Aihe: Sonor vs. Yamaha
1 2
PolkaTulk
23.11.2003 18:58:24
On se kyllä aika pilkunviilausta tämä uusien kannujen ostaminen!Noh asiaan:

Mitä mieltä ootte näistä?Kummat kantsis ostaa?

Sonorit:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-161713.html
Noista tykkään puuvirvelin kannalta!

Vaiko ja-mahat:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-101571.html
Noi ois kivat hardwaren kannalta.(Kuva on väärä.)
666% Hellbilly
JanneeBDB
23.11.2003 20:57:43

tuohon sonoriin liittäisin itsekin yhden kysymyksen, kun en viitsi asian takia uutta topiccia aloittaa. Eli kuka mahtaa olla sonorin maahantuoja? Ja jos jollain on tietoa S-Class Pro-sarjasta, niin voisiko kertoa.. kiitosta..
Ollaan eilen olisimme.
-oskari--
23.11.2003 20:58:36
Kyllä noista toi Yamaha pieksee Sonoroin ihan mennen tullen!
Ehottaisin kuitenki vielä vähn säästämään ja ostamaan Sonorin 3003 tai Taman Rockstar!!
JP85
23.11.2003 21:04:08
Ei voi olla näin päivän selvää asiaa! Sonorit vie mennen tullen, jopa hardware puolella. Osta Sonorit et tuu katumaan. Mul on ittelläni toi vuoden vanha Force 3001 setti ja oon kohta luopumassa niistä ainaisen kerrostalo-ongelman takia. Pahaa tekee, mutta on pakko.
J-P
Niskamies
23.11.2003 21:27:28
Kyllä noista toi Yamaha pieksee Sonoroin ihan mennen tullen!
Ehottaisin kuitenki vielä vähn säästämään ja ostamaan Sonorin 3003 tai Taman Rockstar!!

Noi Yamahat kuuluu samaan ns. keskisarjaan ku Rockstarat. Silti mun mielestä Yammut pieksee noi Rockstarat 100-0. Se Yamahan YESS on kanssa niin paljon parempi ku toi Taman onneton systeemi. Itse valitsisin Yamahan SC:n. Ne on rummut joillä pärjäät pitkään. Ainoo osa mikä saattaa kusea on toi virveli. Siis SC:t Coated Ambassadoreilla on oikee unelma. Demppiä ei tarvitse sitten ollenkaan. Pistän ääninäyttä tulemaan heti kun vaan on mahollista. Et ainakaan jää kaipaamaan parempaa bassari ja tomisaundia jos sä noi rummut ostat. Siis mun mielestä aivan loistavat rummut.
Hanki presari ja ole tosimies!
kkeppana
23.11.2003 22:16:17
Stage Customit mäkin ottaisin. Niitten ainoa heikko lenkki on tosiaan se virveli. Tomit ja bassari soundaa helkkarin hyvälle, ja hardware kevyttä ja kestävää ja ne tomit saa laitettua lähes just niinkun haluaa.
Jos ton virvelin kannalta tätä aattelet, niin enpä usko että tuo Sonorin virveli mikään hyvä on, vaikka varmasti voi olla parempi kuin Yamahan. Voin hyvin olla väärässäkin, mutta mua epäilyttää lähes kaikki settien mukana tulevat virvelit, jos ei ole kyse ihan kalleimmista sarjoista.
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
JP85
23.11.2003 23:18:40
...enpä usko että tuo Sonorin virveli mikään hyvä on, vaikka varmasti voi olla parempi kuin Yamahan. Voin hyvin olla väärässäkin, mutta mua epäilyttää lähes kaikki settien mukana tulevat virvelit, jos ei ole kyse ihan kalleimmista sarjoista.

Öhöm. Voin sanoo et Sonorin (ainakin omassa) mukana tuleva virveli on helkkarin hyvä. Sitä on luultu joskus jopa huippu virveliks. Ainakin Sami Hurmerinta luuli;).
J-P
ltg
24.11.2003 10:40:57
Öhöm. Voin sanoo et Sonorin (ainakin omassa) mukana tuleva virveli on helkkarin hyvä. Sitä on luultu joskus jopa huippu virveliks. Ainakin Sami Hurmerinta luuli;).

Juu. Minä tykkään kanssa. Sonorille ääneni, vaikka Jammuja en kauheasti olekaan soitellut.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
Paas
24.11.2003 15:13:23
tuohon sonoriin liittäisin itsekin yhden kysymyksen, kun en viitsi asian takia uutta topiccia aloittaa. Eli kuka mahtaa olla sonorin maahantuoja? Ja jos jollain on tietoa S-Class Pro-sarjasta, niin voisiko kertoa.. kiitosta..

F-musiikki vaikka ei niillä niitä pahemmin kyllä varastossa koskaan näköjään ole. Mutta saahan niitä tilaamalla.
Takatukat kunniaan! Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla!
PolkaTulk
24.11.2003 17:17:31
Kyllä se on niin,että noita stage customeita on kehuttu niin maan v****ti että niihin se menee,ens viikolla lähtee sitten tilaus,kiitos kaikille!

