Liver-Box 14.07.2003 23:16:51 | |
---|
Mitäs mallia suosittelisitte zildjianin valikoimasta , jos musatyyli olisi vähän kaikkea? Ehkä enemmän rokkipuolelle mentäs mutta myös esim. funk/primus mainen häröily pitäs hoituu. Saundi vois olla aika terävä ja chick polkusaundi vois olla myös hyvä.. 14 " kuitenkin.. heittäkää jotain "Space Monkey´s Cosmos" |
Jaska 14.07.2003 23:24:51 | |
---|
oon kuullu et Quick Beatit on maukkaat |
kampela 15.07.2003 10:19:59 | |
---|
oon soittanu melkein koko musiikkiharrastusaikani zildjianin avedikseilla. oon tykänny. siinä bottompellissä on reikiä että ilma pääsee nopeasti ulos, joka takaa nopeen ätäkin. ainakin nylon tipeillä soitettuna mukavaa herkkua. nylon tip |
Paas 15.07.2003 10:39:54 | |
---|
A-customit sopivat melkein kaikkeen. |
JeeVes 15.07.2003 11:07:31 | |
---|
oon soittanu melkein koko musiikkiharrastusaikani zildjianin avedikseilla. oon tykänny. siinä bottompellissä on reikiä että ilma pääsee nopeasti ulos, joka takaa nopeen ätäkin. ainakin nylon tipeillä soitettuna mukavaa herkkua. Toi kertomas haikka on vissiinkin Zildjian Avedis quick beat hihat? Tarkempaa tietoa www.zildjian.com Ou Behave. |
manix 15.07.2003 11:30:49 | |
---|
oon kuullu et Quick Beatit on maukkaat Ne on. Suosittelen. "The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"
- Jonkun tyypin kommentti @ bash.org |
Aimo 15.07.2003 11:45:26 | |
---|
Quick beatit. Itellä on Meinlin Byzancet, mutta jos ziljdiania etit niin quick beatit joopsok. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Alpha 15.07.2003 12:39:04 | |
---|
TYönnämpä nokkani tännekkin... Eli Zildjian Avedis Scimitar haikalla on menty kohta 8 vuotta ja olen ollut kohtuu tyytyväinen. Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Joku vaa 15.07.2003 13:55:29 | |
---|
Kannattaa tarkistaa myös paisteen dark crisp. Itse olen kahden vaiheilla, joko zildjian a-custom tai paiste dark crisp... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
Bacchus 15.07.2003 18:52:37 | |
---|
oon soittanu melkein koko musiikkiharrastusaikani zildjianin avedikseilla. oon tykänny. siinä bottompellissä on reikiä että ilma pääsee nopeasti ulos, joka takaa nopeen ätäkin. ainakin nylon tipeillä soitettuna mukavaa herkkua. Mul oli monta vuotta käytössä vanhat varmaankin 70-luvulla valmistetut Avedikset, ja soundi oli kyllä todella hyvä. Harmi että yläpellistä alko lähtemään biittejä irti... Jouduin vaihtamaan uusiin, tai no käytettyihin Sabianin HH-haikkoihin, joihin oon myöskin ollu tyytyväinen. Tykkään niiden persoonallisesta, tummasta soundista. Noi hh:t saattaa vaikuttaa oudolta valinnalta metallimusaan, mut oon huomannut et toimii pirun hyvin. En kyl osaa sanoa kummasta pidän enemmän, niistä Avediksista vai noista Sabianeista. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
juoni 16.07.2003 12:07:18 | |
---|
Quick beatit. Itellä on Meinlin Byzancet, mutta jos ziljdiania etit niin quick beatit joopsok. Voisiko tuota Bysance-sarjaa verrata vaikkapa Paiste Traditionaliin tai Z:n A-customeihin?? Eikös meinaan Meinl ole em. merkkejä halvempi kautta linjan? |
Bacchus 16.07.2003 20:53:38 | |
---|
