Blitz 15.06.2003 22:07:04 | |
---|
Asia koskee siis nylonkapuloita. Mistähän Suomesta saisi halvalla suhteellisen laadukkaita nylonkapuloita? Olen aina halunnut kokeilla sellaisia enkä ole oikein mistään löytänyt kunnollisia. Vain jotain nylontippejä, mutta nyt etsisin ihan kokonaisia nyloneita. Eli mistä hommata sellaiset, ja minkämerkkiset? |
LumPus 15.06.2003 22:38:11 | |
---|
Asia koskee siis nylonkapuloita. Mistähän Suomesta saisi halvalla suhteellisen laadukkaita nylonkapuloita? Olen aina halunnut kokeilla sellaisia enkä ole oikein mistään löytänyt kunnollisia. Vain jotain nylontippejä, mutta nyt etsisin ihan kokonaisia nyloneita. Eli mistä hommata sellaiset, ja minkämerkkiset? Aheadilla on iha jees kapuloita, nylon varret jotka voi vaihtaa, ja itse varsi&kahva tais olla hiilikuitua(?) vähän painavat omasta mielestä, mutta parhaat muovitikut mitä oon koittanu... ...plus kestävät tästä helvetin jäätymiseen... |
Speedy 15.06.2003 23:19:56 | |
---|
Asia koskee siis nylonkapuloita. Mistähän Suomesta saisi halvalla suhteellisen laadukkaita nylonkapuloita? Olen aina halunnut kokeilla sellaisia enkä ole oikein mistään löytänyt kunnollisia. Vain jotain nylontippejä, mutta nyt etsisin ihan kokonaisia nyloneita. Eli mistä hommata sellaiset, ja minkämerkkiset? No eiköhän ne musakaupassa tiedä jotain, kun kysyt, ainakin tilaavat, jos ei niillä ole.. Aika huonoa palvelua teillä päin, jos ei viitsi liike selvittää, mistä saa..=/ "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Paas 16.06.2003 11:49:16 | |
---|
Aheadilla on iha jees kapuloita, nylon varret jotka voi vaihtaa, ja itse varsi&kahva tais olla hiilikuitua(?) vähän painavat omasta mielestä, mutta parhaat muovitikut mitä oon koittanu... ...plus kestävät tästä helvetin jäätymiseen... Ei ole vissiin hiilikuitua. Taitaa olla alumiinia tai jotain vastaavaa. |
Blitz 16.06.2003 17:24:59 | |
---|
Musapörssistä näemmä löytyy Aheadin 2B ja 5B kapuloita. Aika laadukkaat/kestävät saa olla kun hintaa kertyy 46 euroa yhdelle parille. :) |
Paas 16.06.2003 18:22:00 | |
---|
Musapörssistä näemmä löytyy Aheadin 2B ja 5B kapuloita. Aika laadukkaat/kestävät saa olla kun hintaa kertyy 46 euroa yhdelle parille. :) Tossa taitaa olla jonkun verran ilmaa hinnoissa. Tai no, siinähän on tietty välikäsi välissä joka ottaa oman osuutensa. Tuo musapörssihän on vissiin Jysväskylässä mikäli muistan oikein. Ite olen ostanu Helsingistä missä niitä saa kyllä huomattavasti halvemmalla. |
PolkaTulk 16.06.2003 22:27:33 | |
---|
Aheadilla on iha jees kapuloita... ...plus kestävät tästä helvetin jäätymiseen... Mutta silti Lars Ulrich rikko niitä parin 2. tunnin keikan aikana. Ei kyllä liityny aiheesee,sori. Welcome to the deranged and depraved. |
Blitz 17.06.2003 12:21:04 | |
---|
Paas, muistatko yhtään mistä kaupasta? Itse en asu lähellä Helsinkiä, mutta jos niillä olisi esim. nettikauppa tai muu tilausmahdollisuus. Tottakai jos joskus Helsinkiin päin menee niin täytyy kiertää musakaupat läpi. Musapörssissä kerrottiin että niihin tulee "varavarret" mukana, eli vaihtopäälliset kapuloihin tms. |
Human 17.06.2003 13:02:23 | |
---|
Semmonen pieni lisäkymysys et saakohan noihin kapuloihin mistään erikseen hommattua niitä valkosia päitä?Lensi nimittäin toisesta kapulasta hukkaan se nuppi eikä viitti oikeen soitella niillä kalvoja ajatellen... |
kampela 17.06.2003 14:55:57 | |
---|
Semmonen pieni lisäkymysys et saakohan noihin kapuloihin mistään erikseen hommattua niitä valkosia päitä?Lensi nimittäin toisesta kapulasta hukkaan se nuppi eikä viitti oikeen soitella niillä kalvoja ajatellen... ainaskin vuos sitte sai helsingistä musafasulta. makso joku 3-4 euroo pari nylon tip |
Mikko A 17.06.2003 15:41:36 | |
---|
ainaskin vuos sitte sai helsingistä musafasulta. makso joku 3-4 euroo pari Ja kun nollan lyöt perään tuohon hintaan niin saat samasta paikasta ne kapulat. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Blitz 17.06.2003 18:47:13 | |
---|
Täytyypä mennä sitten F-musiikkiin jos helsingissä päin liikun. Nettikaupasta ei ainakaan näyttänyt noita löytyvän... Musapörssissä hinta näyttää todellakin olevan hieman ilmava. :) |