Aihe: Traxin Puomiständit
1 2
Niskamies
02.07.2003 22:46:14 (muokattu 02.07.2003 22:55:11)
Yleensä on ton Traxin laatu ollut hieman huonoa rummuissa sun muissa, mutta pakko sanoa että puomiständit ovat tosi hyviä. Tukevia ja kevyitä. Kertokaa kokemuksia Traxeistä.

EDIT: ja hintaakin vain 60 €
Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this. -David Shandley
Joku vaa
02.07.2003 22:50:42

mulla on traxin setti ja ei voi muuta sanoo kun että huonot on. Mukana tulleet standit oli myös aivan hanurista. En sitten tiedä onko niitä muun mallisia ständejä traxilla...
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Mikko A
03.07.2003 15:52:32
kyllähän ne halpistelineet, new soundit, traxit ja muut tukevia on ja periaatteessa hyviä, mutta tuskin oot vielä samaa mieltä vaikka puolen vuoden päästä ku siitä telineestä on jokaikinen jenga paskana. ne on jotain paskaa, halpaa metalliseosta eikä ne kestä.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Blitz
03.07.2003 18:25:34 (muokattu 03.07.2003 18:26:32)
Siis esim. Milleniumin ständithän ovat loistavia. Tosi tukevia eivätkä maksa paljon karkkipussia enempää. Ja kyllä se tulee pitkällä tähtäimellä halvemmaksi uusia rikkinäinen ständi vuoden välein. Eihän ne telineet siinä soi, eiväkä kauheasti näy lavaltakaan. Mitäs niillä niin väliä kunhan pysyvät pystyssä ja kestävät käyttöä. :)

EDIT: Tai no, en nyt tiedä TOSI tukevista mutta kyllä niissä pelti kuin pelti hyvin killuu. Minulla oli kyllä kerran eräs New Soundin pystyständi joka oli kyllä aivan toista maata. Se muistutti enemmän nuottitelinettä.
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
Mikko A
03.07.2003 18:46:53 (muokattu 03.07.2003 18:49:17)
Siis esim. Milleniumin ständithän ovat loistavia. Tosi tukevia eivätkä maksa paljon karkkipussia enempää. Ja kyllä se tulee pitkällä tähtäimellä halvemmaksi uusia rikkinäinen ständi vuoden välein. Eihän ne telineet siinä soi, eiväkä kauheasti näy lavaltakaan. Mitäs niillä niin väliä kunhan pysyvät pystyssä ja kestävät käyttöä. :)

EDIT: Tai no, en nyt tiedä TOSI tukevista mutta kyllä niissä pelti kuin pelti hyvin killuu. Minulla oli kyllä kerran eräs New Soundin pystyständi joka oli kyllä aivan toista maata. Se muistutti enemmän nuottitelinettä.

Halvemmaksi??!! millenium puomiständi maksaa 44 euroa ja vaikka Taman roadpro puomiständi jotain 70 euroa. millenium-telineet on kyllä siitä hyviä että niissä ei juuri ole jengoja jotka vois mennä rikki, mutta ne painaa ku synti ja ne muistilukot ei tahdo oikein liikkuua ilman väkivaltaa. Lisäksi se tappi, mihin pelti pistetään, lähtee siitä liian usein irti ku se on vaan kierteellä kiinni.

ja se new soundin pystyständihän on juuri se, minkä sä sait multa sillon kerran. siinäkään ei ollu varmaan yhtään ehjää jengaa...

EDIT: Kaikille jotka nyt ehtivät kauhistua vuosisadan huijauksesta sanottakoon että teline oli ilmainen ja tuli kaupan päälle ostajan vapaasta tahdosta.
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Blitz
04.07.2003 22:02:09
Halvemmaksi??!! millenium puomiständi maksaa 44 euroa ja vaikka Taman roadpro puomiständi jotain 70 euroa. millenium-telineet on kyllä siitä hyviä että niissä ei juuri ole jengoja jotka vois mennä rikki, mutta ne painaa ku synti ja ne muistilukot ei tahdo oikein liikkuua ilman väkivaltaa. Lisäksi se tappi, mihin pelti pistetään, lähtee siitä liian usein irti ku se on vaan kierteellä kiinni.

ja se new soundin pystyständihän on juuri se, minkä sä sait multa sillon kerran. siinäkään ei ollu varmaan yhtään ehjää jengaa...

