Fury 04.08.2003 23:17:52 | |
---|
Voi olla vähän tyhmä kysymys mutta saako 800eurolla minkäänlaisia käytettyjä rumpuja? Siis kannattaako ostaa vai onko 800e käytetyt rummut ihan paskoja? |
jomppa82 04.08.2003 23:22:01 | |
---|
Sanoisin että sillä saa jo aikas mellevät kannut. Riippuu tosin, tarvitsetko peltejä ja mitä pidät hyvinä kannuina. Joni |
Jaska 04.08.2003 23:32:55 | |
---|
Yamaha SC saattas lähteä kovalla tinkauksella tohon hintaan |
Fury 04.08.2003 23:34:02 | |
---|
Hmm... No kyl pellit olis iha hyvä olla messis ku kesätyöt loppuu perjantaina ja perjantaina mul on se 800e rahaa. Ja lisää en oikee tota rahaa saa ku koulut alkaa. |
Mikko A 05.08.2003 00:04:37 | |
---|
Yamaha SC saattas lähteä kovalla tinkauksella tohon hintaan Yamaha SC lähtee uutena ilman tinkausta tohon hintaan. Tsekkaappa Fury huuto.net. Siellä on Yamahan Recording customit pelteineen ja telineineen alle 700:lla. Kaikki erittäin laatukamaa. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Tietäjä 05.08.2003 00:09:25 | |
---|
Meikä osti 200e mun omat rummut Vanhat pearlin world seriesit ja hyvin toimii. Olen soittanut pari kertaa studiossa niiden kanssa jne... Siis ostin pelkät pöntöt. 4 tomia ja basari + jotain säläää. Voin pistää kuvan niistä nettii jos jotain kiinnostaa.. |
Jaska 05.08.2003 01:01:48 | |
---|
Yamaha SC lähtee uutena ilman tinkausta tohon hintaan. Tsekkaappa Fury huuto.net. Siellä on Yamahan Recording customit pelteineen ja telineineen alle 700:lla. Kaikki erittäin laatukamaa. mahtakohan Standardien ja Advantageiden välillä olla paljon eroa Otin ton tinkaus jutun siitä ku porissa 5 osanen Standardi telineineen on joku 1200 |
Mikko A 05.08.2003 01:26:35 | |
---|
mahtakohan Standardien ja Advantageiden välillä olla paljon eroa Otin ton tinkaus jutun siitä ku porissa 5 osanen Standardi telineineen on joku 1200 HUH! Kato hinnat Thomannilta ;) Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Jaska 05.08.2003 01:29:21 | |
---|
Ei sieltä uskalla mitään tilata, tulee vaan kaks pahvilaatikkoa mihin on tussilla kirjotettu Uamaha ja kaupan päälle Thomann tikut |
LumPus 05.08.2003 10:29:30 | |
---|
henk.koht en ostais thomannilta ees paskapaperia..tietää mitä rimpuloita ne 400€ setit on. mutta jos on tinkijän virkaa ni esim rockstarit lähtee, swingstarit pelteineen ja tuolin kaa ainaki ja jää vielä kunnon crash peltiinki rahaa... Viekö elämä liikaa aikaasi? |
-oskari-- 08.08.2003 15:08:34 | |
---|
henk.koht en ostais thomannilta ees paskapaperia..tietää mitä rimpuloita ne 400€ setit on. V***n pässit.... ei sieltä kukaan tähän väliin ollukka mitää paskoja 400€ settejä ostamassa vaan laatu tavaraa!!! Thomanniltä oon ite tilannu ihan törkeesti tavaraa enkä oo joutunu pettymää!!! |
AP 08.08.2003 15:20:24 | |
---|
Eihän kyse ole kuin siitä, että on oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tsekkapa toripalsta: "Pearl Export 80-luvulta: 10, 12, 13, 16, 22. (Siis neljä tomia!) 5,5 metallivirveli. Haitsu ja kolme peltiä telineineen (Paiste Alphaa ja Sabian), jakkara ja tarvittaessa kapuloita. " TUommoinen ilmoitus on parhaillaankin voimassa ja hintaa kamoilla on 500 euroa. Että miksi roudauttaa uutta, halpaa SAksasta. |
LumPus 08.08.2003 22:33:54 | |
---|
