jussiohman 28.01.2004 21:41:14 | |
---|
Mikä mättää eniten soitossasi? Mikä on heikoin lenkkisi? Mitä haluaisit kehittää rumpujensoitossasi? -Huono tekniikka/kapulakontrolli? -Huono time? -Hitaat kädet/käsi? -Hidas basarijalka? -Huono independence? -Huono koordinaatio -Et osaa virittää hyvin? -Soitat liian kovaa? -Rikot peltejä? -Et keksi mitään hyviä komppeja/choppeja? Vastattuasi kysymykseen, mene ja etsi kirjastosta, netistä tai omista arkistoistasi materiaalia/harjoituksia joilla opit/harjoittelet kyseistä asiaa. Kiität minua. Itse vastaan ehdottomasti huonon timen. Hitaat biisit ei svengaa (eikä paljoa muutkaan kyllä). "Tapelkaa pojat, saatte tupakkia" |
Paas 28.01.2004 21:46:05 | |
---|
Time vois olla paljon parempi, vasenta kättä pitäis vielä vahvistaa entisestään jotta se vastaisi oikeaa kättä, sama juttu vasemmalle jalalle. Eikä tekniikkakaan koskaan voi olla liian hyvä joten harjoittelemista piisaa. Takatukat kunniaan! |
lkx 28.01.2004 21:50:08 | |
---|
Vasemmanpuoliset raajat on jääny vähemmälle, valitettavasti. Tekniikkaa voi aina parantaa ja uusia reenattavia juttuja olis vaikka kuinka. Ehkä heikoin osa-alueeni on saamattomuus, kun ei tu treenattua kunnolla. :/ There is no spoon... |
J. Cool 28.01.2004 21:57:31 | |
---|
vasemman jalan käyttöä pitäis kelata että vois vetää vapaasti mitä vaan iskuja/kuvioita mihin vaan komppiin ilman et pitäis ajatella asiaa. |
Paas 28.01.2004 22:00:52 | |
---|
Taitaa olla aika yleinen ongelma tuo vasemman puoleisten raajojen hallinta(oikeakätisillä siis). Takatukat kunniaan! |
hgr 28.01.2004 22:01:13 (muokattu 28.01.2004 22:02:12) | |
---|
Eiköhän se heikoin osa-alue ole toi kapulakontrolli/tekniikka, kun tahtoo kapulat kolista välillä toisiinsa ja lennellä lattialle ja ties minne. Ei toi nopeuskaan tietty niin huimaava ole, mutta en olekaan pitkään aikaan treenaillut mitään rudimentteja tms. vaan lähinnä soitellut bändin kanssa komppia. http://personal.inet.fi/koti/hrdkor/musat |
Rokki Rumpali 28.01.2004 22:04:36 | |
---|
Heikoin osa-alueeni: Ehdottomasti vasenkäsi sekä soitan joskus liian kovaa kun koulussa joutuu vetelemään jotain humppaa. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
kkeppana 28.01.2004 22:06:02 | |
---|
Ei viitti nimetä mitään yhtä osa-aluetta, paska kun olen. Kaikkia pitäis parantaa ja roimasti. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
hahuusko 28.01.2004 22:20:16 | |
---|
Kaikki tökkii mutta vasemmanpuoleiset raajat ovat minullakin erityisen heikko lenkki. Dynamiikkakin on soitostani pahasti hukassa ja lasken biisit usein käyntiin aivan liian hitaasti, jos en tarkista tempoa metronomista. |
Mikko A 28.01.2004 22:20:39 | |
---|
-Huono tekniikka/kapulakontrolli? -Huono time? -Hitaat kädet/käsi? -Hidas basarijalka? -Huono independence? -Huono koordinaatio -Et osaa virittää hyvin? -Soitat liian kovaa? -Rikot peltejä? -Et keksi mitään hyviä komppeja/choppeja? No puutteellisiahan nuo on meikäläisellä varmaan kaikki, mutta se, mistä varsinaisesti on ongelmaa on kyllä yksinkertaisesti mielikuvituksen ja treenin puute. :( Basarijalka on mulla kans aika perseestä. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Magetsu 28.01.2004 22:25:34 | |
---|
juu, itsellänikin on heikko time hitaissa biiseissä / biiseissä jotka ei maistu itselle hyvälle ja oikeastaan aika harvakseltaan tulee edes soitettua/treenattua hitaita biisejä...hmm...mistäköhän johtuis? :) "Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru" |
juoni 29.01.2004 10:57:42 | |
---|
Ainankin minulla suurin ongelmakohta on musiikin soittaminen, eli tuon kaiken (vähän) osaamiseni yhdistäminen kunnon grooveksi. Noista osa-alueista kyllä taiminki on karmea. Jostain syystä indep. tai nopeus (käsillä) ei ikinä ole ollut kummempi ongelma. Lahjattomat Treenaa |
-oskari-- 29.01.2004 11:04:43 | |
---|
Ehkä toi melikuvituksen puute on se suurin ongelma. Virityksen kanssakin on kyllä ongelmia kun ei sitä oo pahemmin harjotellu!! |
**Bexar** 29.01.2004 11:17:52 | |
---|
Tuntuu olevan suht yleinen ongelma nuo vasemmanpuoleiset raajat. Itellä on säkä siinä mielessä, että olen sekä vasen jalkainen, että kätinen ja soitan oikeanpuoleista settiä. Raajat siis tasapainottuvat luonnollisesti. Heikkona puolena voidaan pitää huonoa taimia. Joo.. on se rumpali. |
super perkele 29.01.2004 11:19:07 | |
---|
Olinpa kerran niin iivöli että opettelin soittamaan myös vasenkätisesti eli sen puolen raajat toimii aika hyvin. Nuotin luku on vielä reenausta kaipaava. Onhan sitä aina jotaki mitä pitää reenata. Paitsi mulla koska minä oon maailman paras. jee!! |
Liver-Box 29.01.2004 11:47:26 | |
---|
Mulla taas oikee käsi ei pysy vasurin vauhdissa... olen oikeakätinen. Myös treeni jää välillä minimiin koska ei ole paikkaa setille. "It goes up to eleven" |
kampela 29.01.2004 12:38:30 | |
---|
vasen käteni on kyllä yks perkele. mut pikkuhiljaa..... I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die |
Epämuusikko 29.01.2004 13:36:52 | |
---|
time ja varmuus. mielikuvituskin on päässyt muodollisen koulutuksen takia pahasti rapistumaan!!! "I'm using the chicken to measure it" |
Funai 29.01.2004 13:49:09 | |
---|
Köhköh. Kaikki ;P |
mr_b 29.01.2004 13:55:48 | |
---|
-Soitat liian kovaa? -Rikot peltejä? -Et keksi mitään hyviä komppeja/choppeja? Jee, edes näitä ongelmia ei ole, muuten, hmh, ähh... Vasen puoli on täälläkin ongelmana, selvästi jähmeämpi. Ja muutenkin on kyllä hidastunut iän myötä, paitsi jos pitäisi mennä hitaasti, jolloin kaikki tietysti nopeutuu. No, onneksi setistä on karsittu kaikki turha pois, ei pääse liikoja soheltamaan... nimimerkki: "on joku kehunutkin..." And that's the way it is. Even when we're pissed. |