Erast 24.06.2003 17:15:06 | |
---|
Heip Mitäs mieltä olette Sonorin S-class (ei "s-c pro" ?) vaahterasetistä? Onko kokemuksia? |
Mikko A 25.06.2003 14:14:42 | |
---|
Heip Mitäs mieltä olette Sonorin S-class (ei "s-c pro" ?) vaahterasetistä? Onko kokemuksia? Ei oo kokemusta, mutta vastikään luin jostain MD:stä jonku jutun Sonorista ja näytti olevan siinä listassa ikäänkuin se "ensimmäinen sarja, joka on jo ammattitasoa". Siis ylempää keskitasoa, tai kuinka sen nyt tahtoo sanoa. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Vikmani 26.06.2003 15:47:33 | |
---|
Mulla on s-class shell set SCM 5420 cherry +s-class virveli black. Ihan mukava setti n. vuoden vanhat. Vielä pitäisi päästä testailemaan rumpuja pinstripe kalvoilla kun alkuperäiset kalvot ovat coated. Tomit voi virittää yllättävän mataliksi eivätkä tarvi demppausta. Taattua sonor -laatua. get up offa that thing. It makes you feel better. |
Erast 26.06.2003 17:02:16 | |
---|
No mie nyt sitten ostin sen s-classin :) 20 Basari, 14 virveli, 12 tomi, 14 lattiatomi. hyvä minä. Hyvin soi! Mitä oisitte muuten maksanu? |
Vikmani 27.06.2003 13:14:21 | |
---|
mä ostin ne uutena, maksoi jotain 1600e (ilman alv.). Ostitko käytetyt vai uudet ja mikä väri get up offa that thing. It makes you feel better. |
Mikko A 27.06.2003 14:29:03 | |
---|
Mulla on s-class shell set SCM 5420 cherry +s-class virveli black. Ihan mukava setti n. vuoden vanhat. Vielä pitäisi päästä testailemaan rumpuja pinstripe kalvoilla kun alkuperäiset kalvot ovat coated. Tomit voi virittää yllättävän mataliksi eivätkä tarvi demppausta. Taattua sonor -laatua. Miksi ihmeessä haluat laittaa noinkin hyviin pönttöihin pinstripit????????!!!!! jos jytyä soundia kaipaat niin laita ennemmin emperor tai Evansin g2. clearina molemmat. kokemuksesta voin sanoa että nuo molemmat on paljon parempia ku pinstripet. ja nuo Evansit sitten lätsähtää enemmän jos semmosta kaipaat, mutta älä vaan pinstripeja laita! “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Erast 27.06.2003 16:52:40 | |
---|
mä ostin ne uutena, maksoi jotain 1600e (ilman alv.). Ostitko käytetyt vai uudet ja mikä väri Maksoin 999e käytettynä tosin. Pelteineen, telineineen (uusia) 1630e. Liikkeestä. Vihreät. |
Vikmani 28.06.2003 22:00:28 | |
---|
Miksi ihmeessä haluat laittaa noinkin hyviin pönttöihin pinstripit????????!!!!! jos jytyä soundia kaipaat niin laita ennemmin emperor tai Evansin g2. clearina molemmat. kokemuksesta voin sanoa että nuo molemmat on paljon parempia ku pinstripet. ja nuo Evansit sitten lätsähtää enemmän jos semmosta kaipaat, mutta älä vaan pinstripeja laita! Siis tarkotus olisi vaan testata rumpuja myös pinstripeillä ja ihan clear kalvoilla, kun tosiaan setissä on aina ollut noi coated kalvot. Sitten kun noi vanhat kalvot on tarpeeksi kuluneet niin vaihdan varmaankin Remon diplomat tai ambassador -kalvoihin. get up offa that thing. It makes you feel better. |
Mikko A 29.06.2003 01:05:39 | |
---|
Siis tarkotus olisi vaan testata rumpuja myös pinstripeillä ja ihan clear kalvoilla, kun tosiaan setissä on aina ollut noi coated kalvot. Sitten kun noi vanhat kalvot on tarpeeksi kuluneet niin vaihdan varmaankin Remon diplomat tai ambassador -kalvoihin. miksi niitä pitää testata pinstripeilla?? Voit pistää pinstripet pönttöön ku pönttöön ja soundi on aina samanlainen. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Jaska 02.07.2003 01:11:39 | |
---|
Pinstripet >x |