fmcruelty 12.11.2003 10:05:07 | |
---|
Onko kukaan hommannu/testannu? Hinta on ainakin melko alhainen, mutta entäs laatu?! Aika jännä taonta niis ainaki on. Sellasia peukalonpään kokosia ja melko syviä painaumia. Stay on the road, Beware the moonlight |
halodrummer 12.11.2003 10:06:53 | |
---|
Itse en ole testannut mutta kaverilla oli jossain vaiheessa. Sanoi vaan että ei se huono ole mutta pidemmän päälle ei kelvannut ainakaan kaverin käyttöön... "Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä |
miän vain 12.11.2003 10:17:45 | |
---|
Tuo sarja vastaa aika pitkälle vähän aikaa sitten lopetettua edge-sarjaa. Ovat sellaisia yhden soundin peltejä. Eri asia on sitten sattuuko tykkäämään juuri siitä yhdestä. Hintansa arvoisia varmaankin - eikä se välttämättä ole kovin hyvä juttu. |
fmcruelty 12.11.2003 10:38:59 | |
---|
Tsekiin vähä mallistoo tarkemmin ja ilmeisesti tehty sillä mielellä, että rokkimiehet saa kestävän pellin, välittämättä täydellisestä soundista! Nooh, onhan sekin hyvä tapa! :) Koska muutes toi edge on lopetettu? Ja sekö edusti kans tätä ns. halpissarjaa?! Stay on the road, Beware the moonlight |
fox 12.11.2003 13:37:37 | |
---|
Mulla on ollu pitkään ZXT, mutta plussa, joka lienee vähän eri pelti. Heavy ride ja kyllä se on mulle kelvannut. Onhan se johonkin A:han verrattuna "krouvimpi"ja soundiltaan sellainen kuiva muttei se mikään "wokkipannu"sentään ole. Eli ei pöllömpi ride. Hintaluokassaan. |
jussiohman 12.11.2003 18:48:44 (muokattu 13.11.2003 10:45:44) | |
---|
Mulla on 18" zxt plussa crash. En osaa sanoa onko laadukas, mutta 802 16" on paljon parempi. Ei se saundi oikeen miellytä. Sellanen tylsä ja kolkko. EDIT. Joo eiku hitto XBTplussa mulla onkin sori. "Jorma tiesi tekevänsä vainajaa, kun nappas lapiolla takaraivon halaki!" |
Pieni rumpalipoika 12.11.2003 18:57:36 | |
---|
Koska muutes toi edge on lopetettu? Ja sekö edusti kans tätä ns. halpissarjaa?! En tiedä onko valmistus lopetettu, mutta ei se aivan halpista ollut, vaan aikoinaan hinnaltaan hieman z-sarjaa edullisempi. Itellä on koko ajan käytössä 20 ride ja 14 haitsut tuota edgeä. Aluksi en niistä pitänyt yhtään, kun oli niin karski soundi, mutta nyt on aika tuonut paskaa ja patinaa pintaan, niin en ihan heti vaihda. "It´s amazing how often he´s right but never he admits he was wrong." |
miän vain 13.11.2003 09:48:29 | |
---|
Ettei teiltä (joiltain) ois menny zbt ja zxt sekaisin? Edgeä ei ole enää zildjianin sivuilla, mutta joissain kaupoissa kyllä. Se oli sellainen astetta parempi halpispelti, vähän niin kuin Sabianin pro. Mullakin on edgen 20" solid ride, soitin sillä pitkään. Vanhemmiten, kun pintaan kertyy ryönää, se on aivan kelpo. Kyllä sillä rokin soittaa. Alkoi vaan hämätä se ainainen ping. Mihin kohtaan vaan löi, millä tyylillä vaan, aina se ping. Eikä reunasta irtoa crashia, vaan huutoa. Hyvä kello siinä kyllä on, saisi olla monissa muissakin. |
fmcruelty 13.11.2003 09:55:44 | |
---|
Mä ainaki oon puhunu kokoajan ZXT:stä. Sehän ny on suhteellisen uusi, kun toi ZBT on ollut jo kuvioissa jonkun aikaa! Stay on the road, Beware the moonlight |
fox 13.11.2003 13:13:16 | |
---|
Mä ainaki oon puhunu kokoajan ZXT:stä. Sehän ny on suhteellisen uusi, kun toi ZBT on ollut jo kuvioissa jonkun aikaa! ZBT!!! Sorry,miten mie nyt tuolla lailla.. ZBT+ onpi tuo meikäläisen ride. Kävin kattomassa.... "Vanhuus ja muistin heikkeneminen.." =) |
Silvio Dante 13.11.2003 15:43:38 | |
---|
ZBT/ZBT+/ZXT Niin, ZXT-sarja on kai paranneltu ZBT+. Mutta kovasti kehuvat uutta ZXT Titanium sarjaa, tiedä sitten milloin niitä pääsee kokeilemaan... Just when I thought I was out, they pull me back in! |
ltg 13.11.2003 15:52:46 | |
---|
Niin, ZXT-sarja on kai paranneltu ZBT+. Mutta kovasti kehuvat uutta ZXT Titanium sarjaa, tiedä sitten milloin niitä pääsee kokeilemaan... China voisi ollakin ihan kiva, mitä olen luonnehdintoja lukenut. Niin, ja hemmetin hienoja ovat. Vainajien omatoimisuutta hautojen siivoamisessa korostaa Hyvinkään seurakunnan ylipuutarhuri Antero Puurunen. (Hyvinkään Uutiset 26.4.94) |
Drummer666 17.11.2003 16:01:36 | |
---|
Ite oon aatellu tollasta sarjaa ostella, olis pörssiin soipiva hinta, kun sitä rahaa ei mulla mihinkää Singatureihin tykkää riittää.....:( harmi tulis jo kesä niin pääsis kesä duuni ja sais rahaa paljon= kunnon pellit :) Aleksi Leppäluoma |
jussiohman 17.11.2003 18:52:52 | |
---|
Aineskin niitten vanhempien MD-lehtien takakansissa oli niitä kuvia ZXT-pelleistä. Tosi kivasti kiilsi. Jos luoja on, mitä vittua se meinas/homo sapiens, niin reilu ja reipas. |
crabnebulae 18.11.2003 16:47:22 | |
---|
Aineskin niitten vanhempien MD-lehtien takakansissa oli niitä kuvia ZXT-pelleistä. Tosi kivasti kiilsi. Olen huomannut että Zildjianin mainoksissa kaikki näyttää niin pirun hienolta. Ja sit kannattaa muistaa ku lukee niitä MD:n arvosteluja että MD saa varmasti joka kuukausi ehkä 50% mainostuloista juuri Zildjianilta. Jos Zildjian suuttuu, MD on mennyttä. :) The sea was angry that day. Like an old man trying to send back soup in a deli. |
lateq 18.11.2003 16:57:53 | |
---|
MD saa varmasti joka kuukausi ehkä 50% mainostuloista juuri Zildjianilta. Jos Zildjian suuttuu, MD on mennyttä. :) Ovelaa :D Laavassa on ikävä saatanaa. |