Aihe: DW - 7002PZ tuplapedaali??
1
Suicider
04.02.2004 12:43:59
juu elikkäs aattelin tilata thomanilta tommosen dw-7002PZ tuplaspedaalin,kunhan saan entisen myytyä pois.Onko tuo mistään kotoisin??Hinta ois 189euroa..kellään kokemuksia tuosta??
Pääasia että on hauskaa!!!!perskele
Paas
05.02.2004 21:54:29
Tarkoitat ilmeisesti näitä: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-160851.html

Itselläni ei ole noista kokemusta mutta uskaltaisin kyllä huoletta suositella dw:n speduja. Olen joskus kokeillut muutamia dw:n "edullisemman hintaluokan" speduja ja ne ovat vaikuttaneet yllättävän hyviltä hintaansa nähden.
Takatukat kunniaan!
Magetsu
05.02.2004 22:33:50
jaajaa...on hinta vissiin tippunu...Ite maksoin jotain 1.5v sitte 280e moisista t-kaupassa...
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
Suicider
06.02.2004 12:38:15
{Tarkoitat ilmeisesti näitä

jep,niitäpä hyvinkin.Nyt oon vaan alkanu miettiin että jospa en ostaiskaan tuplia vaan tavallisen pedaalin,,,,mietin tuosa että ei oikeen rokin soitosa tuplilla tee oikeastaan mitään:).....täytyy pohtia tilannetta.
Pääasia että on hauskaa!!!!perskele
Blitz
08.02.2004 14:26:48
jep,niitäpä hyvinkin.Nyt oon vaan alkanu miettiin että jospa en ostaiskaan tuplia vaan tavallisen pedaalin,,,,mietin tuosa että ei oikeen rokin soitosa tuplilla tee oikeastaan mitään:).....täytyy pohtia tilannetta.

Siinä mielessä tuo tavallinen sinkkupedaali olisi hyvä, että tuolla hinnalla saisit jo loistavan singlen, jolla sitten voisi harjoitella vaikka tuplaa varten.

Ja nuo DW:n pedaalit on kyllä aivan hiton hyviä. Minulla oli 6002 tuplis, jonka sitten myin pois ja vaihdoin kahteen basariin ja kahteen Taman HP200:n. Oli kyllä DW mielestäni parempi kuin nuo HP200-pedaalit. :|
TAMA - The best reason not to play Pearl drums.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)