hezander 02.04.2003 20:27:44 (muokattu 02.04.2003 20:56:32) | |
---|
Viitaten aiempaan keskusteluun Paisteen Formula 602 sarjasta. Kävin Ahosen Musiikissa Tampereella peltejä tsekkaamassa, ja siellä oli myynnissä käyttämätön Paiste Formula 602 20" medium ride. Teksti oli sinisellä leimalla, enkä tiedä mitä vuosimallia mahtoi olla, eikä tiennyt myyjäkään. Joka tapauksessa saundi oli mielestäni erinomainen, mutta hinta 385e. Vaikka Ahosen myyjien kanssa voi yleensä näistä asioista keskustella, en tällä kertaa jäänyt neuvottelemaan, vaan juoksin helvetin lujaa ulos, ettei talouteni olisi kyrvähtänyt lopullisesti. Käykää joku rikkaampi hakemassa, jos kiinnostaa, ettei jää kaivelemaan. |
Mikko A 02.04.2003 22:25:44 | |
---|
No huh huh! SoitinLaineella oli noita vielä joku aika sitten about parilla saturaisella, vai olisko ollu Sound Formuloita?? I rule... |
jussijoe 03.04.2003 08:59:56 | |
---|
vai olisko ollu Sound Formuloita?? oli ne... |
AP 03.04.2003 09:16:35 | |
---|
KÄYTTÄMÄTÖN Formula 602?! Missähän helkkarin yläkaapissa sitäkin on pidetty jemmassa pari vuosikymmentä? En ole medium riden tarpeessa noin järkevästi ottaen, mutta tuon voisi lauantain Tampereenreissulla ottaa mukaan ihan sen keräilyarvon vuoksi... |
Raato. 03.04.2003 22:04:39 | |
---|
Jahas, niin ne hinnat nousee kun mainekkin, parikin vuotta sitten 602:ia saattoi saada ihan naurettavilla hinnoilla. Tuo 20" medium on ihan älyttömän loistava ride, huoh. Mutta miksei minulle ole kerrottu kaikkea? |
afro 03.04.2003 22:13:12 | |
---|
Meillon koulussa 602 haitsut ja just tuo medium ride. Se on kyllä aika ohut. Ehkä jazziin tmv. Toimii myös crashina ;) http://www.afrotumza.tk |
AP 04.04.2003 08:58:02 | |
---|
Hä? Koulussa kakarain piiskattavana Formula 602? Jo on aikoihin... etenkin kun muistelee musiikkiluokkia keskimäärin. Meilläkin hankittiin Paisteen Dixie-haitsun tilalle oikein 502-sarjalainen. Ala-asteella oli vieläkin osuvammin Headlinerit... |
Raato. 04.04.2003 10:27:30 | |
---|
Hä? Koulussa kakarain piiskattavana Formula 602? Jo on aikoihin... etenkin kun muistelee musiikkiluokkia keskimäärin. Samaa minäkin ihmettelin, melkein pahaa tekee. Mutta miksei minulle ole kerrottu kaikkea? |
afro 04.04.2003 16:48:20 (muokattu 04.04.2003 16:48:43) | |
---|
Samaa minäkin ihmettelin, melkein pahaa tekee. Kyllä meillä kuitenkin näin on. Onneks täällä on senverta pieni tää yläaste/lukio -hommeli, että rumpaleita ei oo paljoa ja ne ketkä pakotetaan soittamaan ni ne soittaa silleen että hyvä kun ääntä kuuluu. Eli ei mättökäytössä onneks... http://www.afrotumza.tk |
Mikko A 04.04.2003 17:41:35 | |
---|
koitappa vaivihkaa vihjata musiikinopettajalle, että ne pellit pitäis vaihtaa ja sitten tarjoudut itse "viemään ne pois" asevelihintaan, vaikka viidellä kympillä : ) Ei ne opettajat oo ennenkään soittimiensa päälle tajunnu yhtään mitään, varsinkin jos se on sellanen vanha doremifaso-taata/mummo =) Meidänki koululta on pian menossa rummut vaihtoon ja mua kiinnostais se Ludwigin virveli... =) I rule... |
