Aihe: Paljonkohan näistä kehtais pyytää?
1
JP85
21.11.2003 16:40:45
Elikkäs.. Aattelin oman settini myydä ja vaihtaa sähkörumpuihin. Mitähän tämmösestä sais: Sonor Force 3001 22" basari 10" 12" 13" 16" tomit 14" virveli. Paisteen 802 hi-hat ja ride, sekä 16" ja 18" paisteen alpha crashit. Setti on ihan loistokunnossa. Ei naarmun naarmua. Reilu vuosi tulee nyt joulun alla ikää..
J-P
Niskamies
21.11.2003 16:46:48 (muokattu 21.11.2003 17:50:30)
Miksi vaihdat sähkörumpuihin? Et kuitenkaan saa setistä niin paljoa rahaa että sillä saisi kunnollista sähkörumpusettiä. niillä muovipädeillä on huono soittaa ja sämpletkin ovat ihan rektaalista.

EDIT: lauseet tosiaan alotetaan isolla kirjaimella, kiitos Outkast.
Hanki presari ja ole tosimies!
Paas
21.11.2003 17:23:01
miksi vaihdat sähkörumpuihin? et kuitenkaan saa setistä niin paljoa rahaa että sillä saisi kunnollista sähkörumpusettiä. niillä muovipädeillä on huono soittaa ja sämpletkin ovat ihan rektaalista.

Joo, turha vaihtaa sähköisiin ellei ole pakko. Jos vaan on paikka missä soittaa akustisia rumpuja ilman että naapurit käyvät kurkkuun kiinni niin niillä kannatta soitella. Jos on ylimääräistä rahaa niin sähkörummut voi tietenkin ostaa leluiksi, kyllä niillä varmaan ihan hauska on paukutella mutta en kyllä vaihtaisi akustisia sähköisiin. Saa olla aika pirun kalliit sähkörummut joissa on "viritettävät kalvot" sun muut hienoudet ennenkuin niillä saavuttaa hyvän soittotuntuman.
Takatukat kunniaan!
Outkast
21.11.2003 17:40:04
Ei, ei, ei. Sähkörummut...Miksi vaihtaa kaunis tomin kumina ja symbaalin pärse sähköisiin hirviöihin. Pian et enää osaa soittaa akustista settiä ja aksenttien soitto sun muu unohtuu noin vain. Minä en ikimaailmassa soittaisi pelkällä sähkösetillä ja vaihtaisi hikisiin sampleihin.

P.S Niskamies, lause aloitetaan isolla kirjaimella.
JP85
21.11.2003 17:42:41
Se on vähän pakko vaihtaa kun kerrostalossa asustelee. Ei voi soittaa aina kun haluaa. Sähkörummut ois siit hyvät et ei muuta kun napit korvaan ja naputtelee. Kävin tos tänää testaamassa tota Roland TD-K6 settiä ja tatsi oli mulle ainakin riittävän hyvä. Saundikkin oli suht realistiset (ei mitää keyboard kamaa). Hinta oli tasana 1500 euroo koko roska. Ja kun ei hirveesti noita keikkojakaan täs oo ja kun omaks ilokseen soittelee ni noi sähkövehkeet on mun mielestä aivan ehottomat. Nii... että tuota... paljonkohan tost sonorin setistä kehtaa pyytää?
J-P
Paas
21.11.2003 23:21:37
Se on vähän pakko vaihtaa kun kerrostalossa asustelee. Ei voi soittaa aina kun haluaa. Sähkörummut ois siit hyvät et ei muuta kun napit korvaan ja naputtelee. Kävin tos tänää testaamassa tota Roland TD-K6 settiä ja tatsi oli mulle ainakin riittävän hyvä. Saundikkin oli suht realistiset (ei mitää keyboard kamaa). Hinta oli tasana 1500 euroo koko roska. Ja kun ei hirveesti noita keikkojakaan täs oo ja kun omaks ilokseen soittelee ni noi sähkövehkeet on mun mielestä aivan ehottomat. Nii... että tuota... paljonkohan tost sonorin setistä kehtaa pyytää?

No, jos kerrostalossa asuu niin ei taida kyllä olla valinnanvaraa. Ellei sulla ole mitään mahdollisuuksia pitää niitä rumpuja jossakin muualla.

