migi666 05.02.2004 14:03:33 | |
---|
Eli mitä mieltä olette kyseisistä pelleistä? Ovatko miten kirkas soundisia? Mihin musiikkityyliin sopii parhaiten? Kannattaako ostaa? Ja onko noi kestäviä, että voisi soittaa yli neljävuotta? Onko hinta/laatu suhde paikallaan? Kertokaa kaikki mitä tiedätte A:sta.. |
jussiohman 05.02.2004 14:49:26 (muokattu 05.02.2004 14:49:40) | |
---|
Jaa-a. Itsekkin olen miettynyt että kun ostan uuden riden ja uudet hihatit 502:ten tilalle, ovat ne A-mallia. Kertokaapa joku. Jos et pidä St.Angeristä, olet väärässä. |
Alpha 05.02.2004 15:52:29 | |
---|
Pysty näitäkään taas haulla etsimään... Ei näköään hae, ku nimimerkillä...:o( |
drummer 1 05.02.2004 16:09:43 | |
---|
joo hakua tietysti VOISI käyttää..erittäin laatuvehkeet ja varmasti kestää kymmeniäkin vuosia jos niitä soittaa oikein. Semmonen perus haitsuäänihän niissä on..soveltuu hyvin kaikenlaiseen. Itse hommasin (tai siis vakuutus korvasi varastettujen tilalle) juuri Z Customin haikat..crashitkin ja ride tuli samalla Z Customia. onhan ne perkeleen hyvät, mutta nyt ehkä vaihtaisin Z Customin crashini A-sarjalaisiin..ride ja haikat on hyvät. Meni ehkä vähän aiheen vierestä, mutta siis ehdottomasti kannattaa ostaa A haikat.. Hei "jussiohman", onko muuten Schwarzenegger tossa kuvassa..? |
Checkmate 05.02.2004 16:17:55 | |
---|
Eli mitä mieltä olette kyseisistä pelleistä? Ovatko miten kirkas soundisia? Mihin musiikkityyliin sopii parhaiten? Kannattaako ostaa? Ja onko noi kestäviä, että voisi soittaa yli neljävuotta? Onko hinta/laatu suhde paikallaan? Kertokaa kaikki mitä tiedätte A:sta.. Mulla oli joskus jotku 80-luvun A-haitsut, jotka oli melko matalasaundiset ja kaikkea muuta ku kirkkaat. Ihan kivat pellet ne oli. Nyt omistan Zildjianin A new beatit. Mitkään varsinaiset 666-hevisihinähaikat nekään ei ole vaan melkosen low-pitched. Tykkäilen niistä kovasti. Halpaan hintaansa nähden aivan loistot pelit. Mm. Antti Lehtinen Ultra bra -aikoinaan käytti noita. Parhaiten nuo haikat sopivat kaikkeen musaan. Enpä tullut ajatelleeksi. |
Tietäjä 05.02.2004 22:02:57 | |
---|
Mulla on ollut pari vuotta Zildjianin Quick beatit. Niistä lähtee hieman tiukempi saundi kuin new beatista, joka osittain johtuu suorasta alapellistä missä on neljä pikkurillin mentävää reikää. Olen ollut hankintaani 110% tyytyväinen. Ne sopii kaikenlaiseen menoon. Ei voi kun suositella.. |
jussiohman 05.02.2004 22:14:23 | |
---|
Hei "jussiohman", onko muuten Schwarzenegger tossa kuvassa..? Pientä off-topiccia:) Kyllä se on. Jos et pidä St.Angeristä, olet väärässä. |
Paas 05.02.2004 22:27:52 | |
---|
Eli mitä mieltä olette kyseisistä pelleistä? Ovatko miten kirkas soundisia? Mihin musiikkityyliin sopii parhaiten? Kannattaako ostaa? Ja onko noi kestäviä, että voisi soittaa yli neljävuotta? Onko hinta/laatu suhde paikallaan? Kertokaa kaikki mitä tiedätte A:sta.. Jos kirkkaampaa haluat niin ota mielummin a-customit. Takatukat kunniaan! |