Raato. 04.04.2003 19:51:16 | |
---|
Sillon kauan sitten kun itse vielä olin koulussa oli meidän yläasteella Taman Rockstarat ja Invander pellit. Nyttemmin kun olen käynyt kouluissa open roolissa niin Rockstarat on vieläkin monessa paikassa mutta pelteinä yleensä Paisteen 302 tai 502. Hyvä niin, ei hirvitä ollenkaan kun palavasilmäiset nuoret miehet vetää hampaat irvessä nu-metallia. Mutta miksei minulle ole kerrottu kaikkea? |
afro 04.04.2003 20:13:49 (muokattu 04.04.2003 20:15:19) | |
---|
koitappa vaivihkaa vihjata musiikinopettajalle, että ne pellit pitäis vaihtaa ja sitten tarjoudut itse "viemään ne pois" asevelihintaan, vaikka viidellä kympillä : ) Ei ne opettajat oo ennenkään soittimiensa päälle tajunnu yhtään mitään, varsinkin jos se on sellanen vanha doremifaso-taata/mummo =) Arvaapa oonko yrittäny. ;) Siellä varastossa on ihan jees kuntoset 200 Paisteet. Käyttäsivät niitä ja möisivät mulle ne 602:set. Ei vaan taia nyt onnistuu kun minä oon tyhmyyttäni menny sille möläsemään että nuo 602:set ei oo mitkään huonot pellit. Tyhmä minä! :) Kyllä jos oisivat myömässä niin ostasin ne ihan varmaan. Ja ei se niitä myy kun ei oo rahaa ostaa uusia. Ei oo etes rahaa krässiin! Pitää aina kehitellä joku vanhasta haitsunpellistä väsätty crässi. Ja ne kolisee ja pahasti! :D http://www.afrotumza.tk |
Mikko A 05.04.2003 01:21:47 | |
---|
Arvaapa oonko yrittäny. ;) Siellä varastossa on ihan jees kuntoset 200 Paisteet. Käyttäsivät niitä ja möisivät mulle ne 602:set. Ei vaan taia nyt onnistuu kun minä oon tyhmyyttäni menny sille möläsemään että nuo 602:set ei oo mitkään huonot pellit. Tyhmä minä! ;) Aijjajajajajjjajjai!!! Ja ei se niitä myy kun ei oo rahaa ostaa uusia. Ei oo etes rahaa krässiin! Pitää aina kehitellä joku vanhasta haitsunpellistä väsätty crässi. Ja ne kolisee ja pahasti! :D On mullakin tullut kokeiltua, kun ei ollut varaa neljänteen krässiin =) Oikeesti... I rule... |
manix 05.04.2003 09:31:18 | |
---|
On mullakin tullut kokeiltua, kun ei ollut varaa neljänteen krässiin =) Oikeesti... No mulla oli joskus aikoinaan 602 haikan alapelti krässinä. Yläpelti oli aikaa sitten mennyt halki. Että semmosta :-) "Strangelove, dance the Dividing Line"
- Dark Tranquillity |
Joku vaa 05.04.2003 21:19:54 | |
---|
Arvaapa oonko yrittäny. ;) Siellä varastossa on ihan jees kuntoset 200 Paisteet. Käyttäsivät niitä ja möisivät mulle ne 602:set. Ei vaan taia nyt onnistuu kun minä oon tyhmyyttäni menny sille möläsemään että nuo 602:set ei oo mitkään huonot pellit. Tyhmä minä! :) Kyllä jos oisivat myömässä niin ostasin ne ihan varmaan. Ja ei se niitä myy kun ei oo rahaa ostaa uusia. Ei oo etes rahaa krässiin! Pitää aina kehitellä joku vanhasta haitsunpellistä väsätty crässi. Ja ne kolisee ja pahasti! :D Kannattas kokeilla ostaa joku 302 setti ja sitte sanoo että saat nää ja vähä rahaa jos annat noi 602. Siinä kaupas ois molemmat tyytyväisiä.
