PolkaTulk 23.08.2003 23:31:57 | |
---|
Kun joka jannu noita kehuu(siis kaikkia i.c speduja) ja hardware olis pakko hankkia,niin kysymys kuuluu kannattaako tollaseen i.c pedaaliin tuhlata se 175€ thomaanilta tilattuna?saako jostain halvemmalla?millainen on strap-pedaalin fiilis?onnistuuko nopeatkin tupla polkasut singlellä.(siis en ole hankkimassa tuplia).miten on laita i.c haitsuständeissä?hintansa väärti?paljon kysymyksiä,eikun ratkomaan.. 666% Hellbilly |
Jaska 23.08.2003 23:46:51 | |
---|
ne jotka käytää strappia kehuu sitä enemmän ku ne jotka käyttää ketjua kehuu ketjua. eli strapin pitäis olla smooth jne. olen harkinnut |
Paas 23.08.2003 23:47:17 | |
---|
Onhan iron cobra hyvä pedaali ja kyllä se sen rahasumman arvoinen on. Tuon sträppi mallisen pedaalin suhteen sanoisin kyllä että sellasta kannattaa kyllä testata jossakin ennekuin tilaa "sikaa säkissä" mikäli ei ole aikaisemmin kokeillut. Sträppi pedaalissa tuntuma on kyllä aika erillainen. |
Mikko A 24.08.2003 01:33:05 | |
---|
Itse kuulun strapin vankkumattomiin kannattajiin. Kaikenlaista oon omistanut: single- ja tuplaketjuja, strappia ja suoravetoa. Noista mielestäni tuplaketjut on kaikista paskimmat ollu, kauheen jäykät ja raskaat polkea. Suoravedolla taas yksinkertaisesti ei saa tehtyä oikein mitään nopeaa. Singleketjut on ihan ok, mutta srapilla tuntuma ja nopeus on aivan omaa luokkaansa, varsinkin Eliminaattorissa jota olen kokeillut Musamaailmassa. Koska rahaa semmoiseen ei ole, niin käytän nykyään Taman ikivanhaa hihnaspedua. Sillä on ihan kiva polkea, vaikka se on päässyt hieman reissussa rähjääntymään ja alkaa olla tiensä päässä, ainakin soitettavuuden osalta. Strappi rulettaa, tuplaketjuihin en enää koske. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Bacchus 24.08.2003 13:38:39 | |
---|
Itse kuulun strapin vankkumattomiin kannattajiin. Kaikenlaista oon omistanut: single- ja tuplaketjuja, strappia ja suoravetoa. Noista mielestäni tuplaketjut on kaikista paskimmat ollu, kauheen jäykät ja raskaat polkea. Suoravedolla taas yksinkertaisesti ei saa tehtyä oikein mitään nopeaa. Singleketjut on... Yhdyn Mikkoon, kommenttiin siis. Mulla on tuommoinen Eliminaattorin beltti spedu, eli strappi, ja on kyllä hemmetin hyvä soittotuntuma. Suosittelen. Kallithan nuo ovat, mutta käytettynä kun sain niin ei itteensä kipeeks tarvinnu maksaa. Mul on kans ollu suoravetoista ja ketjuvetoista spedua, ja kyllä noiden tuntuma on paras. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Blitz 24.08.2003 15:35:22 | |
---|
Yhdyn Mikkoon, kommenttiin siis. Mulla on tuommoinen Eliminaattorin beltti spedu, eli strappi, ja on kyllä hemmetin hyvä soittotuntuma. Suosittelen. Kallithan nuo ovat, mutta käytettynä kun sain niin ei itteensä kipeeks tarvinnu maksaa. Mul on kans ollu suoravetoista ja ketjuvetoista spedua, ja kyllä noiden tuntuma on paras. Jep jep. Minä taasen yhdyn Bacchukseen, joka on jo Mikossa. Siis kommentteihin. Kyllä nuo kaikenmoiset hihnat on hyviltä tuntuneet. Itselläni ei ole koskaan sellaista ollut kun ei ole löytynyt varoja, mutta Musamaailmassa juutuin polkemaan Eliminaattoria strapilla. Nyt olisikin hakusessa sitten käytettynä kaksi sinkkupedaalia strapeilla, taikka miksei tuplapedaalikin. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
afro 24.08.2003 22:52:57 (muokattu 24.08.2003 22:54:36) | |
