Aihe: Paiste Dimensions
1
jussiohman
07.02.2004 15:49:42 (muokattu 07.02.2004 15:50:23)
Elikkäs, tuon mallin 17" symbaalia olen tilaamassa. Alla on linkki:

http://www.soitinlaine.fi/index.cfm … p;pid=3890&mgid=33&sgid=184

Millaisia kokemuksia teillä on Dimensioneista ja miten sijoittaisitte ne Paisteen asteikossa? Huonompi, keskitasoa, parempaa keskitasoa vai parhaita? Ja miten hyviä nuo on verrattuna 802 ja/tai Innovationsiin jotka minulla on jo. Kestääkö? Tuo on kuitenkin medium thin. Pähkinänkuoressa: Ovatko hyviä peltejä mielestänne? Kiitos.
Jos et pidä St.Angeristä, olet väärässä.
MoonDog
07.02.2004 16:16:53
Itselläni ei ole kokemuksia muusta kuin 17" medium heavy crashista ja se ainakin vaikuttaisi helvetin hyvältä. Dimensionsin sijottaisin Paisteen sarjoista pelkän oletuksen perusteella 2. parhaaksi, heti signaturen jälkeen.

Ollut itselläkin tässä suunnitteilla Dimensionsin 14" thin/heavy haitsun, 22" medium heavy wild riden, 17" med. heavy crashin ja 18" medium raw crashin hankinta jossain vaiheessa tulevaisuutta, mutta saattaapi olla, että ainakin haitsun ja riden puolesta käännyn Meinlin Byzanceen, kun sellaiset saapuvat viikon päästä musaliikkeeseen testattavaksi.

Ammattilaistason peltejähän nuo joka tapauksessa ovat, ja luulenpa, että noitten kanssa ei voi väärää ostosta tehdä soundin puolesta.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Paas
07.02.2004 16:54:29
Kuuluvat Paisteen kärkikastiin yhdessä signaturen, traditionalsin ja 2002 kanssa. Kyllähän ne rude classicitkin kuuluu tuonne samaan kastiin periaatteessa vaikken itse henk.koht. arvosta niitä paskaakaan. Sitten innovations sarja on jotain siltä väliltä. Itse en pidä innovationista pätkääkään mutta makunsa kullakin sanoi mäyräkoira kun muniaan nuoli.
Takatukat kunniaan!
J.Newkid
07.02.2004 18:28:34

JOo mulla oli 16" ja 18" Power Crashit ja rankkaisin ihan kärkeen, tosin kyllä enemmän digaan noista mun Signature Full crasheistä Mutta kannattaa varmaan ostaa !
____Dave Lombardo___ Kovin
jussiohman
07.02.2004 18:52:29
Juu kyllä mä hinnastakin jo päättelin ettei se ihan huonoimpia ole. Onko nuo medium thinit miten kestäviä? En ole mitään thinejä ennen soittanu. Ei tiedä oikein minkälainen paperi se on. Olen ajatellut sijoittaa sen vasemmalle hihatin yläpuolelle jolloin sitä tulisi hakattua enimmäkseen vasemmalla, eikä näinollen kovin kovaa.
Äänestäkää suosikkivitsinne Hall of Fameen vitsipalstalla! Aikaa äänestää 6.3.2004 asti!
MoonDog
07.02.2004 19:19:48
Eiköhän ne ihan hyvin kestä, kun ei kaikella voimalla mäiski. Onhan Zildjianin A customitkin thinejä tai medium thinejä ja tuntuvat kestävän käyttöä (kuuleman mukaan) vallan mainiosti.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Paas
07.02.2004 20:20:42
Juu kyllä mä hinnastakin jo päättelin ettei se ihan huonoimpia ole. Onko nuo medium thinit miten kestäviä? En ole mitään thinejä ennen soittanu. Ei tiedä oikein minkälainen paperi se on. Olen ajatellut sijoittaa sen vasemmalle hihatin yläpuolelle jolloin sitä tulisi hakattua enimmäkseen vasemmalla, eikä näinollen kovin kovaa.

Kestää oikein hyvin. Ei ne medium thinit loppujen lopuksi niin ohuita ole. Kyllä ne oikeaoppista soittamista kestää vaikka vähän reilumminkin löisi.
Takatukat kunniaan!
Niskamies
07.02.2004 20:32:22

Mulla on 15" med-thin (myynnissä vieläkin ;) ja kyllä se kestää. Sitä on soitetty joskus raskaammallakin kädellä, ja on ihan täsmälleen samassa kunnossa kuin ostin sen.
Hanki Presari ja ole tosimies!
jussiohman
08.02.2004 16:30:07
Omasta mielestäni en kovaa soita. Mutta silti reilun vuoden käytön jälkeen on 16" 802 powercrashiin tullut semmonen hiuksenhieno "viiva". Tosin sen huomaan vaan jos kattoo oikeasta valosta mutta silti. Täytyy malttaa soittaa rauhassa.
Äänestäkää suosikkivitsinne Hall of Fameen vitsipalstalla! Aikaa äänestää 6.3.2004 asti!
Paas
08.02.2004 21:45:20
Omasta mielestäni en kovaa soita. Mutta silti reilun vuoden käytön jälkeen on 16" 802 powercrashiin tullut semmonen hiuksenhieno "viiva". Tosin sen huomaan vaan jos kattoo oikeasta valosta mutta silti. Täytyy malttaa soittaa rauhassa.

Kannattaa aina miettiä sitä soittotekniikkaa. Ei tarvitse kovinkaan kovaa lyödä niin pelti saattaa haljeta jos kapula osuu pahasti.
Takatukat kunniaan!
jussiohman
09.02.2004 11:06:59
Tilasin tuon äsken. Jännittää. Toivottavasti kestää.
Paas
09.02.2004 18:37:55
Tilasin tuon äsken.

Hyvä.

Jännittää.

Alä turhaan, hyvä pelti se on.

Toivottavasti kestää.

Kestää se jos soitat oikeaoppisesti.
Takatukat kunniaan!
Niskamies
09.02.2004 19:01:18
Tilasin tuon äsken. Jännittää. Toivottavasti kestää.

Kyllä se kestää, ainakin miun on kestänyt hyvin. Jos tuon rikot, niin voit syyttä ainoastaan ittees. Olis kyllä mun dimensions ollu halvempi ku toi :P
jussiohman
09.02.2004 19:10:06
Kyllä se kestää, ainakin miun on kestänyt hyvin. Jos tuon rikot, niin voit syyttä ainoastaan ittees. Olis kyllä mun dimensions ollu halvempi ku toi :P

Mähän pistin sulle pikaviestiä siitä, muttet vastannu. Sitäpaitsi eikös se ollu 15"?
Niskamies
09.02.2004 19:56:27
Mähän pistin sulle pikaviestiä siitä, muttet vastannu. Sitäpaitsi eikös se ollu 15"?

Oli. Ihme kyllä, en koskaan oo saanu sulta pikaviestiä. Piti oikein tiirailla äsken. Noh, onnea silti uuden symbaalin omistajalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)