Aihe: Sattuuko päähän?
1 2 3
0101735
12.12.2003 21:16:20
Laulajana en asiasta mitään tiedä, mut tuli vaan mieleen kun kattelin tossa yhtä livekeikkaa nauhalta, että mahdatteko te rumpalit miten usein napsautella itseänne kapuloilla otsaan kun oikein innostutte takomaan? Tapahtuuko sitä koskaan?
lateq
12.12.2003 21:34:55
mahdatteko te rumpalit miten usein napsautella itseänne kapuloilla otsaan kun oikein innostutte takomaan? Tapahtuuko sitä koskaan?

Jaa-a, tuskin tuota tapahtuu sillon kun innostuu, lähinnä sillon kun tuskin on edes hereillä (Paitsi jos käsien liikeradat on tyyliä Jyrki69 niin se on tietysti asia erikseen). Tosin sunnuntaisin kun treenaa viikonlopulta kertyneiden univelkojen alla, niin voi vaikka napsahtaakin. :D
Laavassa on ikävä saatanaa.
p33lo
12.12.2003 21:54:09
Sanotaan näin: rummut ovat vaarallisia erityisesti runpalikalle
http://groups.yahoo.com/group/hwdd/
ziggy
12.12.2003 22:25:02

Viimeks just tänää.
"Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala
Paas
12.12.2003 23:17:45
Kerran jo luulin menettäneeni näköni kun sattui silmään niin maanperkeleesti. Olin kyllä aika väsynyt ja sitten yhtäkkiä napsahti, prkl.
Takatukat kunniaan! Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla!
wille_eemeli
12.12.2003 23:28:03
Jaa-a, tuskin tuota tapahtuu sillon kun innostuu, lähinnä sillon kun tuskin on edes hereillä (Paitsi jos käsien liikeradat on tyyliä Jyrki69 niin se on tietysti asia erikseen). Tosin sunnuntaisin kun treenaa viikonlopulta kertyneiden univelkojen alla, niin voi vaikka napsahtaakin. :D

Vai Jussi69? ;) Vaikka samapa tuo.
Ja päähän sattuu koko ajan.. :D
No ohase varma!
mr_b
12.12.2003 23:28:48 (muokattu 12.12.2003 23:29:05)

Tapahtuuko sitä koskaan?

Ei ainakaan minulle, mutta sormille napsaa toisinaan kipeästi.
And that's the way it is. Even when we're pissed.
Jaska
12.12.2003 23:29:59
En otsaan kovin useesti mutta poskeen kyllä. Ja muutaman kerran on käynyt niin että on kapula menny silmän ja silmälasien väliin ja sitten kun on taas lyönyt ni lasit on lentänyt ties minne.
Paas
12.12.2003 23:38:20
Ei ainakaan minulle, mutta sormille napsaa toisinaan kipeästi.

Se on kyllä hirveää kun joskus napsahtaa sormille. Ai ai että tekee kipiää.
Takatukat kunniaan! Nyt tama power tower räkki myynnissä m.netin torilla!
lateq
13.12.2003 00:34:10 (muokattu 13.12.2003 00:36:22)
Vai Jussi69? ;)

Just varmistin ton nimen ennen kun kirjotin ja sitten kirjotin just sen toisen, merkillistä.

Vaikka samapa tuo.

Niinpä.

Se on kyllä hirveää kun joskus napsahtaa sormille. Ai ai että tekee kipiää.

