Aihe: orivedelle? kyllä kiitos
1
koivu7585
26.08.2003 12:06:49
joo olen suunnitellut että aijon jatkaa suoraan lukiosta orivedelle.Opetus on kuulemme TOSI tasokasta ja muutenki siel o kaikki kunnos=)
Bacchus
27.08.2003 14:53:19
joo olen suunnitellut että aijon jatkaa suoraan lukiosta orivedelle.Opetus on kuulemme TOSI tasokasta ja muutenki siel o kaikki kunnos=)

Jättebra. Onnea opinnoillesi! (älkääkä sanoko että tää kirjoitus oli turha, ei se ollut. olipas)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Blitz
27.08.2003 19:30:43

Mites muuten sitten opinnot lukiossa? Tarvitaanko jotain speciell-musiikin kursseja tai jotain että pääsee Orivedelle? Mitäs opo tähän sanoo? Luultavasti oma opomme ei olisi kovinkaan kiinnostunut asiasta, vaikka mitä sillä on väliä, aion kuitenkin pyrkiä Orivedelle tai jonnekin muualle mikäli mahdollista. :P
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
Wiitala
27.08.2003 20:45:23

Terve Kristian... : )
Musiikin lempinimi on musa, joka Tampereen murteessa tarkoittaa kiveä, joka on englanniksi rock, joka ei ole musiikkia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)