P.s Ei se haittaa niin paljoa se virvelihomma (yhtymyssanako?)aina se nyysaundit piäksääpi!
666% Hellbilly
Magetsu
24.11.2003 17:19:41
Jonkin verran on tullut Yamahilla soiteltua ja kyllä yllätti mut täysin. Ulkonäkö oli siisti (puunvärinen) ja tomarit/basari todella "muhkean" kuulosia. Virvelille kyllä miinus täältäkin...
Joskus tuossa taannoin nauhoteltiin, rumpuina toimi Sonorin Hi-Litet ja jotenkin sen basari ei kuullostanut hyvältä, niin vaihdettin se tuohon samaiseen yamahaan joka oli moninverroin parempi (muhkea ja napakka) tosin Hi-Liten basarikalvo oli jo elänyt aikansa (joten uusi kalvo ois tehny terää saundille)...Suosittelen kyllä tuota SC:a ja se on vielä noinkin edullinen...
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
jms
24.11.2003 17:29:08
Jonkin verran on tullut Yamahilla soiteltua ja kyllä yllätti mut täysin. Ulkonäkö oli siisti (puunvärinen) ja tomarit/basari todella "muhkean" kuulosia. Virvelille kyllä miinus täältäkin...
Joskus tuossa taannoin nauhoteltiin, rumpuina toimi Sonorin Hi-Litet ja jotenkin sen basari ei kuullostanut hyvältä, niin vaihdettin se tuohon samaiseen yamahaan joka oli moninverroin parempi (muhkea ja napakka) tosin Hi-Liten basarikalvo oli jo elänyt aikansa (joten uusi kalvo ois tehny terää saundille)...Suosittelen kyllä tuota SC:a ja se on vielä noinkin edullinen...

Oiskohan ollu kalvossa ja virityksessä vika?? ja oisiko kyseessä ollu amitsun rummut ??? jos oli niin siinä se basari tosiaan kaipais uutta kalvoa ja vähän virittelyä sillä Hi-Litet on sitä Sonorin huippu sarjaa 90-luvun puolesta välistä
Paas
24.11.2003 19:02:02
Oiskohan ollu kalvossa ja virityksessä vika?? ja oisiko kyseessä ollu amitsun rummut ??? jos oli niin siinä se basari tosiaan kaipais uutta kalvoa ja vähän virittelyä sillä Hi-Litet on sitä Sonorin huippu sarjaa 90-luvun puolesta välistä

Sitä minäkin tässä vähän mietiskelin että hi-litethän on helvetin hyviä rumpuja.
Takatukat kunniaan! Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla!
Magetsu
24.11.2003 19:53:28

Juu tuota koulun settiä juuri meinasin.
Kyllä mä yritin sitä virittää, mut en vain saanu semmosta hyvää soundia ja tuo jammun saundi oli just hyvä. Sais kyllä vaihtaa Evanssit siihen settiin...
Oli muuten vähän ihmettelemistä kun ekaa kertaa settiä kokeilin, "hieman" erosi soundiltaan se lattiatomi...You know?? ;)
ltg
25.11.2003 15:10:32
Hitto kun tekisi mieli vintage -sonoreita. Harvemmin vaan suomesta löytää.
Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94)
Plateau
25.11.2003 16:44:35

Ääneni annan SC:lle. Eikä pelkästä omistajan ylpeydestä vaan siinä on oikeesti erittäin hyvä setti miehelle kun miehelle.
Jos SC:hen päädyt ni ehdotan että et ota kelluvaa flooria siihen vaan jalallisen koska se on välillä vähän epäkätevä. Toimi myös.
Pärjäät SC ainakin pitkään ja hyvin.
delerious
jms
25.11.2003 17:53:59
Juu tuota koulun settiä juuri meinasin.
Kyllä mä yritin sitä virittää, mut en vain saanu semmosta hyvää soundia ja tuo jammun saundi oli just hyvä. Sais kyllä vaihtaa Evanssit siihen settiin...
Oli muuten vähän ihmettelemistä kun ekaa kertaa settiä kokeilin, "hieman" erosi soundiltaan se lattiatomi...You know?? ;)

Jos tarkotat sitä 16" niin se on Force 2000 sarjaa
Magetsu
25.11.2003 19:11:05
Jos tarkotat sitä 16" niin se on Force 2000 sarjaa

nimenomaan... ;)
afro
25.11.2003 20:11:08
Kyllä Jammu on kova, niillä oon jonkin verran soitellut.
Sivuni Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Niskamies
25.11.2003 21:25:54
Ääneni annan SC:lle. Eikä pelkästä omistajan ylpeydestä vaan siinä on oikeesti erittäin hyvä setti miehelle kun miehelle.
Jos SC:hen päädyt ni ehdotan että et ota kelluvaa flooria siihen vaan jalallisen koska se on välillä vähän epäkätevä. Toimi myös.
Pärjäät SC ainakin pitkään ja hyvin.

Miten toi kelluva 14" tomi on sun mielestä epäkätevä. Mä ainakin tykkään että se on kiinni ride-ständissä ettei tule ylimääräsiä ständijalkoja settiin.
Hanki presari ja ole tosimies!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)