Eiks tollanen setti maksa thomannilla jotain 1000e?
Kai se sit olis pelteineen päivineen varmaan se hinta sitte vajaassa tonnissa. Ehkä joku ostais sen 800:lla? Jos ei sillä mene niin voihan sitä sitten varmaan keskustella mahdollisen ostajan kanssa sitten uudestaan siitä hinnasta.
Takatukat kunniaan!
abbruzzese
24.11.2003 02:06:06
JP85, vielä tuosta TD-6 setin hinnasta senverran, että kyllä suomestakin saa tuon jonkin verran alle 1400 euron..
Ei muutakun hinnasta tinkimään..
JeeVes
24.11.2003 10:05:20
JP85, vielä tuosta TD-6 setin hinnasta senverran, että kyllä suomestakin saa tuon jonkin verran alle 1400 euron..
Ei muutakun hinnasta tinkimään..

Tohon hintaan saa jo ihan törkeen hyvän setinkin. Pidä vaan se settis. Kiität vielä joskus tätä Musnetin porukkaa joka silloin käski pitää se vanha settis ja unohtaa noi elektro-shitit.
...
lateq
24.11.2003 10:24:09
Pidä vaan se settis.

Lue ihmeessä aiemmat viestit :) -> Se on vähän pakko vaihtaa kun kerrostalossa asustelee.

Ei kai kukaan täysjärkinen tyyppi nyt muuten myis kunnon rumpuja ja ostais sähkösiä tilalle :P
Laavassa on ikävä saatanaa.
JP85
24.11.2003 12:35:08
Niimpä. En mä ikinä niistä luopuiskaan, jos asuisin omakotitalossa. Pahaa tekee. Mutta Sanokaa ny jotai hintoja. Setti lähtee kaikkine Paisteen pelteinee, Sonorin telineineen ja tolla 10" lisätomilla, kaikissa pöntöissä uudet remon tuplakalvot. Ei kupruja eikä mitään. Loistaa kun timantit;). Ottakaa huomioon, että jos t-kaupasta tilaa uudet niin joutuu maksamaan rahtauskulut + pakettien käsittelyhinnat.
J-P
Mikko A
24.11.2003 16:29:52
Ottakaa huomioon, että jos t-kaupasta tilaa uudet niin joutuu maksamaan rahtauskulut + pakettien käsittelyhinnat.

= 23€ tasan. 17€ jos ostat alle 200 egellä.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Drummer666
24.11.2003 16:44:17
Ei 200 enempää sovi, aletaako hieroo kauppoja? :D

Ei ny, kai joku 850 -900€ (ku pelteineen myyt) olis kätevä hinta millä koittaa eka, jos olin samassa setissä, kun mitä luulen........
Menneisyys on ohi, Nykyisyys on nyt, Tulevaisuus on edessä Nyt Elämme Nykyisyyttä
Rocy
24.11.2003 21:27:48
Missäköhän päin tää JP asustaa? Voisin olla potentiaalinen ostaja. Sonorit kuites kai ihan -studio- rumpuina menevät siinä missä Rockstaritkin.
JP85
24.11.2003 21:39:05
no ihan tampereella... kyllä se vissii tuolt jäsenkuvauksestaki näkyy... tai sitte ei:D... en tiä.
J-P
Rocy
24.11.2003 22:26:05
jeesh. joo näköjään ois.. ei vaan aina jaksa tajuta :D jooh no eihän tuo mahrottoman matkan päässä ole. mut ei tonne iha testailumieles kyl matkusta ja kun ei oo Sonoreiden saundeistakaan tietoa. ihan btw. minkä väriset styget?
lateq
24.11.2003 22:56:50 (muokattu 24.11.2003 22:59:48)
minkä väriset styget?

Siellä se ois jäsenkuvauksessa sekin, kuvan kanssa
http://muusikoiden.net/dyn/members/9218.jpg

EDIT: ja jäsenkuvaukseen pääset siis painamalla sen tyypin avataria tai nimeä
Laavassa on ikävä saatanaa.
JP85
24.11.2003 23:55:14
juuh. Siinähän ne mun silmäterät on ja oikeen mikkien kanssa. Kaveri tarjos 1400 euroo pari kuukautta sitte, mut oli jo ehtiny hommata uudet, kun aloin sille täs puhuun myynti aikeistani. Mut mä voin pistää kuvia niille joita kiinnostaa. Tosta setistä ei sit muute naarmun naarmuu löydy.
J-P
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)