Alpha 07.07.2003 13:22:09 | |
---|
Aikaisemmin olen jo maininnut, että Vic Firth on paras, mutta muiden mielipiteitä otetaan vastaan tälle palstalle.. Siis vielä kerran..Zildjianin kapulat kestivät about päivän aktiivista treenausta..jotkut ihmeen Power sydeemit pari päivää, mut sit löysin nää Vic Firhin 5B Classic kapulat ja olen ollut niihin erittäin tyytyväinen. Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Liver-Box 07.07.2003 14:00:38 | |
---|
Vatereitä käytän... ne kestävät. mallina fusion tai john blackwell matrix "Space Monkey´s Cosmos" |
EH 07.07.2003 14:03:58 | |
---|
No kerrotaan nyt vielä täälläkin, että Taman Japanese Oak 5A-kapulat ovat minulle ainakin täydellinen valinta. Vic Firhin 7A American Classic on myös ihan hyvä keppi. Mitä tapahtuu, jos säikähdät puolikuoliaaksi kahdesti? |
Mikko A 07.07.2003 14:20:05 | |
---|
Vic Firhin 5A American Classic “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
Jaska 07.07.2003 14:22:26 | |
---|
Tällä hetkellä käytössä Pro Mark 717 rick latham. Tarpeeeks isot jotta saan voimaa lyöntiin ja kiva nuppi lautasille |
Wiitala 07.07.2003 15:37:38 | |
---|
Vic Firth American Classic SD4 Combo. Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
bluesman86 07.07.2003 15:45:06 | |
---|
Tällä hetkellä käytössä Pro Mark 717 rick latham. Tarpeeeks isot jotta saan voimaa lyöntiin ja kiva nuppi lautasille kuin myös on meinaa huippu kepit noi. Rock Rock |
Speedy 07.07.2003 16:59:13 (muokattu 07.07.2003 16:59:33) | |
---|
Pro Mark jazz (Elvin Jones), Vic Firth 5A Nylon, Pro Mark Hot Rod (malli X?), Vic Firth Heritage Brushes ja Premier Brushes, noilla mennään tällä hetkellä..=I "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Blitz 07.07.2003 17:14:03 (muokattu 07.07.2003 17:16:14) | |
---|
Ostin kerran kaksi paria puisia mustia 5A-kapuloita. Merkki on enemmän tai vähemmän tunnettu Csibi Sticks. Kyseessä on unkarilainen valmistaja. Ihan hyviltä nuo on ainakin tuntuneet ja kestäneet kovaakin käyttöä - vieläkin on ensimmäinen pari käytössä. Hakkaan nyt nuo ensin loppuun ja hommailen sitten uusia. AHEAD-kapuloita olen harkinnut mutta tällä hetkellä ei olisi oikein varaa kapuloihin laittaa sitä 40 euroa. Pidän itse ehkä eniten 7A-kapuloista. Lyhyemmillä on jotenkin parempi soittaa, sen olen huomannut. Onko kellään muuten kokemuksia Milleniumin Carbon-kapuloista? Thomannilla ainakin näyttäisi olevan sellaisia 15 euron parihintaan. Luvataan ainakin että olisi kestävämpää ja keveämpää kuin puu. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
Anri8000 07.07.2003 17:41:39 | |
---|
VicFirth Dave Weckl signaturet.Oivalliset soittaa vaikka äijä onkin aika kuvottava egoisti mun mielestä.Mut hyvät kepulat on nimennyt!Mukavasti painotettu.Nopiat soittaa.Kai. Elämä on vain osa jalkapalloa. |
Liver-Box 07.07.2003 19:04:23 | |
---|
Mä en diggaa nylon-päisistä kapuloista yhtään... "Space Monkey´s Cosmos" |
Wiitala 07.07.2003 20:14:41 | |
---|
Mä en diggaa nylon-päisistä kapuloista yhtään... Enpä juuri minäkään. Vähän sama juttu kuin käyttäisi kondomia. ; ) Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
Joku vaa 07.07.2003 22:13:44 | |