Voisiko tuota Bysance-sarjaa verrata vaikkapa Paiste Traditionaliin tai Z:n A-customeihin?? Eikös meinaan Meinl ole em. merkkejä halvempi kautta linjan? Traditionalia vastaava kyllä, mut Zildjianilla lähellä K-sarjalaisia. Erittäin lähellä omasta mielestäni... Testailin joskus Byzancen peltejä, ja tykkäsin kyllä hemmetisti. Harmi vaan ettei sovellu musaan mitä soitamme... Käy tsekkaas Millbrookissa, siel on kaikki Meinlit -30%. Hinnaston näet täältä: www.millbrook.fi "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Ben 17.07.2003 22:05:46 | |
---|
Ei oo muuten pahan hintaisia. Mitä tasoa tuo Amun-sarja on kun Meinl sanoo noitten kaikkien olevan proffesionalia? Classics ei mielestäni kyllä ole. |
Aimo 17.07.2003 22:41:40 | |
---|
Traditionalia vastaava kyllä, mut Zildjianilla lähellä K-sarjalaisia. Erittäin lähellä omasta mielestäni... Joo on k-sarjaa lähellä, mitä itse olen testaillut. Hemmetin hyviä peltejä Byzance-sarjassa. Suosittelen ehdottomasti testaamaan ennenkuin ostatte jotakin suhteessa kalliinpaa. Kuopiossa saa Flangerilta vielä helevetin hyvät alennukset. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Aimo 17.07.2003 22:43:13 | |
---|
Ei oo muuten pahan hintaisia. Mitä tasoa tuo Amun-sarja on kun Meinl sanoo noitten kaikkien olevan proffesionalia? Classics ei mielestäni kyllä ole. Amun on Byzancesta katsoen seuraava. Byzance, Amun, Classics, MCS (vai mikä se on?).. ja blaah. Jotenki nuin. Minusta AMun on aika lähellä Byzancea, tietenkin vivahteet on erilaiset, ite tykkään Byzancesta enemmän. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
Tietäjä 17.07.2003 22:52:43 | |
---|
itselläni on 13" Quick betiti ja tällä hetkellä lainassa K-sarjan 13" kummatkin on aika tiukka soundisia jne... Sopii hyvin juuri tuohon funk/primus häröilyyn. Itse mätän kyseisillä pelleille hieman rankempaa musaa. |
welho 18.07.2003 00:24:35 | |
---|
Mitäs mallia suosittelisitte zildjianin valikoimasta Mulla oli muutaman vuoden käytössä 13"K/Z haitsu joka oli kyllä loistavan tiukka sekä kepillä että polkiessa. Harmikseni jouduin sen antamaan vaihdossa kun tarvitsin hieman rouheampaa rokkihaitsua... Mutta tuota uskallan kyllä suositella! Setit kuntoon, setit kunnossa!! Omakuvassa uusi setti keikalta 13.7.2003 |
Mikko A 19.07.2003 16:16:45 | |
---|
Mullakin oli jokin aika sitten Zildjianin quick beatit (en nyt kyllä muista, mistä ihmeestä ne mun käsiin eksy), mutta en kyllä tykänny yhtään. Aiiiivan liian paksut ja äänekkäät mulle. Eikä se soundikaan mun mielestä kovin "tiukka" ollu. Liekö sitten joku maanantaikappale... “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
JeeVes 20.07.2003 00:01:49 | |
---|
Offtopic: Ens viikolla on mulle tulossa Istambul Agop Alchemyn Professional sarjan 13" Sweet hihat. Kävin testaamassa ja siinä oli ihan loistava chick-mäinen saundi, johon ihastuinkin :D Ou Behave. |
Joku vaa 20.07.2003 12:55:12 | |
---|
Offtopic: Ens viikolla on mulle tulossa Istambul Agop Alchemyn Professional sarjan 13" Sweet hihat. Kävin testaamassa ja siinä oli ihan loistava chick-mäinen saundi, johon ihastuinkin :D Itsekin tota testasin mutta ääni oli mun mielestä vähä turhan pehmeä. Ei tosin ihan yhtä kallis kun mitä nämä zildjianit ja muut on... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |