ltg 28.08.2003 09:44:50 (muokattu 29.08.2003 10:00:51) | |
---|
Niin, tästä kai oli joku päivä puhetta, mutta laiskuuttani kyselen uudestaan. Eli jos on kokemuksia, kertokaa.. minkälaisia säätömahdollisuuksia, tuntuma, nuijat, kestävyys tms. Ja löytääkö niitä musaliikkeistä? Ketjuveto kun on mielestäni turhan lötkö, siis siinä on huono tuntuma yleisesti ottaen. Kysynpä tässä samalla vielä meinlin Classics- sarjasta kun tuntuvat thomannilla olevan aika halpoja. 105€:lla 10"splätti,18"china ja 12"chinasplätti. Ovakkonuo hankinnan arvoiset, toisin sanoen ilkeääkö niitä soittaa? |
Wiitala 28.08.2003 10:04:50 (muokattu 28.08.2003 10:05:20) | |
---|
Mielsin tämän kaksimieliseksi Siltavuori-jutuksi, kunnes muistin että Rummut-palstalla puhutaankin pedaaleista... Musiikin lempinimi on musa, joka Tampereen murteessa tarkoittaa kiveä, joka on englanniksi rock, joka ei ole musiikkia. |
Outkast 28.08.2003 16:43:36 (muokattu 28.08.2003 16:45:53) | |
---|
Tarkoittiko Itg Yamahan tuplaketjuista pedaalia vai mitä ? Mutta mikä on suoraveto tupla ? Meinaatko siis tupla pedaalia jossa kummassakin polkimessa on suoraveto vaik pedaalia jossa on kaksi niitä rautajuttuja xPPP No joo. |
Mikko A 28.08.2003 18:08:41 | |
---|
Suoravetohan meinaa sitä, että ketjujen/hihnan tilalla on semmonen joku rautatankojutska. Mulla on ollu Premierin souravetotuplat, enkä tykänny. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Blitz 28.08.2003 18:58:01 | |
---|
Niin, tästä kai oli joku päivä puhetta, mutta laiskuuttani kyselen uudestaan. Eli jos on kokemuksia, kertokaa.. minkälaisia säätömahdollisuuksia, tuntuma, nuijat, kestävyys tms. Ja löytääkö niitä musaliikkeistä? Ketjuveto kun on mielestäni turhan lötkö, siis siinä on huono tuntuma yleisesti ottaen. Mulla on Taman suoraveto haikkaständi. En kyllä oikein tykkää siitä. Vaikka nyt en haikkaa poljekaan (lue: pedaali on pois tuplapedaalin orjan tieltä), niin koko tanko siellä putken sisällä heiluu vähäsen ja välillä kalisee putkea vasten. Polkutuntuma on aika huono, ja yläpelti pomppii pedaalin mukana aivan auki soitettaessa. No ei se nyt noin huono ole. Kyllä se menee, mutta parempiakin olisi. :) Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
lethus1 29.08.2003 12:45:43 | |
---|
Mahdollisesti tänä iltana voin vastata kun olen menossa sellaisilla soittelemaan. Säätömahdollisuuksia tuntui olevan kyllä oikein hyvin ja ainakin meikäläiselle mieleinen sen itse astumisosan (uh huh) kulman säätö ilman että nuijan kulma hyppii mihinkään. Jämäkältä tuntuu so far, |
lethus1 02.09.2003 11:18:15 | |
---|
Jep, mainiot on kyllä. |
Baroquean 02.09.2003 13:08:37 | |
---|
Meinaatko siis tupla pedaalia jossa kummassakin polkimessa on suoraveto? Tätä tässä todennäköisesti haettiin. Arbeit macht frei. |