Youni 06.01.2004 20:31:11 | |
---|
Etsin siis splash-peltiä alle 50 eurolla. Kaikki merkit kiinnostavat, mutta kertokaa kokemuksia eri merkeistä ja kertokaa hintoja. Meinlin Headliner-sarjasta silmiin osui myös tuollainen China-splashi. Kertokaa niistäkin. Etsin siis lähinnä aika lyhyesti soivaa ja nopeasti yhdellä lyönnillä syttyvää splashia. Kertokaa siis hinta-laatusuhteeltaan hyviä splash-peltejä, joiden hinta pysyisi alle 50€. |
Niskamies 06.01.2004 20:44:19 (muokattu 06.01.2004 20:45:25) | |
---|
Etsin siis splash-peltiä alle 50 eurolla. Kaikki merkit kiinnostavat, mutta kertokaa kokemuksia eri merkeistä ja kertokaa hintoja. Meinlin Headliner-sarjasta silmiin osui myös tuollainen China-splashi. Kertokaa niistäkin. Etsin siis lähinnä aika lyhyesti soivaa ja nopeasti yhdellä lyönnillä syttyvää splashia. Kertokaa siis hinta-laatusuhteeltaan hyviä splash-peltejä, joiden hinta pysyisi alle 50?. Mulla on sabian b8 12" splash, erittäin hyvä mielestäni kun ottaa hinta-laatusuhteen. Tommosen sais käytettynä tohon hintaan, itse ostin tutun kautta uutena kuutenkymppiin. Ei ole kyllä tällä hetkellä setissä kiinni, pitäis varmaan myydä ja ostaa 18" crash ton 15 tuumasen tilalle. EDIT: ja beekasit hakkaa noi headlinerit 100-0. |
Youni 06.01.2004 20:53:03 (muokattu 06.01.2004 20:57:10) | |
---|
Kiitos tiedosta! Tietääkö joku, että paljonko nuo Meinlin Classicit maksavat? Nehän on myös tehty tuosta B8-sekoitteesta. Sitten katselin myös tuota Paisteen 502-splashia. Se on tehty sekoitteesta CuSn8. Onko se vastaava kuin B8? |
Niskamies 06.01.2004 21:05:17 | |
---|
Kiitos tiedosta! Tietääkö joku, että paljonko nuo Meinlin Classicit maksavat? Nehän on myös tehty tuosta B8-sekoitteesta. Sitten katselin myös tuota Paisteen 502-splashia. Se on tehty sekoitteesta CuSn8. Onko se vastaava kuin B8? Sanoisin että sabianin B8 on vastaava kuin Paiste 802. Itse kallistuin taannoin Sabianiin. |
WyW 06.01.2004 21:40:16 | |
---|
Itse ostin juuri Wuhanin 8" splashin 32e:llä. Pööp. |
-Maza- 06.01.2004 21:57:01 | |
---|
Multa löytyy tuommonen Paisteen 802:nen, ja toimii kyllä mun käytössä oikein erinomaisesti. En muista että mitä siitä maksoin mutta kai se tuon viienkympin alle jäi. Ja suositellaankin nyt sitten... Suosittelen |
grooveri 06.01.2004 22:07:31 | |
---|
Joo ostin tuossa itelleni Wuhanin 12" chinan 36e, on kyllä hinta/laatu suhteeltaan tosi hyvä. Kestävyydestä en tiedä ku en oo omistanu sitä kovin kauaa. Oon kyllä kuullu et nuo wuhanin chinat ei mitään hulluja mättöpeltejä oo. Että semmosta. ?? |
Mikko A 06.01.2004 22:52:24 | |
---|
Mulla on Staggin furia 10" splash. Se on oikein hyvä, ihan pro-laatua. Maksoi uutena n. 30€. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Bacchus 06.01.2004 23:34:29 | |
---|
Wuhanin splasheistä lähtee sellainen kunnon roskainen ja likainen soundi, itse ainakin tykkään. Ja halpoja ovat, niinku WyW jo osoittikin... pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
-K- 06.01.2004 23:49:33 | |
---|
Wuhanin splasheistä lähtee sellainen kunnon roskainen ja likainen soundi, itse ainakin tykkään. Ja halpoja ovat, niinku WyW jo osoittikin... Mulla oli yhdessä vaiheessa wuhanin "melkeen 8" lässi". Eli oli 8" maanantaimalli mikä oli lähempänä 9:ää tuumaa. Aivan mahtava soundi. Prkl kun piti mennä joskus myymään. Mutta joo Wuhan ja Stagg osastoa kannattaa katsastaa. Hinta/laatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Staggilta myra ja furia sarjaa. Itsellä oikeen mahtavana aksentticrashina DH 16" exotic. Ei suotta elämys. |
Mikko A 07.01.2004 00:29:47 | |
---|