|
Tapani L 05.04.2003 23:19:27 | |
---|
Kannattas kokeilla ostaa joku 302 setti ja sitte sanoo että saat nää ja vähä rahaa jos annat noi 602. Siinä kaupas ois molemmat tyytyväisiä. eikun tossa tilanteessa PYYDÄT vähän rahaa siinä välissä... kyllä nyt 302 aina 602:set pieksee :D
|
Mikko A 06.04.2003 01:04:19 (muokattu 06.04.2003 01:04:32) | |
---|
eikun tossa tilanteessa PYYDÄT vähän rahaa siinä välissä... kyllä nyt 302 aina 602:set pieksee :D Nii just. Eiks se yleensä niin mee että mitä pienempi numero, sitä parempi lätty... Ja jos ei usko niin otat esimerkiks vaikka DW:n. Jenkit osaa! edit: =)
I rule... |
T Mustonen 07.04.2003 00:32:50 | |
---|
Siellä varastossa on ihan jees kuntoset 200 Paisteet. Käyttäsivät niitä ja möisivät mulle ne 602:set. Ei vaan taia nyt onnistuu kun minä oon tyhmyyttäni menny sille möläsemään että nuo 602:set ei oo mitkään huonot pellit. Tyhmä minä! :) Yritin tuossa vuoden alussa ostella vanhalta musiikinopettajaltani entisen lukioni 20" A Custom rideä, joka oli jäänyt ylimääräiseksi kun sinne hommattiin Sabianin HHX sarjaa täyslaidallinen, mutta ei kuulemma voinut myydä kun pelti oli kai kaupungin omaisuutta, pärkkele... Mutta kannattaa yrittää hiillostaa sitä opettajaa myymään sulle ne 602:t. Yrittänyttä ei laiteta =) Jaa että 385 euroa Formula 602:sta? Multa saa samanlaisen riden hintaan 380€, hahaa! Mun Formula 602:ssa ei muuten ole mitään sinistä tai muunkaan väristä leimaa, teksti on vain kaiverrettu symbaaliin, samaan tyyliin kuin joihinkin Avendiksen pelteihin. Miltähän vuodelta tuo pelti mahtaisi olla..? On se kyllä raastavaa katsoa ja kuunnella kun hyvät kamat menevät polkkatukkateinien käsittelyssä paskaksi alta aikayksikön. Vanhan kouluni (jossa pikkuveljeni tällä hetkellä majailee) musiikkiluokkaan hommattiin uudet kitarakamat ja eiköhän mennyt pari viikkoa kun jo oli skebasta volanappi paskana ja rumpukalvot rutussa. Saatanan märkäkorvat. Huumori on vakava asia. |
afro 07.04.2003 18:50:25 | |
---|
Teillähän on (oli) ihan kunnon vehkeet koulussa! HHX ja A Custom. Voi hitto vie. Ja semmoset on siellä telottavana! huh! No onhan meilläkin tietty 602:set mutta silti. ;) http://www.afrotumza.cjb.net |
J. Cool 07.04.2003 22:12:29 | |
---|
no ei oo kyllä reilua että 602 formula ykköset siellä raiskattavana!!! ei tahdo noita helmiä enää mistään saada. meillä oli koulussa ne perinteiset 302 ja joku aivan sinko ufipin ride. afro melkonen kosaus äijällä. olis kyllä pitäny hoitaa itelle ne 602... antanu vaikka vaihdossa 802 "kato mitä isompi sarja niin sitä parempi ja kalliimpi...nii...tilasin kato äske saksasta mut sit rupes käymää sääliks ku tääl on vaa nää.. mut sit mä aattelin et hei. mähän täällä kuitenkin aina soitan niin solis melkeenpä sama vaihtaa menemään ja nii...no enhämmä kehtaa väliä ottaa, ihan vaan tota käytösstipendiä täs samalla yritän pönkittää ku sen verta jalo veto koulua kohtaan..." |