FuGGa 03.07.2003 15:26:43 | |
---|
Heuheu! Vähän on niukanlaisesti tuota symbaalivalikoimaa tässä lähi-ympäristön liikkeissä, jotenkas olisi kiva kuulla eri ihmisiltä että jos satutte omistamaan 18" A Custom crashin, niin minkälaisia symbaaleja teillä on sen kavereina. Lähinnä toinen crashi jos moista pidätte setissänne. Minulla on ollut itsellä siinä rinnalla Sabianin AAX 17" Stage Crash ja koska tuo sabian tuli elinkaarensa päähän olen jonkin aikaa käyttänyt rinnalla vanhaa 16" Z-Custom Medium Crashiani. No se ei ole kovin hyvä pari sillä tuo Zeta puskee volyymillään läpi aika pahasti. Tarkoitus olisi siis saada kommenttia muiden kokemuksista, sillä en oikein pääse testailemaan symbaalien kirjoa omin käsin. Makuasioitahan nuo ovat, mutta jos kahta peltiä lyö samanaikaisesti eikä se kuulosta namilta, niin kyllähän sitä jonkinlaisia lainalaisuuksia löytyy. Chinana käytän 18" Oriental Trashia Zildjianilta ja haikat ovat joko A Custom Projection hats tai vanhat kunnon Paisteen 2002 Heavy Hatsit. Eli jos sinulla on joku symbaali joka toimii tuon A Customin kanssa mielestäsi loistavasti niin poustaileppa tähän alle. Kiitoskiitos. |
Blitz 03.07.2003 16:11:56 | |
---|
Miten olisi jos myisit mulle tuon 16" Z-customin niin saisit lisää rahaa siihen A-customin kaveriin? :) Laita pikaviestiä jos kiinnostaa. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
JeeVes 03.07.2003 18:57:57 | |
---|
No mä käytin yhdellä keikalla sen kaverina 15" A-customia. Se sytty pikkasen nopeemmin ja oli siinä hyvänä vastapainona isommalle crashille. Ou Behave. |
Tietäjä 05.07.2003 19:53:28 | |
---|
Joup. Mulla on a-custom 18" kaverina a-custom 16". Ne toimii hyvin enkä löydä mitään valittamista. Olen omistanut ne noin pari vuotta. |
Niskamies 06.07.2003 21:33:07 | |
---|
saman sarjan tai tavallisen a:n 14"-16" crashi. Mutt kyll sä voisit kokeilla myös swishiä. Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Mikko A 07.07.2003 00:31:09 | |
---|
saman sarjan tai tavallisen a:n 14"-16" crashi. Mutt kyll sä voisit kokeilla myös swishiä. Älkää opettako basistille enempää uusia sanoja =D “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Niskamies 07.07.2003 00:43:47 | |
---|
että mä oon ylpee... mä ajattelin ett pitäis kesälomall opetella muitaki uusi sanoja, niinku rytmi ja musiikki. Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Paas 07.07.2003 11:46:10 | |
---|
Hommasin tässä äskettäin 17" a-custom chrashin kaveriksi 16" a-custom fast chrashin. Kiva pelti. |
FuGGa 07.07.2003 12:34:49 | |
---|
Hep, Nappasin oman crashini mukaan ja matkustin musaliikkeeseen peltejä kolistelemaan. Jonkin aikaa kilisteltyäni nappasin mukaani 16" A custom Projection Crashin ja hyvin toimii. Äänenvoimakkuudet natsaa hyvin kohdalle ja saundien kontrasti toimii hyvin yhteen. Taas on perse auki mutta nyt on ainakin jalometallia ympärillä ja homma maistuu namilta :) Kiitos kaikille vinkeistä. |