Aihe: Treenipädit
1
Paas
07.12.2003 20:33:44
On ollut tarkoituksena hankkia pian uusi pädi kun tuo minun perus promark pädi ei oikein mielytä. Yhdellä "rumpu tuttavalla" on sellainen vanha zildjianin puinen pyöreä pädi jossa sellainen ruskea kumipäällys ja siinä on mukavan tuntuinen pomppu, niitä ei tosin enää tietääkseni valmisteta.
Joten nyt alkaa sitten hyvän pädin metsästys.

Onkos kenelläkään hyviä kokemuksia jostakin yksittäisestä tavallisesta treenipädistä?
Takatukat kunniaan! Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla!
Wiitala
07.12.2003 21:15:14 (muokattu 07.12.2003 21:21:54)
Itsellä on käytössä Kumun pädi (vasta prototyyppi). On minun mieleen. Aika samanlainen kuin se Zildjian mistä mainitsit. (Emännällä on sellainen, että on tullut vertailtua)

Kannattaa tsekata ne joissa on kiristettävä kalvo. Oisko jopa ihan Remon tekemiä? Kun en kuolemaksenikaan muista, vaikka just pari päivää sitten kuolasin taas semmosen perään. Joku varmaan osaa kertoa tarkemmin.

Edit: En osaa kirjoittaa.
Rumpaleilla on rytmi veressä - basisteilla on veressä lähinnä alkoholia.
Paas
07.12.2003 21:18:40
Itsellä on käytössä Kumun pädi (vasta prototyyppi). On minun mieleen. Aika samanlainen kuin se Zildjian mistä mainitsit. Emännällä on sellainen, että n tullut vertailtua. Kannattaa tsekata ne joissa on kiristettävä kalvo. Oisko jopa ihan Remon tekemiä, kun en kuolemaksenikaan muista.

Joo, olen nähnyt sellaisia remon pädejä joita voi kiristää.
Saako tuollaisen kumu pädin jo jostakin vai oletko sinä jokin virallinen testaaja :)
Wiitala
07.12.2003 21:20:10
Joo, olen nähnyt sellaisia remon pädejä joita voi kiristää.
Saako tuollaisen kumu pädin jo jostakin vai oletko sinä jokin virallinen testaaja :)

Tietääkseni ei saa. Voitin omani Jyväskylän DrumBattlen arvonnassa, että en nyt niin hirveen virallinen testaaja. Mutta testaaja kumminkin. : )
Rumpaleilla on rytmi veressä - basisteilla on veressä lähinnä alkoholia.
Magetsu
08.12.2003 14:12:53
Joo mulla on tommonen Remon 10" bädi, kiristettävällä kalvolla. Tuohon on hyvä vetää sihveleilläki, kun pinta on tommonen "coated". Hintaa muistaakseni tais olla 20-30e Soitinlaineella.
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
Paas
08.12.2003 15:35:31
Jos jollain olis tuollainen vanha zildjianin pädi saattaisin olla kiinnostunut ostamaan.
Mikko A
09.12.2003 21:32:24
Mä teen "padin" setistä ylijääneestä 13" tomista. Pistän siihen äänettömän verkkokalvon ja lyön virvelitelineeseen. Luulis ainaki että tulee aito tuntuma. =) Kalvon perkele vaan piti tilata. Tiä sitten millon se on tullakseen.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Paas
09.12.2003 21:35:42
Mä teen "padin" setistä ylijääneestä 13" tomista. Pistän siihen äänettömän verkkokalvon ja lyön virvelitelineeseen. Luulis ainaki että tulee aito tuntuma. =) Kalvon perkele vaan piti tilata. Tiä sitten millon se on tullakseen.

On ainakin tuntuma varmasti kohdallaan joo. Aika vittumaista vaan aina kantaa sitä 13" tomia mukanaan :)
Mikko A
09.12.2003 22:00:37
On ainakin tuntuma varmasti kohdallaan joo. Aika vittumaista vaan aina kantaa sitä 13" tomia mukanaan :)

No mikäs siinä? Sujautan sen vaan lahkeeseen niin kukaan ei huomaa mitään.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Alpha
09.12.2003 22:03:12
No mikäs siinä? Sujautan sen vaan lahkeeseen niin kukaan ei huomaa mitään.

Erittäin iso HOHO...
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)