EDIT: Kaikille jotka nyt ehtivät kauhistua vuosisadan huijauksesta sanottakoon että teline oli ilmainen ja tuli kaupan päälle ostajan vapaasta tahdosta.

Kunhan ei ole kokoaikaa roudaamassa kamoja paikasta toiseen, niin sellaiset painavemmat muistilukolliset passaavat ihan hyvin ainakin minulle.

Sellaisia ne Mikon ständit ovat. :) Laitoin muuten rumpukapulan sinne sisälle, ja sillä sain ständiin sitä korkeutta, mitä normaalisti sillä oli noin 30 cm. Sellainen kokemus New Soundista.

Taitaa mennä taasen vähän offtopiciksi.
Wiitala
04.07.2003 22:54:58
Minulla oli kyllä kerran eräs New Soundin pystyständi joka oli kyllä aivan toista maata. Se muistutti enemmän nuottitelinettä.

Tunnetaan myös kukkakeppinä.
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
Olli
05.07.2003 08:51:05 (muokattu 05.07.2003 08:51:44)

Premier 3116 Symbaaliteline puomilla hintaan 56 €

Edit. Ja kauppahan oli SoitinLaine
Speedy
05.07.2003 11:15:16

Mulla on pari tommosta vanhempaa New Soundin telinettä, ja ihan hyvin ne on kestäny, hetko, pari vuotta ainakin, jos ei enemmänki..=I Ainut vaan, että se puomiputki on tasanen, että siihen ei kovin paksua ja painavaa rideä voi laittaa teittyyn kulmaan, muuten se kippaa ympäri..=/

Eikä ne jengat nyt miksään mene, jos se metalli seos ei ihan muovia oo, mutta tuskin missään semmosta onkaan, edes milleniumissa.. Kyllä ne kestää, jos niitä ei väkipakolla hampat irvessä väännä kiinni.. Kyl ne pysyy "löysemmälläkin"..=I
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
lateq
05.07.2003 13:58:26
Kyllä tää milleniumin puomistandi minkä ite omistan, on vähintäänkin hanurista, ehkä tukeva, mutta siinä pettää lähes kaikki, eikä peltiä saa edes tukevasti kiinni.
laavassa on ikävä saatanaa.
Blitz
05.07.2003 14:55:24
Mulla on pari tommosta vanhempaa New Soundin telinettä, ja ihan hyvin ne on kestäny, hetko, pari vuotta ainakin, jos ei enemmänki..=I Ainut vaan, että se puomiputki on tasanen, että siihen ei kovin paksua ja painavaa rideä voi laittaa teittyyn kulmaan, muuten se kippaa ympäri..=/

Eikä ne jengat nyt miksään mene, jos se metalli seos ei ihan muovia oo, mutta tuskin missään semmosta onkaan, edes milleniumissa.. Kyllä ne kestää, jos niitä ei väkipakolla hampat irvessä väännä kiinni.. Kyl ne pysyy "löysemmälläkin"..=I

No siis, tuosta mun Millenium-pystyständistä. Pidän siinä 12" chinaa, eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Eikä sitä todellakaan tarvitse laittaa kireälle, ständi pysyy koossa löysemmilläkin kiristyksillä. Kyllähän ne kestää kun vaan pitää huolta eikä heittele ympäri huonetta (?).
Speedy
05.07.2003 15:39:59

No siis, tuosta mun Millenium-pystyständistä. Pidän siinä 12" chinaa, eikä mitään ongelmia ole ilmennyt. Eikä sitä todellakaan tarvitse laittaa kireälle, ständi pysyy koossa löysemmilläkin kiristyksillä. Kyllähän ne kestää kun vaan pitää huolta eikä heittele ympäri huonetta (?).

