyvä materiaali, koivu tai vaahtera kuten noissa pearleissa. kertokaapa joitain settejä kun itse en hirveenä oo muita tuonhintaisia nähny muita. Kiitos jo etukäteen. Kalliitahan nuo hyvät setit on. Minkäkokoista settiä olet muuten hommaamassa? Mä voisin myydä Yamahan vaahterasetin halvemmalla, mitä nuo Pearlit maksaa. Kalvot on aivan uudet. Tomeissa Evansinin G1 coatedit (lyöntipuoli) ja Remon diplomat clearit (alapuoli). Bassarissa Evansin EQ3 clear ja Remon Emperor coated. Väristä on myös tullu kehuja =) Jos kiinnostaa yhtään, niin pistä pikaviestiä. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Buusteri 17.06.2003 16:21:31 | |
---|
Joo no ei se koivu ole jalopuu, mutta rummuista puhuttaessa se niinku on.. :) kaikki ymmärtää.. Kiitos Mikko A:lle kun muisti kuitenkin pysyä aiheessa loppujen lopuksi. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Buusteri 25.06.2003 11:28:14 | |
---|
Eikö löydy tosiaankaan keltään tietoa?? laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Mikko A 25.06.2003 14:31:05 | |
---|
Eikö löydy tosiaankaan keltään tietoa?? Tamburo. Kattele settejä Thomannilta. Formula olis sieltä sua varten, se on niiden paras sarja ja vaahteraa. Mulla on kys. sarjan virveli ja kyllä se on aika hyvä, tosin sais olla mun makuun vähän syvempi, mutta niitähän saa syvempänäkin =) “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Paas 25.06.2003 15:24:45 | |
---|
Tamburo. Kattele settejä Thomannilta. Formula olis sieltä sua varten, se on niiden paras sarja ja vaahteraa. Mulla on kys. sarjan virveli ja kyllä se on aika hyvä, tosin sais olla mun makuun vähän syvempi, mutta niitähän saa syvempänäkin =) Toi saattas olla kyllä ihan asiallinen vaihtoehto tosiaan. |
Epämuusikko 25.06.2003 22:40:00 | |
---|
joo. erehdyin tilaamaan vähän käytetyn Tamburon Formula- virvelin. En tiedä oliko yksilökohtainen vika, mutta sointi oli sanoin kuvaamattoman hirveä. www.stileproject.com |
Erast 26.06.2003 00:56:45 | |
---|
Tosiaan, minkä kokosta settiä olet ettimässä? Pellit ja muu sälähän nostaa hintaa paljon... |
Mikko A 26.06.2003 13:57:04 | |
---|
joo. erehdyin tilaamaan vähän käytetyn Tamburon Formula- virvelin. En tiedä oliko yksilökohtainen vika, mutta sointi oli sanoin kuvaamattoman hirveä. Mitkähän kalvot siinä on? Alkuperäiskalvot oli kyllä turhan paksut, mutta ei ne siinä ainakaan mulla kauaa viihtyny =) “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Buusteri 27.06.2003 10:29:20 | |
---|
Tosiaan, minkä kokosta settiä olet ettimässä? Pellit ja muu sälähän nostaa hintaa paljon... Siis ihan vaan rumpupatteristoa, 20"/22" 10" 12" 14" ja 14" Pellit ja muut sälät löytyy kyllä ihan omasta takaa. laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Erast 27.06.2003 17:11:56 | |
---|
Itse ostin tosiaan tällä viikolla Sonorin S-class vaahterasetin. Tosi hyvät. En tosin tiedä kuinka paljon sonoria on saatavilla suomessa... |
Buusteri 01.07.2003 13:51:20 | |
---|
Itse ostin tosiaan tällä viikolla Sonorin S-class vaahterasetin. Tosi hyvät. En tosin tiedä kuinka paljon sonoria on saatavilla suomessa... No oon enemmänki aatellu ostaa sen setin jostain ulkomailta (saksasta) Suomessa kaikki on niin kallista :P laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
AP 01.07.2003 15:59:56 | |
---|
No oon enemmänki aatellu ostaa sen setin jostain ulkomailta (saksasta) Suomessa kaikki on niin kallista :P Ja aina kallistuu, kun puolet soittajien rahoista menee T-kauppaan ulkomaille. Sonorilla ei muuten taida olla maahantuojaa Suomessa vieläkään . Tämä kannattaa muistaa siksi, että esim. varaosien metsästyksestä saattaa tulla "mielenkiintoista" kun vaihtoehdot ovat a) hakea palikat ulkomailta tai b) etsiä Suomesta käytettyjä. |
Bacchus 01.07.2003 17:41:47 (muokattu 01.07.2003 17:43:08) | |
---|
Ja aina kallistuu, kun puolet soittajien rahoista menee T-kauppaan ulkomaille. On muuten harvinaisen totta. Monet ei tätä tajua. Itse ainakin pyrin ostamaan aina tutuista musakaupoista, jos on hyvä asiakas niin hinnatkaan eivät Thomannille kalpene. Sonorilla ei muuten taida olla maahantuojaa Suomessa vieläkään . Tämä kannattaa muistaa siksi, että esim. varaosien metsästyksestä saattaa tulla "mielenkiintoista" kun vaihtoehdot ovat a) hakea palikat ulkomailta tai b) etsiä Suomesta käytettyjä. Joskus taisinkin tämän jo mainita, mutta Sonorillahan on maahantuoja Suomessa; Musiikki Fazer. Tosin palvelu on huonoa ja varastot olemattomia, joten varaosia tosiaan pitää metsästää, toisin sanoen tilata Saksasta. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
AP 01.07.2003 20:17:22 | |
---|
Ai Fazer ON Sonorin maahantuoja? Halaistua sanaa asiasta ei kyllä firman sivuilla mainita ja yleensäkin Fasusta tulee aina mieleen vain Yamaha. Pahoittelut väärästä tiedosta. |