Plateau 30.10.2003 20:26:09 (muokattu 30.10.2003 20:27:02) | |
---|
Miten pitää toimia jos käsivoimin ei saa virvelin ruuveja tarpeeksi kireälle? Pidän korkeasta ja lyhyt äänisestä virvelistä ja ennen sain optimaalisen virityksen mutta enää ei ruuvit kiristy tarpeeksi! Virveli on Yamaha Stagecustom setin oma 14", joten ei paras mahdollinen (uusi virveli?). Kalvona (mikäs muu kun) remo coated ambassador. delerious |
Aegis 30.10.2003 20:32:50 | |
---|
Jos niitä ruuveja kiristää liian kireälle, niin soundi kuolee ja varmasti tekee pahaa niitten ruuvien jengoille. Kyllähän sen soundin saa korkeaksi kun pirun tiukalle vääntää, mutta ei varmaan soi kovin luonnollisesti. Vai mitä mieltä ovat pro hemmot? Too fast to be dead! |
Roberto 30.10.2003 21:07:58 | |
---|
Pikkolovirveli vois olla asiaa. Turha rääkätä sitä vanhaa, menee vaan vanteet ja virityspesät paskaksi. |
Plateau 30.10.2003 21:13:57 | |
---|
Pikkolovirveli vois olla asiaa. Turha rääkätä sitä vanhaa, menee vaan vanteet ja virityspesät paskaksi. Näin oon kelannu jo kauan :C se virveli on varmaan heikoin lenkki setissä tällähetkellä! delerious |
DrmBug 30.10.2003 22:09:08 | |
---|
Jep, muuten oikein toimiva setti, mutta tuo virveli... Sanoisin että parhaan soundin saat, kun et älyttömän tiukalle sitä viritä. Saundi tosiaankin tuppaa kuolemaan liian tiukalle viritettäessä. Kannattaa muuten laittaa vaseliinia sinne kierteisiin. Pyörii ja kestää ruuvit paremmin ja saat myös kireämmälle jos on tarvetta. |
welho 31.10.2003 00:34:10 | |
---|
Kalvo vaihtoon ja vaseliinia tai muuta liukasta hieman virityspesiin. Tsekkaa myös vanteet. Helposti tosiaankin vääntyy kun oikein tiukkaan viritellään ja sen jälkeen mahdoton saada tasaiseen vireeseen. Stagecustomin teräsvirppa on muuten mielestäni yllättävän hyvä. Varsinkin kun tsiigaa hintaa=) Setit kuntoon, setit kunnossa!! |
miän vain 31.10.2003 08:47:16 | |
---|
Joo, liian kireä kalvo tappaa kyllä soundin. Kannattaa tarkistaa myös alakalvon vire. Se kun tuppaa löystymään. Eikä löysäööä alakalvolla kovin korkeaa soundia saa. |
Plateau 31.10.2003 15:09:26 (muokattu 31.10.2003 15:12:38) | |
---|
hmm selvä. Taitaa tulla tuo virvelin hankinta oikeesti kohalle nyt koska piccolo sopii korvalleni paremmin. Ehdotuksia hyvästä piccolo snaresta ? delerious |
Tombo 31.10.2003 15:28:51 | |
---|
Ehkä törkeää spämmäystä, mutta otan riskin. Mulla on torilla myynnissä Pearlin vaahterapikkolo(4x14). Oon ollu siihen erittäin tyytyväinen, mutta kun noita kamppeita on kertynyt ja uutta pitää koko ajan saada, niin myyn. Pääasiassa oon soittanu sitä aika kireällä virityksellä, mutta toimii peli mukavasti myös hieman löysemmällä yläkalvolla. tommi |