Elikkä olisin kysymässä Beverley rumpujen arvoa. Niiden valmistus lopetettiin vuonna 74 elikkä on vanha setti kyseessä ja setti on tämmöinen: tomit on 12 ,13, 16 basari 22 virveli 14. Kiitos vastauksistanne. Huusin että olen jumalaa!! |
Osaako kukaan heittää villiä arvausta kun olisi tarkotus myydä ja haluaisin tietää oikean hinnan ettten ihan väärällä hinnalla myy Mitäs se ny haittaa jos myyt "väärällä" hinnalla? Jos on liian kalliit niin kukaan ei osta, tai jos ostaa niin pakkaat laukut ja lähet Hawaijille. Ja jos on liian halvat, niin ne vieään sulta käsistä ja sitten syöt kaks kuukautta puuroa ja myyt auton. Rohkea rokan syö ja loput joutuu tiskaan. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Osaako kukaan heittää villiä arvausta kun olisi tarkotus myydä ja haluaisin tietää oikean hinnan ettten ihan väärällä hinnalla myy Voi kuule kun se oliskin noin helppoa.. Toki itekin Premierin miehenä kyllä Beverlyt tiedän mutta: niitäkin oli muutamaa settiä, kunnostakin vähän riippuu - ja mikä mielestäni tärkeintä: en minä ainakaan koe olevani sen tason meedio et pystyisin sanomaan jonkun hintahaarukan sulle: itse kun on jotain soittokamaa myynyt, omaa tahi bändin yhteistä, niin on tullut kateltua niitä hintoja vähän sieltä sun täältä. Esmes ebay.co.uk vois olla Beverlyjä, sitte jotkut vintagerumpujen kauppiaat ynnä heidän hintansa, vähän luovaa tutkiskelua kehiin niin vot. Toivottavasti kuitenkin jotain keksit/saat selville. |