Nii, mullakin on aina jompikumpi, kumpi nyt sattuu tarttumaan keteen, niin keikalla mukana, että kyllä ne ihan aktiivikäytössä on kokoajan ollu, että kestää, kun käyttää hyvin.. Ja välillä voi ruiskauttaa vähä liukastetta väliin, nii jopa perlittää..=)
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Niskamies
06.07.2003 21:31:41
mun traxi on pysyny pystyssä jo melkein viikon (!). Mä luotan siihen niin paljon ett mun paiste signature china on päässy siihen.
Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this. -David Shandley
miän vain
09.07.2003 12:54:03

Lisäksi se tappi, mihin pelti pistetään, lähtee siitä liian usein irti ku se on vaan kierteellä kiinni.

Jaa, tällainenkin keskustelu. No, tuohon vaivaan auttaa joka tapauksessa vanha kunnon pikaliima. (Saa tietty käyttää hienompiakin aineita, kuten vaikka kierrelukitetta...)
O jee! *NAX*
Niskamies
13.11.2003 21:44:35
nyt on jo neljä kuukautta toiminu traxi hyvin. ei mitään särinää, hyvät säätömahdollisuudet, ja on kevyt ständi. On jonkinverran roudattukkin. Kaikin puolin mielestäni onnistunut ostos.
Hanki presari ja ole tosimies!
Magetsu
13.11.2003 22:04:31
Vähän offtopic...Mutta kuitenkin...Ensimmäisestä rumpusetistäni merkkiä Trax, meni bassaripedaali poikki. Eihän sitä aluksi meinannu itekkään uskoa, mutta niin se vain oli haljennu soittaessa kekeltä poikki :)
Ja joskus keikalla oli valmis setti, niin onnistuin rikkomaan siitä virveliständin, joka sekin meni poikki soittaessa...
Minä ainakin pysyttelen hyvin kaukana kaikesta valumetallista valmistetuista tuotteista...Ovat kovaa mutta niin haurasta...
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
jazzmies
13.11.2003 22:16:33
Pysykää kaukana halpismerkeistä, tulee nääs maksamaan halpiksen plus sen jälkeen kunnon vermeen! Itselläni oli 1980-luvun puolessa välissä Trak-merkkiset rummut: telineet ja poljin levesivät kättelyssä - kauheata shittiä, missä on kauppiaiden moraali?
jussiohman
13.11.2003 22:42:59
Mulle on postissa tulossa jonku 40e Millenium puomiständi. Ja mä väitän että sillä ei mulle ole hitonkaan väliä painaako se, onko vaikee se säätää tai onko se painava. Kuhan saan sen treenikämpälle siihen setin viereen seisomaan, ei tartte enää miettiä onko hyvä vai huono. Kunhan pelti pysyy ilmassa.
"Jorma tiesi tekevänsä vainajaa, kun nappas lapiolla takaraivon halaki!"
Paas
13.11.2003 22:51:11
Kyllä se vaan niin on että niihin ständeihin kannattaa sijoittaa rahaa nimittäin halvat vehkeet retkahtaa jossain vaiheessa. Varmaan jengat menee ensimmäiseks. Paska on paskaa eikä muuksi muutu.
Takatukat kunniaan!
Mikko A
13.11.2003 23:41:56
Minä ainakin pysyttelen hyvin kaukana kaikesta valumetallista valmistetuista tuotteista...Ovat kovaa mutta niin haurasta...

Nyt nyt poika yleistit aika pahasti! Mulla on setissä basarin päälle tuleva tomiholderi valurautaa eikä tasan oo haurasta eikä varmaan mee rikki ellet aja trukilla yli... Milleniumi paperiteline voipi mennäkkin.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)