Aihe: Behringerin eurorackit
1
Jaska
07.07.2003 16:01:17
Mitenkäs mahtaa toimia rumpujen kanssa tollanen neljäpaikkanen pikku mixeri?
Speedy
07.07.2003 16:55:38

Mitenkäs mahtaa toimia rumpujen kanssa tollanen neljäpaikkanen pikku mixeri?

Jaa, en tietä, mutta itsekkin olen tuumaillut ostavani.. Ehkä vois olla vähä isompikin, niin sais monitoroinninki sitä kautta luureihin..=I
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
fox
07.07.2003 17:49:25

Miksei, tosiaan..itsellä on vaanha UltralinkPro, varsinaisesti lienee jonniinmoinen sub-mikseri. Harvoin keikkaillessa on sitten tosiaan jotain pikkumikseriä tms. Meinasitteko live - vai treenis/demo-käyttöön? Tuo ultralinkki mulla on vähän sekä että, tosin sitä käytän noissa trigu/padi-viritelmissä et käyttö tosiaan on jotain muuta kuin mikkikäyttöä. Kyllähän nuo pikku Pörrinkerit varmaan asiansa ajaa ja hinta ei ole mieletön.
Jaska
07.07.2003 18:40:35
noh, kunhan kysyin sen enempää miettimättä, mutta sitte ku on ylimäärästä rahaa ja alan ostaa omia mikkejä ni vois sellasen hankkia ihan kotiin, tai miksei keikallekkin, helpompi sitä olis sitte sielät oman setin takaa säätää ku bändin 500 paikkasesta
Yrtti
16.07.2003 12:28:51

Ostin just semmosen tosi pienen UB802:sen. siinähän ei ole kuin kaksi mikkiliitäntää ja sitten yhteensä neljä plugiliitäntää (eli kahella raidalla L ja R). rumpumikitykseen tarvii varmaankin enemmän mikkiliitäntöjä ellei sitten ole jotain vermettä mitä voi käyttää esivahvarin virassa (kuten mulla rumpukone sekä kitaraefektilaite) Hyvin on toiminut kaikinpuolin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)