Blitz 02.08.2003 21:39:46 | |
---|
Jos tuo keskustelujen haku nyt toimisi tai en olisi näin hiton laiska ja tietäisin enemmän kyseisestä sarjasta en varmaankin kysyisi tätä. Itse en ole paljoa tutustunut A-customeihin, joten kysynkin että miten mielestänne 14" A-custom hi-hatit sopisivat metallimusiikkiin? Miten kuvailisitte soundia ja kestävyyttä jne.? Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
Buusteri 02.08.2003 23:14:47 | |
---|
Hyvin toimivat ainakin itsellä. Just tuo vakio 14" on tosi all-around että sillä soittaa ihan mitä vaan. Ja eivätpä ainakaan vielä oo hajonneet.. poljenta sais olla ehkä hiukan tiukempi minun makuun mutta muuten erittäin toimivat kapistukset metalliin laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Paas 03.08.2003 13:31:56 | |
---|
Joo, nehän tosiaankin toimii melkeimpä missä vaan. Ite soittelen metallia ja a-customeita kolistelen. |
Joku vaa 03.08.2003 18:12:43 | |
---|
Jos metallia soittaa nii ehkä jotkut paksummat olis paremmat. Kyllä nuokin kuulemma kestää mutta ehkä joku new beat olis parempi. Näin mun mielestä... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
LumPus 07.08.2003 16:01:10 | |
---|
mulla on ainaki kestäny ja sopii hyvin... mutta soitankin kuulemma jotain #€tun kevytmetallia.... ...mä mikään alumiinirumpali oo.... Viekö elämä liikaa aikaasi? |
Silvio Dante 26.08.2003 12:17:26 | |
---|
Jos tuo keskustelujen haku nyt toimisi tai en olisi näin hiton laiska ja tietäisin enemmän kyseisestä sarjasta en varmaankin kysyisi tätä. Itse en ole paljoa tutustunut A-customeihin, joten kysynkin että miten mielestänne 14" A-custom hi-hatit sopisivat metallimusiikkiin? Miten kuvailisitte soundia ja kestävyyttä jne.? Katso että niissä lukee jossain kohtaa "Projection" ovat niitä paksumpia A Customeita... Just when I thought I was out, they pull me back in! |