Aihe: Paisteen Visionsseja kenelläkään?
1
Jaska
10.12.2003 22:40:37
Vai oliko ne Visualeja? Tarkoitan niitä täysmustia mitä hra Bozziokin käytti. Olisi nimittäin kiva nähdä kuvia.
"Tiedän" netissä yhden kaverin kenellä joskus oli koko setti noita mustia (tais olla pitkälti toistakymmentä peltiä), mutta vaihto ne sitten Zildjianiin. On muuten hienon näkönen. Voin koittaa jos löytäisin.
Mikko A
10.12.2003 23:20:21
Ei oo mulla, mutta toissakesänä näin sellasia eräässä Tanskalaisessa musakaupassa. Muuten en oo törmänny semmosiin missään.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
JanneO
11.12.2003 08:02:23
Mulla on noita 14" ja 16" crash. Itselleni olisin muinoin tilannut kanssa koko setin, mutta Paiste lopetti juuri niiden tekemisen niihin aikoihin, oisko ollut -99 tai -00?
Ostin sitten 2002 tilalle kun oli saman hintaiset.

Nuo visionssit soi hieman huonommin kuin 2002 sarja, oikeastaan, mutta onhan ne komean näköiset kyllä.
Bacchus
11.12.2003 14:22:50
Mulla on noita 14" ja 16" crash. Itselleni olisin muinoin tilannut kanssa koko setin, mutta Paiste lopetti juuri niiden tekemisen niihin aikoihin...

Kattelinkin tuolla basarin etukalvo-keskusteluun laittamastas linkistä, että mitä pirun mustia kiekkoja sulla oikeen setissä on.=) En tiennykään tuollaisista pelleistä kuin Visionsseistä. Komeita olivat.
"Life sucks, and then you fucking die you know."
Blitz
11.12.2003 14:49:09
Kattelinkin tuolla basarin etukalvo-keskusteluun laittamastas linkistä, että mitä pirun mustia kiekkoja sulla oikeen setissä on.=) En tiennykään tuollaisista pelleistä kuin Visionsseistä. Komeita olivat.

Jaa ne oli sellaisia. Itse myös ihmettelin niitä joksikin sähköpadeiksi. Kun tulisi vastaan tuollainen niin olisi kyllä tosi mukava kokeilla. Mielenkiintoisen näköisiä.

On mulla kyllä Stratovariuksen Visions...
TAMA - The best reason not to play Pearl drums.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)