Kuvittele tilanne että olet käynyt just vaikka pihalla ja sitten menet ihan kohmeessa soittamaan ja napautat jäisille näpeille, aijj, tuntuu nasevalta ;-)
Laavassa on ikävä saatanaa.
Drummer666
13.12.2003 11:59:22 (muokattu 13.12.2003 12:01:39)
Jotain lätkä kypärää tarvis alkaa varmaan pian käyttää:), välis tulee kyllä sormille ja joskus ku soittelin melkein puoli unessa niin osu johonkin arkaan paikkaan....se sattu..ja sattuu vieläkin:D

edit nii onhan mulle noin käyny parikin kertaa että ulkona oli aika paljon pakkasta ja menin sisää soittaa niin varmaan ekalla iskulla kapula täpöt sormille, siinä tuli sitte vähän isän kieltä...:D
"..Mites olis kikka16?"
bond
13.12.2003 12:11:20
Laulajana en asiasta mitään tiedä, mut tuli vaan mieleen kun kattelin tossa yhtä livekeikkaa nauhalta, että mahdatteko te rumpalit miten usein napsautella itseänne kapuloilla otsaan kun oikein innostutte takomaan? Tapahtuuko sitä koskaan?
On joskus sattunut. Mieleen tulee kerta, jolloin löin itseäni nyrkillä nenään (Ihan tosi!). Toinen kerta sattui niin, että löin etusormen kynteni virvelin reunaan... ja sattui niin perkeleesti. Näistä on kyllä jo aikaa, ja moiset jutut voi varmaankin pistää kokemattomuuden tiliin.
Outkast
13.12.2003 12:57:03
Kerran olen lyönyt itseäni silmään ja nenään ja kyllä pikkasen sattui.

Sitten kerran vedin fillin virveliin ja ajattelin iskevän cräshiin, mutta kapula jäi ovelasti tomin alle ja siitä se kierteen kautta lensi basistin selkään.
afro
13.12.2003 16:03:08 (muokattu 13.12.2003 16:04:17)
Joskus napsuu kyllä aika ikävästi. Jopa otsaan oon tainnut muutaman kerran saada osumaan ja kädet, reidet ja posket ovat koko ajan ankaran kidutuksen kohteina.

EDIT: kirotusvire
Sivuni Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
J.K.Ruudio
13.12.2003 16:05:14
Silloin tällöin napsahtaa. Kerran huitasin kunnolla silmään ja lensin sitten vielä selälleen lattialle. :D
Tuplat ne olla pitää!
mr_b
13.12.2003 22:42:46

Sitten kerran vedin fillin virveliin ja ajattelin iskevän cräshiin, mutta kapula jäi ovelasti tomin alle ja siitä se kierteen kautta lensi basistin selkään.

Minulla kerran tippui keikalla kapula 2 kertaa saman biisin aikana ja kummallakin kertaa ihan samassa kohdassa. Kai joku ajatteli, että se kuului kappaleeseen...

Hmh, off-topic...
And that's the way it is. Even when we're pissed.
vernie
13.12.2003 23:00:01

Ihan hyvään osoitteeseen lensi.. =)

Kyllähän sitä damagea tulee aina otettua. Virvelin reunaan napsahtaa toisinaan, ja joskus ridea soittaessa käsi osuu lattiatomin vanteeseen. Olen mä päähänkin onnistunut muutaman osuman saamaan. Se on muuten jännä juttu, kuinka (ainakin omalla kohdallani) kipu tulee useimmiten vasta biisin jälkeen..
Jotta voisimme ymmärtää menneisyyttä, meidän on tunnettava historia.
kattila
14.12.2003 13:43:49

nappi otsaan silmien väliin. Se tuntu
Huusin että olen jumalaa!!
jussiohman
14.12.2003 13:50:46 (muokattu 14.12.2003 13:54:53)
Mulla rudimentteja soittaessa aksentti-iskut viuhahtaa jatkuvasti poskea viistäen mutta koskaan ei ole osunut perille. Hyvä tekniikka varmaan auttaa tossa. Ei tartte huitoa.
aveikkapataheluvanooiis!
Magetsu
16.12.2003 12:03:25
Joo...kyllähän sitä toisinaan napsauttelee naamalle/sormille...Pahin on kun rystyset/sormet osuu kanttiin tai pellin reunaan (tapana sammuttaa peltejä, ja jos samalla kädellä kun lyö, niin usein osuu...) ja se käy aika kipiää, mut onhan se kovan näköstä kun on kapuloissa verta...jee jee... :)
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)