Aihe: Sabian AAX
1
Liver-Box
08.07.2003 14:27:14

Kokemuksia ? Mielipiteitä? taruja? jotain? Millanen sabianin sarja kyseessä?
"Space Monkey´s Cosmos"
turjake
08.07.2003 15:05:28
Sopivat mun korvaan todella nätisti, pistin aika läjän peltejä juuri uusiksi ja AAX:t tarttuivat kouraan. Vaikea sanoin ääntä kuvata, mutta tsekkaa netistä Sabianin sivuilta. 14" stage -haitsu on ehkä hieman "pehmeämpi" kuin a customin haitsuni, stage ride 20 -tuumaisena on omassa käytössäni ihan ässä, sopiva sekoitus pingiä ja sointia. Crashit muistuttavat sellaista aika "klassista" rokkisaundia. Äh, miten sen nyt selittäisi. Tosin näissä asioissahan ei ehdotonta totuutta ole olemassakaan, mutta tuskin petyt ko. sarjaan.
Liver-Box
08.07.2003 15:07:40

Kiitosh.. lähinnä oisin kaivannu splasheista ja 14 " srasheista tietoo
"Space Monkey´s Cosmos"
Mikko A
08.07.2003 17:46:47
mulla on AAX dark crash. Se on kyllä aivan loistava! niitä peltejä mistä tuskin ikinä haluun luopua. Soundia tosiaan on hieman vaikea kuvailla, mutta hyvä se on =) Soft ja sweet ehkä kuvais sitä aika hyvin. mulla 16-tuumasena tuo, 14" saattais ehkä olla vähän turhan pieni, tuon pellin ominaisuudet ei pääsis kunnolla esiin. joskus vielä hankin samanlaisen 18-tuumasena.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Aegis
09.07.2003 02:43:44
Tällä viikolla meinasin AAX Metal sarjan pellit tilata. Vaikuttavat hyvltä.
-"Osaatko soittaa Stairway to heavenin?" -"En, enkä muitakaan Metallican biisejä."
lkx
09.07.2003 21:17:45

Just tänään sain 6" spläshin ja se on hyvä.
There is no spoon...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)