V***n pässit.... ei sieltä kukaan tähän väliin ollukka mitää paskoja 400€ settejä ostamassa vaan laatu tavaraa!!! Thomanniltä oon ite tilannu ihan törkeesti tavaraa enkä oo joutunu pettymää!!! rauhotu! Viekö elämä liikaa aikaasi? |
JeeVes 09.08.2003 20:02:53 | |
---|
rauhotu! peace man! ;) -Join me in bed- |
Suchinenu 10.08.2003 11:34:53 | |
---|
Sitten tietty jos haluaa välttämättä ostaa uutta nii Pearl Exportit saattais saada tohon hintaan.. Mutta mieluummin minäkin ehkä käytetyt ostaisin tolla rahasummalla! |
Sammakko 10.08.2003 13:36:48 | |
---|
Thomanniltä oon ite tilannu ihan törkeesti tavaraa Häpeäisit!! |
Terok 10.08.2003 13:47:05 | |
---|
Sitten tietty jos haluaa välttämättä ostaa uutta nii Pearl Exportit saattais saada tohon hintaan.. Mutta mieluummin minäkin ehkä käytetyt ostaisin tolla rahasummalla! Itsekin olen juuri etsimässä 800€ budjetilla rumpuja ja olen pikkuhiljaa päätymässä uusiin Exporteihin, kun käytettyinä tarjotaan suunnilleen saman tason settejä, samaan hintaan. Saksasta asti ei innosta tilata rumpuja takuu ym. juttujen vuoksi. Kannattaa kysyä tarjous suoraan maahantuojalta ( http://www.smi-music.com). |
jussijoe 10.08.2003 14:24:32 (muokattu 10.08.2003 14:26:47) | |
---|
Itsekin olen juuri etsimässä 800€ budjetilla rumpuja ja olen pikkuhiljaa päätymässä uusiin Exporteihin, kun käytettyinä tarjotaan suunnilleen saman tason settejä, samaan hintaan. Saksasta asti ei innosta tilata rumpuja takuu ym. juttujen vuoksi. Kannattaa kysyä tarjous suoraan maahantuojalta (http://www.smi-music.com). en kyllä ikinä maksais 800euroa exprteista... ei kyl oo sen arvoset rummut... säästä pari sataa ja tilaa THOMANN:lta sonor force 3003-setti niin ei ala kyrsimään... EDIT: niin ja ei niitä tarvi saksaan asti lähettää jos tulee vikaa vaan muistaakseni jyväskylään... matkahuollon kautta vaan pistää menemään ja sanoo, et vastaanottaja maksaa postimaksut... yo yo yo check it out yo yo!!! |
Mikko A 10.08.2003 15:44:44 | |
---|
en kyllä ikinä maksais 800euroa exprteista... ei kyl oo sen arvoset rummut... säästä pari sataa ja tilaa THOMANN:lta sonor force 3003-setti niin ei ala kyrsimään... EDIT: niin ja ei niitä tarvi saksaan asti lähettää jos tulee vikaa vaan muistaakseni jyväskylään... matkahuollon kautta vaan pistää menemään ja sanoo, et vastaanottaja maksaa postimaksut... Eikös se niitten palautusvarasto (tai mikä onkaan) oo Porissa? Näin itse muistelisin, oon kerran joutunut sinne yhden pellin lähettämään. Ne lähetti sen sitten sieltä tehtaalle, ja siinä vaiheessa se ongelma syntyi. Vika ei siis ollut Thomannilla vaan Paisteen tehtaalla. Thomannillakin ihmeteltiin kun Paiste vaan "unohti" koko jutun. Lopulta Thomann lähetti mulle uuden pellin ja lähetti kylmästi laskun Paisteelle. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Terok 10.08.2003 16:07:20 | |
---|
en kyllä ikinä maksais 800euroa exprteista... ei kyl oo sen arvoset rummut... säästä pari sataa ja tilaa THOMANN:lta sonor force 3003-setti niin ei ala kyrsimään... EDIT: niin ja ei niitä tarvi saksaan asti lähettää jos tulee vikaa vaan muistaakseni jyväskylään... matkahuollon kautta vaan pistää menemään ja sanoo, et vastaanottaja maksaa postimaksut... Kumpiakin olen soittanut eikä mikään huima ero soundissa, mutta hinnassa 350€ euroa... Tuolla saa joo aika kivan virvelin mikä minulle merkitsee setissä enemmän. |