Aihe: Rummuista/räkeistä..
1
peter pan
26.08.2003 12:19:38
Ensinnäkin haluaisin kysyä onko kellään kokemuksia Pearlin Export Select rumpusetistä ja Taman Iron Cobra HP900PTW:stä? Eli pistinkö rahani aivan turhaan..?
Sitten olis semmosta, että mitkä kalvot olisivat oikein tosi hyvät?

Ja sitten tuota räkki asiaa. Eli minkälaisen räkin kannattaisi ostaa tuollaiseen perussettiin? Itse en tiedä räkeistä oikeastaan yhtään mitään, joten ajattelin kysäistä sitten täälä.. räkissä pitäisi olla hyvä laajennus mahdollisuus, koska ostan joskus joulun alla tuohon settiin toisen basarin ja 10" ja 14" tomit. Räkin pitäisi myös olla mieluusti pyöreää putkea.. Ja jos jollakin olisi vielä jotain linkkejä missä olisi räkkien kuvia sekä kokoamis ohjeita, niin olisin kiitollinen jos joku niitä tänne pistäisi.

Auttakaa tyhmää..
KIITOKSIA!!
nile
27.08.2003 08:52:18 (muokattu 27.08.2003 11:31:41)
pearleista minulla ei ole kokemusta mutta tuosta ptw900 ironcobrasta on ja voin sanoa että se on paras pedaali millä olen soitellut. Meinaatko vähän tämän tyylistä räkkiä (paina tuosta nile kohdasta)
"ei tippa tapa"
LumPus
27.08.2003 23:56:10
elikkäs...hyvät valinnat olet tehnyt, toivottavasti miellyttää itseäsi sillä sehän on pääasia!
kalvoiksi suosittelen EVANSia, G1 tai G2 sarjaa.

Räkki... eli yksi sopiva olisi Gibraltarin GSR350C, se on räkki jossa kaks jalkaa, 40" kaareva putki edessä ja sivuilla lyhyet kaarevat putket tomeja, perkussiota ja symbaaleja varten. myöhemmin voit kasvattaa sitä esim. jatko-osalla jossa on jalka ja 40" kaareva putki. eli se ois yks.. putket ovat pyöreitä, ja mikä tärkeintä se on TUKEVA! osoitteesta www.gibraltarhardware.com löytyy kuvat, tietoa ja optioita.
www.tama.com löytyy taman räkit. Vähintään yhtä tukevia, mutta vähän kalliimpia. toivottavasti autto ees vähän.
Viekö elämä liikaa aikaasi?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)