---|
Jep jep. Minä taasen yhdyn Bacchukseen, joka on jo Mikossa. Siis kommentteihin. Kyllä nuo kaikenmoiset hihnat on hyviltä tuntuneet. Itselläni ei ole koskaan sellaista ollut kun ei ole löytynyt varoja, mutta Musamaailmassa juutuin polkemaan Eliminaattoria strapilla. Nyt olisikin hakusessa sitten käytettynä kaksi sinkkupedaalia strapeilla, taikka miksei tuplapedaalikin. Joo. Ja minä yhdyn Blitziin, joka on Bacchuksessa, joka on Mikossa. Ja kommentteihin toki kuitenkin. Eli olen minäkin kyllä kokeillut eri vaihtoehtoja, valitettavasti en omistanut, mutta joka tapauksessa, ja strappi tuntuu mukavimmalta. Tosin kyllähän tuon hintaluokan polkimissa pitäisi kaikkien mallien jo tosi hyviä olla. Off Topic: Mikä systeemi siinä Eliminaattorissa on, kun jotakin sai vaihdettua, ainakin sen camin mutta saako ketjun hihnaks tai toisinpäin? Siis Eli jos ostat hihnavetosen, niin saatko vaihettua siihen myös ketjun? Jossakin Yamahan mallissa oli näin, vai?!? Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Jaska 24.08.2003 22:56:30 | |
---|
Off Topic: Mikä systeemi siinä Eliminaattorissa on, kun jotakin sai vaihdettua, ainakin sen camin mutta saako ketjun hihnaks tai toisinpäin? Siis Eli jos ostat hihnavetosen, niin saatko vaihettua siihen myös ketjun? Jossakin Yamahan mallissa oli näin, vai?!? minä en yhdy sinuun mutta osaan vastata että Eliminaattoreissa on todella helppoa ketjun ja hihnan vaihtaminen, toisin kuin ICssä |
Bacchus 24.08.2003 23:19:05 | |
---|
En osaa sanoa onnistuuko hihnan vaihtaminen ketjuun, mutta noista cameistä sen verran että nehän tulee siihen mistä se hihna lähtee siintä nuijan alapuolelta (jos ymmärsit, vähän sekavaa=) Niin ja niitä on neljää erilaista, jokaisessa omanlaisensa tuntuma. On esim. tasa ellipsistä (onko toi sana?), semmosta off-shape, eli kiihtyvää ja sitten on kahta kokoa noista. Jos nyt jotain ymmärsit tästä höpinästä niin hyvä.=) "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
afro 25.08.2003 16:04:00 | |
---|
En osaa sanoa onnistuuko hihnan vaihtaminen ketjuun, mutta noista cameistä sen verran että nehän tulee siihen mistä se hihna lähtee siintä nuijan alapuolelta (jos ymmärsit, vähän sekavaa=) Niin ja niitä on neljää erilaista, jokaisessa omanlaisensa tuntuma. On esim. tasa ellipsistä (onko toi sana?), semmosta off-shape, eli kiihtyvää ja sitten on kahta kokoa noista. Jos nyt jotain ymmärsit tästä höpinästä niin hyvä.=) Joo tän cami-jutun tiesin suurinpiirtein, mut tuo ketjun vaihto askarrutti. Mutta kiitos kummallekin. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Tietäjä 26.08.2003 00:14:38 | |
---|
Mulla oli joskus IC strapillä enkä tykännyt yhtään. En saanut siitä sellaista hyvää tuntumaa, joten myin sen pois ja ostin pöörlin eliminaattorin tilalle ja se on pelittänyt. Soitin sillä IC:llä n.pari kuukautta hyvä pedaali ei mitään valittamista ei vain istunut mun jalkaan ollenkaan. |
**Bexar** 26.08.2003 11:48:57 | |
---|
On se ihan hintansa arvoinen |
hanipai 26.08.2003 19:05:06 (muokattu 26.08.2003 19:05:25) | |
---|
Mulla oli joskus IC strapillä enkä tykännyt yhtään. En saanut siitä sellaista hyvää tuntumaa, joten myin sen pois ja ostin pöörlin eliminaattorin tilalle ja se on pelittänyt. Single Eliminator SMI:llä 150e Ostan Roland Vdrums kamaa ja Yamaha KP-65 basaripadin. |