Itsellä oikeen mahtavana aksentticrashina DH 16" exotic. Mulla sama 14-tuumasena. Tosin soundi on niinkin voimakas ja roskanen, ettei mulla oo sille enää juuri käyttöä. Lisäksi se on erittäin voimakkaasti toispainoinen. Tosin erittäin hyvä on soundikin. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
-K- 07.01.2004 01:25:41 | |
---|
Mulla sama 14-tuumasena. Tosin soundi on niinkin voimakas ja roskanen, ettei mulla oo sille enää juuri käyttöä. Lisäksi se on erittäin voimakkaasti toispainoinen. Tosin erittäin hyvä on soundikin. Juuh no minä pyrin kokoamaan tässä uuteen settiini (ensimmäistä kerkesin soitella 3kk ja myin rahapulassa kun tuli pari akuuttia kitarahankintaa) koko setin näitä hand made halpis peltejä eli juuri roskaisen kuuloisia ja äänekkäitä peltejä. Ainoastaa ehkä ns. komppicrash ja ride tulee hommattua normaalimmasta päästä. Eli joku 18" sabianin hand hammered medium thinninä kun tulisi joskus käytettynä vastaan, samoin joku pingaava ride. Eli jotain Wuhan 14" ja 18" china settiä, crash puolelle vielä Stagg furia 17" rock ja haitsut vielä vasta miettimisasteella, eli yritetään mennä näillä staggin setin mukana tulleilla. Toki fiksumpaa olisi opetella soittamaan uudestaan kun en ole sitten kesän päässyt settiin koskemaan (enkä sitäkään ennen kerinnyt kuin aktiivisesti 6kk soitella) ennenkuin alkaa ostelemaan peltikattausta. Ei suotta elämys. |
fox 07.01.2004 03:08:45 | |
---|
samoin joku pingaava ride. . Kokeiles sitten tuota Zilkun toiseks halvinta sarjaa eli ZBT+ sarjan rideä. (Pahoittelut off-topikoinnista) :) |
Youni 07.01.2004 16:49:55 | |
---|
Kertokaapa onko tuolla Wuhanilla nettisivuja? Kuulostaa aika hyvältä! |
Mikko A 07.01.2004 17:27:08 | |
---|
Kertokaapa onko tuolla Wuhanilla nettisivuja? Kuulostaa aika hyvältä! ei "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Alpha 07.01.2004 17:40:53 | |
---|
Kertokaapa onko tuolla Wuhanilla nettisivuja? Kuulostaa aika hyvältä! Wuhaneita kokeilin kerran...eikä tosiaan jäänyt kovin hyvä kuva niistä. Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
fox 07.01.2004 18:23:40 | |
---|
Kertokaapa onko tuolla Wuhanilla nettisivuja? Kuulostaa aika hyvältä! No totta wuhanilla nettisivut on.. en kyllä viitti toimivuutta testata... http://www.mowgli.net/wu.index2.shtml Wuhanihan on vanha kuin taivas symbaalivapriikkina, itellä on ollu kauan pitkän aikaa Wuhanin Original China 22" eli "keltainen lohikäärme" tai joku semmonen. Woodwindsi aikoinaan toi Suomeen. Ei ole samaa kuin nää uus-sarjatuotantoWuhanit vaan perinteikkäästi käsintaottu. Kyllä Gerhard Rihmakallon tinnitus tuostakin varmaan lähtis... Vertailun vuoksi, vaikka Zildjianeja mun kattauksessa etupäässä onkin, niin haitsun pellit on Paisteet ja toinen kiina on Paiste Signature. Kovin se vaan on kliini ja kylmähkö. Mielestäni. |
Youni 07.01.2004 19:57:28 | |
---|
No ei toimi linkki, eikä toiminut, vaikka vähän muokkailinkin. Kiitoksia kaikille infosta. |
Paas 07.01.2004 22:58:01 | |
---|
Kovin se vaan on kliini ja kylmähkö. Mielestäni. Siis signature vai? Vai wuhani vai mikä? Takatukat kunniaan! |
fox 08.01.2004 00:28:21 | |
---|
Siis signature vai? Vai wuhani vai mikä? Niin se signature on "kliini ja kylmähkö" kiinapeikkopelliks.. Wanha Wuhani taas tosiaan jotain aivan muuta, räkää ja räimettä..erittäin hyvä gongisimulaatio kun huopamalletilla ajaa "yli". Enpä sillä sano etteikö tuo Paiste huono olis mutta onpa vaan aivan eri planeetalta China-peltinä. Molempi parempi. Juu, älköön kukaan kokeilko tuota linkkiä, ei aukea enää wuhanin peltitehtaan sivu ei. Mowglinetti ja miljaardi sitkeetä popuppia vaan...olen pahoillani. *niisk* |