Koska haku on väliaikaisesti pois käytöstä, ja en sieltä muistaakseni joskus mitään tähän aiheeseen liittyvää threadia löytänyt, niin alotetaanpa uusi. Mun olisi tarkotus vaihtaa nykyset haikat (K mastersound) vähän raskaampiin ja kirkasäänisempiin. Kellä on kokemusta otsikon haikoista, voisi kertoa hieman niiden toimivuudesta eri musatyyleissä. En haluaisi ihan ääneekkäimpiä haikkoja (Z Custom), vaan tollaset perusrokki/metalli haikat. Ja noi "vaikuttais" hyviltä. Valaiskaa minua. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
Itse soittelen quick beateilla, joissa on eroa beatteihin vain alapelti. Muistelisin myyjän sanoneen mulle joskus että new beat on yksi Zildjianin myydyinpiä malleja. Jos tarkkoja ollaan, niin New beatin yläpelti on medium-paksuutta ylä-Quick beatin ollessa medium heavy : Hommasin vastikään 14" New beatit, ja muutaman soitetun tunnin perusteella vois sanoa niiden olevan aika hävyttömän hyvät haitsut. "Mehevä" oli ensimmäinen adjektiivi jonka keksin saundia kuvaamaan. Noilla hoitaa varmasti kaikki musatyylit. Jos on ensisijaisesti hevi/rokkimiehiä, niin en kuitenkaa välttämättä noita ostas, nuo kun eivät avoimena soitettuna "sihise" sillä tavalla kuin heviosastolla toivois. So not? |