---|
Itse käytän B-Stickiä, mutta myös vaterit ovat hyviä. Tällä hetkellä käytän 5a. Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
lkx 07.07.2003 22:25:52 | |
---|
Lego-palikat................... :P) There is no spoon... |
helma29 08.07.2003 12:33:10 | |
---|
Eikö kukaan ole testannut Regal Tip:ejä? Niissä on helevetin hyvä lakka. Meikäläisellä sattui useasti lentelemään kapulat käsistä ja välttyäkseni siltä, piti kapulasta pitää kiinni hampaat irvessä. Kokeilkaapa, ette voi kun ihastua! |
manix 08.07.2003 12:51:41 | |
---|
Eikö kukaan ole testannut Regal Tip:ejä? Niissä on helevetin hyvä lakka. Meikäläisellä sattui useasti lentelemään kapulat käsistä ja välttyäkseni siltä, piti kapulasta pitää kiinni hampaat irvessä. Kokeilkaapa, ette voi kun ihastua! Kokeiltu on, hyviä ovat ne. "Strangelove, dance the Dividing Line"
- Dark Tranquillity |
Mikko A 08.07.2003 13:56:21 | |
---|
Eikö kukaan ole testannut Regal Tip:ejä? Niissä on helevetin hyvä lakka. Meikäläisellä sattui useasti lentelemään kapulat käsistä ja välttyäkseni siltä, piti kapulasta pitää kiinni hampaat irvessä. Kokeilkaapa, ette voi kun ihastua! on kokeiltu. Hyvät kepit, mutta niiden lakkapinnan aiheuttamasta soundista en pitäny yhtään. “’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.” |
turtana 09.07.2003 10:38:54 | |
---|
Oli vähän aikaa sitten aikeissa napata musaliikkeen hyllystä Vic Firthit, kun myyjä sattui mainitsemaan että kannattaa ostaa mieluummin Nova-merkkisiä, ne kun ovat värivirheellisiä Vic Firthejä, jotka vain myydään eri merkillä. Kun hintaa oli 5 e/pari, pakkohan niitä oli parit ostaa. En aiemmin ollut tietoinen tällaisesta vaihtoehdosta, onko näitä Novia kaupattu pitkäänkin? Mahtaako muilla valmistajilla olla vastaavia järjestelyitä? |
AP 09.07.2003 10:41:57 | |
---|
Oli vähän aikaa sitten aikeissa napata musaliikkeen hyllystä Vic Firthit, kun myyjä sattui mainitsemaan että kannattaa ostaa mieluummin Nova-merkkisiä, ne kun ovat värivirheellisiä Vic Firthejä, jotka vain myydään eri merkillä. Kun hintaa oli 5 e/pari, pakkohan niitä oli parit ostaa. En aiemmin ollut tietoinen tällaisesta vaihtoehdosta, onko näitä Novia kaupattu pitkäänkin? Mahtaako muilla valmistajilla olla vastaavia järjestelyitä? Muistaakseni LA Special oli Pro -Markin vastaava "b-merkki". On noissa Nova-kepeissä pakko olla kyllä muutakin kuin värivirhettä -- ei ne ainakaan mulla kestänyt kuin hetken/pari. Nyt Pro-Markin Simon Phillips -palikat on kestäneet balttiarallaa viisien Nova-kapuloiden verran ja matka ei kun jatkuu. |
turtana 09.07.2003 11:05:57 | |
---|
On noissa Nova-kepeissä pakko olla kyllä muutakin kuin värivirhettä Voi hyvinkin olla mahdollista, virallista tietoa asiasta tuskin löytyy. Pienen liikkeessä suoritetun tutkiskelun perusteella sanoisin, että suurimmassa osassa tuskin on mitään eroa tehtaan virallisiin tuotteisiin muuten kuin värin osalta. Jos puussa on oksankohta (tai muuten huono osa) osunut kepukan peräpäähän, se ei vaikuta kestävyyteen eikä muuhunkaan millään lailla. B-luokkaan se toki laitetaan välittömästi, eihän suuri ja mahtava Vic Firth voi myydä kuin itse täydellisyyttä :) |