Aihe: Zildjian Z Custom Medium Crash kokemuksia?
1
Jaff
19.03.2003 09:19:18
Kellään kokemuksia moisesta? jos, niin millaisia ja millaisen musiikin yhteydessä?

Z Customin Rock Crash ainakin aika täys klonkku mutta entäpä tuo Medium?
drummer 1
19.03.2003 14:23:12
Itelläni on 17 ja 18 tuumaiset Medium Crashit. Erittäin hyviksi symbaaleiksi olen ne kyllä todennut.. vähän raskaampaan sopivat ehkä paremmin, sillä eivät ole kovin herkkiä peltejä.(mutta ei niitä kyllä tarvitse mitenkään kovaakaan lyödä, että ääntä lähtee). Hyvät pellit nuo mediumit, mutta rock-mallit on jo liian paksuja, eli ne ei soi!
WyW
19.03.2003 21:00:34

No. Mulla on 17" ja 18" rockki versiot ja kyllähän ne soi. Niitä pitää jo vähän vaan leipoo :D

Mut se sopii mulle.
Pööp.
kkeppana
20.03.2003 21:37:36
mulla on 18" z custom medium crash, ja se on mun mieleeni. se on ehdottomasti raskaampaan musiikkin sopiva pelti soundiltaan. eikä sitä tarvi hirveän lujaa hakata että ääntä lähtisi.
i'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society
Cale
24.03.2003 12:09:20
Itselläni on 16" ja 18" Medium Z:t ja tykkään kovasti. Tuo 16" sopii vähän hiljaisempaankin soittoon. Lujaa ei todellakaan tarvi lyödä mutta mättöäkin kestävät. Mediumpaksuiset pellit yleensäkin kestää kauimmin.

Vielä ois tarkoitus hommata ainakin 17" ja mahdollisesti 19" Medium Z.
kkeppana
04.08.2003 18:33:11
vähän off-topic:
Muut kyseisen crashin omistajat, mitä muita crasheja omistatte? Ja miten ne mielestänne sopivat tuon z custom medium crashin kanssa. Tarkoitus olisi meinaan ruveta peltikaupoille piakkoin... (kaveria 18" z custom med crashille)
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
Joku vaa
04.08.2003 19:27:49

vähän off-topic:
Muut kyseisen crashin omistajat, mitä muita crasheja omistatte? Ja miten ne mielestänne sopivat tuon z custom medium crashin kanssa. Tarkoitus olisi meinaan ruveta peltikaupoille piakkoin... (kaveria 18" z custom med crashille)

Miten olis Z Custom 16 tai 20?
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Aimo
04.08.2003 21:05:38
No ainakin heviin toimii. Jos kevyttä soitat niin kannattaa katella ohuempia.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
Aimo
04.08.2003 22:43:06
vähän off-topic:

No minusta a-custom ainakin toimii. Muita en ole yhdessä soittanut.
Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu
kkeppana
26.08.2003 18:26:48
Eikös A Customit mahda hukkua aika pitkälti tuon Z Customin tuottamaan ääneen?

Mites A Zildjian Medium Crash? Etenkin isommat koot. Kellään kokemuksia? Kukaan haluaisi myydä/vaihtaa?
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)