porsas 29.01.2004 10:43:58 | |
---|
kannattasko sieltä thomanilta ostaa rumpuihin uudet kalvot? ne on niitä remon pinstripeä ja basariin ois power stroke..yhteensä mun settiin se ois tollane reilun 100€ paukku..onko ne kalvot hyviä |
Alpha 29.01.2004 11:03:43 | |
---|
kannattasko sieltä thomanilta ostaa rumpuihin uudet kalvot? ne on niitä remon pinstripeä ja basariin ois power stroke..yhteensä mun settiin se ois tollane reilun 100€ paukku..onko ne kalvot hyviä Samat Remo Pinstripet ne on Thomanilla, ku siellä teidän lähi musiikkiliikkeessäkin... Hyvät kalvot noi on kyllä... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
porsas 29.01.2004 11:18:46 | |
---|
Samat Remo Pinstripet ne on Thomanilla, ku siellä teidän lähi musiikkiliikkeessäkin... Hyvät kalvot noi on kyllä... entäpä noi pohjakalvot,ja miten niitä pitäs viritellä..pitääkö ne olla kuinka kireällä jne. |
Alpha 29.01.2004 11:35:54 | |
---|
entäpä noi pohjakalvot... Ylös vaikka 2-kerros kalvot ja alas 1-kerros kalvot... ...pitääkö ne olla kuinka kireällä jne... Sehän selviää kokeilemalla, että millaisesta soundista pidät. Ruuvausta, ruuvausta ja vielä enemmän ruuvausta...sitten joskus voit olla tässäkin asiassa hieman viisaampi. Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
miän vain 29.01.2004 11:54:29 | |
---|
Ja sit jos ne alakalvot on jotku new soundin tehdasasenteiset, ni vaihtoon ja heti. Huono alakalvo voi tappaa soundin täysin. Kokeiltu on. |
Mikko A 29.01.2004 13:25:17 | |
---|
Mitä jos tilaisit Soitin Laineelta ( www.soitinlaine.fi)? Remojen hinnat ihan samaa luokkaa kuin Thomannilla ja rahtikulut paljon pienemmät. Itse tilasin tässä ihan vasta kalvoja Laineelta ja aivan yllätyin, kuinka vähän kuluja oli, vaikka siihen tuli lisäksi vielä postiennakkomaksu. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Paas 29.01.2004 15:32:27 | |
---|
Mitä jos tilaisit Soitin Laineelta (www.soitinlaine.fi)? Remojen hinnat ihan samaa luokkaa kuin Thomannilla ja rahtikulut paljon pienemmät. Itse tilasin tässä ihan vasta kalvoja Laineelta ja aivan yllätyin, kuinka vähän kuluja oli, vaikka siihen tuli lisäksi vielä postiennakkomaksu. Juu, ostakaa suomesta. Takatukat kunniaan! |
hgr 29.01.2004 16:06:38 | |
---|
Mä en saa mun 16" tomista ruuvattua millään kunnollista soundia. Aina vaan sama "BEAAAOOOUUUWWWWW". Lyöntikalvo on uusi(coated emperor), mutta alhaalla on joku ties miten vanha ambadassor. Olisikohan vika siinä? Alakalvohan nyt ei niin kulu kuitenkaan käytössä :/ http://personal.inet.fi/koti/hrdkor/musat |
Alpha 29.01.2004 17:31:02 | |
---|
Mä en saa mun 16" tomista ruuvattua millään kunnollista soundia. Aina vaan sama "BEAAAOOOUUUWWWWW". Lyöntikalvo on uusi(coated emperor), mutta alhaalla on joku ties miten vanha ambadassor. Olisikohan vika siinä? Alakalvohan nyt ei niin kulu kuitenkaan käytössä :/ 2-kerros kalvo ylös ja 1-kerros kalvo alas...toimii mulla. Mut toi kuvailemasi ääni esiintyy mulla tuossa 12" tomissa...noh...kalvot on muutenkin menossa vaihtoon. Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
hgr 29.01.2004 18:13:03 | |
---|
2-kerros kalvo ylös ja 1-kerros kalvo alas...toimii mulla. Joo, just tollasethan tossa on. Kaikista muista rummuista tulee ihan siedettävä soundi, vaikken juuri osaakaan virittää. Oudompi homma. http://personal.inet.fi/koti/hrdkor/musat |
porsas 29.01.2004 18:16:28 | |
---|
Ja sit jos ne alakalvot on jotku new soundin tehdasasenteiset, ni vaihtoon ja heti. Huono alakalvo voi tappaa soundin täysin. Kokeiltu on. mun rummut on pearl exportit ja ne alakalvot on jotkut pearlin omat(läpinäkyvät)ne on mulla nyt nii kireällä ku tohtii vain vääntää ja tulee jonkunlainen ääni mut paljon parempiki sais olla |
