-Reaper- 04.02.2004 08:52:35 | |
---|
Niin eli tämmöstä kyselisin, että kuinka kauan teillä yleensä kestää jonkun vehkeen esim. pedaalin saapumiseen postiin tai musiikki liikkeeseen? Tuohan tietenkin riippuu, että mistä tilaa jne. mutta itellä ainaki kestää yleensä vähän turhan kauan ku joskus tilasin wuhanin chinan niin siinä meni yli kolme kuukautta. Tosin sehän tuli ruottista että.. Ja nyt on iron cobra ollu tilauksissa kohta kuukauden. Odottavan aika on pitkä! :) Että kokemuksia tilauksista. Rock´N´Roll!! |
Alpha 04.02.2004 09:24:59 | |
---|
Iron Cobraa oottelin muutaman viikon ja 16" lattiatomia about 6 kuukautta. Tosin tuo tomi tuli Japanista asti, joten sen ymmärtää. |
bluesman86 04.02.2004 10:51:53 | |
---|
mää varttosin speed kingiä 3kk kun ei tukus ollu piti tuoda jenkeist. Rock Rock |
MoonDog 04.02.2004 16:25:33 | |
---|
Thomannilta kesti isohko tilaus tulla noin 3-4 viikkoa, kun osa tuotteista oli loppunut varastossa (kalvoja, tuplat ym.) Wuhanin 18" china kesti vissiin pari kuukautta tulla, kun ne olivat juuri silloin loppuneet maahantuojaltakin. 14" lattiatomi kesti ~3 kuukautta, kun ensin parin kuukauden odottelun jälkeen kehtasivat paskiaiset lähettää 16" tomin, joka sitten lähti maahantuojalta takaisin. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
-Reaper- 04.02.2004 16:32:27 | |
---|
Ainiin onhan minullakin thomannin tilausten saapuminen kestäny kans aika kauan. Rock´N´Roll!! |
ltg 04.02.2004 16:36:03 | |
---|
Sonorini tilasin thomannilta, ja kesti about kaksi viikkoa. Juuri muuta en ole tilaillutkaan, käytettyjä ostelen. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |
Antti1997 04.02.2004 19:36:47 | |
---|
Suomesta kun tilaa niin tulee parissa päivässä, vaikka nyt makasaiskin muutaman euron enemmän. Entäs MyPa? |
Henga 04.02.2004 19:55:46 | |
---|
Suomesta kun tilaa niin tulee parissa päivässä, vaikka nyt makasaiskin muutaman euron enemmän. Näinhän se on. Kaikkea ei vaan suomesta saa. Esim. nuo Starclassicit tehdään tilaustyönä Japanissa, joten se 6kk on pakko kestää ;) Hardwaret on nyt homma erikseen.. |
Wiitala 04.02.2004 21:43:40 (muokattu 04.02.2004 21:45:25) | |
---|
Settiä odottelin Japanista 9kk. Ihan kuin ois lapsen saanut, kun se sitten saapui... Edit: Mutta tiesin siis, että odottaa täytyy. "Siat pääsee taivaaseen, ihmiset ei. Liity meihin enkeleihin." |
Drummer666 04.02.2004 21:48:20 | |
---|
Suomesta kun tilaa niin tulee parissa päivässä, vaikka nyt makasaiskin muutaman euron enemmän. niin ja kun tilaa Suomesta postikulut on luultavasti pienemmät... riippuen tietty paikasta.... Vielä ei oo tullu tilattua kun toi Pöörlin setti, tuli kahen päivän odotuksen jälkeen =D ei paha... aikalailla ainoo tilaus mitä oon tähe asti tehny...mutta kohta olis peltejä ehkä tilattava... saasd nähä sitte... "kyllä vain, minulla on enään vain muutama hassu triljoona, horjun tuhon partaalla." -Roope Ankka |
-Reaper- 04.02.2004 21:51:33 | |
---|
Settiä odottelin Japanista 9kk. Ihan kuin ois lapsen saanut, kun se sitten saapui... Edit: Mutta tiesin siis, että odottaa täytyy. No settejähän aika usein joutuu oottamaan aika kauan. Tuonpa takia minä taidankin tehdä silleen että ku ostan uuen setin niin pistän tilauksiin sitte ku rahaa tulee lupaavasti ja jos tulee aikasemmin niin musiikkiliikkeen äijä lupas säilyttää vähän aikaa. Rock´N´Roll!! |
-Reaper- 04.02.2004 21:53:09 (muokattu 04.02.2004 21:53:54) | |
---|
niin ja kun tilaa Suomesta postikulut on luultavasti pienemmät... riippuen tietty paikasta.... Vielä ei oo tullu tilattua kun toi Pöörlin setti, tuli kahen päivän odotuksen jälkeen =D ei paha... Tulipa perkeleen nopeesti. :) Rock´N´Roll!! |
Drummer666 04.02.2004 23:36:35 | |
---|
Tulipa perkeleen nopeesti. :) tasi olla niin että maanantaina tilasi ja torstaina oli jo täälä... en oikeen muista enään... satuin pääsemään koulusta vielä yheltä kun oli tota musiikkia ollu "ylimäärästä" kun opettaja jäi äiti lomalle.... hyvä mulle=) joko maanantaina tai tiistaina tilasin... joskus maanantai iltana olisin tilannu....ÄHH perkele! Tärkeintä että on ollu jo ruhtinaalliset 2kuukautta mulla jo! =) kauheesti turhaa selitystä "ei mistään" aiheesta.... Offia kenties? "kyllä vain, minulla on enään vain muutama hassu triljoona, horjun tuhon partaalla." -Roope Ankka |