ltg 29.01.2004 18:33:07 | |
---|
mun rummut on pearl exportit ja ne alakalvot on jotkut pearlin omat(läpinäkyvät)ne on mulla nyt nii kireällä ku tohtii vain vääntää ja tulee jonkunlainen ääni mut paljon parempiki sais olla Ehken ei kauhian kireälle kannata niitä alakalvojakaan kiristää. Paras olisi kenties joko yhtä kireällä/hieman kireämmällä/aavistus löysemmällä kuin yläkalvo. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |
porsas 30.01.2004 08:10:12 | |
---|
Ehken ei kauhian kireälle kannata niitä alakalvojakaan kiristää. Paras olisi kenties joko yhtä kireällä/hieman kireämmällä/aavistus löysemmällä kuin yläkalvo. pitänee kokeilla..mikäs ois sit niinku "paras" viritys tapa? ristiin kiristän kyllä mutta kun tohon virityxeen tuntuu olevan paljon sellasia pieniä nixejä että mitä kannattaa käyttää |
Alpha 30.01.2004 08:47:11 | |
---|
pitänee kokeilla..mikäs ois sit niinku "paras" viritys tapa? ristiin kiristän kyllä mutta kun tohon virityxeen tuntuu olevan paljon sellasia pieniä nixejä että mitä kannattaa käyttää Virityksestähän täällä on puhuttu vaikka kuinka paljon...käytä hakua jos se toimii...:o) Tai selailes vähän taakse päin, ni varmasti löytyy ainaski jotain juttua... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. MENOSSA MUKANA:
Oulun soitin ja tarvike
|
miän vain 30.01.2004 09:27:33 | |
---|
Mä en saa mun 16" tomista ruuvattua millään kunnollista soundia. Aina vaan sama "BEAAAOOOUUUWWWWW". Lyöntikalvo on uusi(coated emperor), mutta alhaalla on joku ties miten vanha ambadassor. Olisikohan vika siinä? Alakalvohan nyt ei niin kulu kuitenkaan käytössä :/ Saattaa olla se alakalvo, tai sitten viritys yleensä. Tai paska rumpu : Tuollaisen äänen sain itsein aikaan huonolla alakalvolla. tuollainen tuli vain yhdessä kireyssuhteessa - löysemmällä kuului klöts (alakalvo niin löysällä ettei enää soinut), kireämmällä doink. Alakalvo vaihtoon, soundi palasi. Samoja kokemuksia on juuri noista halvoista ensiasennuskalvoista (starclassicissa on jo hyvät, kaupassa koitin). Löytyy vain yksi kohta jossa rumpu soi, ja soundi on silloinkin huono. |
Alpha 30.01.2004 09:41:53 | |
---|
...starclassicissa on jo hyvät, kaupassa koitin... On vai? Mulle sattu sit varmaan jotku /(%&#%/()%#( kalvot... Evansin G1 ja G2 kalvoja...mutta menossa vaihtoon... |
porsas 30.01.2004 10:46:21 | |
---|
On vai? Mulle sattu sit varmaan jotku /(%&#%/()%#( kalvot... Evansin G1 ja G2 kalvoja...mutta menossa vaihtoon... onkos aquarianin kalvot hyviä kun aattelin et jos sellaset laittasin tomeihin,virveliin ja basariin.onko kokemuksia? |
Alpha 30.01.2004 11:15:16 | |
---|
onkos aquarianin kalvot hyviä kun aattelin et jos sellaset laittasin tomeihin,virveliin ja basariin.onko kokemuksia? Aquarianeista ei tietoa, mut Remot olen havainnut hyviksi. |
hgr 30.01.2004 15:52:59 | |
---|
Saattaa olla se alakalvo, tai sitten viritys yleensä. Tai paska rumpu : Tuollaisen äänen sain itsein aikaan huonolla alakalvolla. tuollainen tuli vain yhdessä kireyssuhteessa - löysemmällä kuului klöts (alakalvo niin löysällä ettei enää soinut), kireämmällä doink. Alakalvo vaihtoon, soundi palasi. Täytyy sitten vissiin vaihtaa toi alakalvokin. Rumpu on Pearl MLX ja reunaviisteet ovat hyvässä kunnossa. http://personal.inet.fi/koti/hrdkor/musat |
MoonDog 30.01.2004 18:20:46 | |
---|
onkos aquarianin kalvot hyviä kun aattelin et jos sellaset laittasin tomeihin,virveliin ja basariin.onko kokemuksia? Itsellä ei ole kokemuksia, mutta esim. www.musicianforums.com palstaa lukemalla on tullut selväksi, että nuokin tuntuvat olevan kelpo kalvoja. Shit just doesn't happen, it takes effort. |