Remo 25.02.2004 14:46:09 | |
---|
Elikäs onko minkälainen? Onko kestävä, että ei heti hajoaisi. Onko ostamisen arvoinen ensimmäiseksi splashiksi. On hiukan vähän tietoa noista splasheista niin pitää kysyä kannattaako sitä ostaa. Ja minkäslaista clamppia siihen pitäisi laittaa. Lähinnä minkä merkkistä. Vai onko niiissä mitään eroa? Olisi kiva tietää hiukan etukäteen ennekuin menee ostamaan. Tää on taas niin tätä! |
MoonDog 25.02.2004 14:54:07 | |
---|
Splashista en osaa sanoa mitään mutta ainakin Taman MCA63E clamp+puomi -yhdistelmä on osoittautunut erittäin hyväksi. Levytukussa hintaa 39 euroa. Thomannilla 44e. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Mikko A 25.02.2004 16:46:37 | |
---|
Joo osta vaan. Itselläni on ollu Alpha splash ja se meni kyllä rikki kuvun juurta pitkin niin etten edes huomannu, mutta ihan ok soundi siinä oli. Vaikka onhan niitä parempiakin :) "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Niskamies 25.02.2004 18:11:22 | |
---|
Elikäs onko minkälainen? Onko kestävä, että ei heti hajoaisi. Onko ostamisen arvoinen ensimmäiseksi splashiksi. On hiukan vähän tietoa noista splasheista niin pitää kysyä kannattaako sitä ostaa. Ja minkäslaista clamppia siihen pitäisi laittaa. Lähinnä minkä merkkistä. Vai onko niiissä mitään eroa? Olisi kiva tietää hiukan etukäteen ennekuin menee ostamaan. Osta multa Sabian B8 12" Splash yamahan puomila ja pearlin klämpillä. Pikkasen kalliimpia on nää puomit, ku noi halpis-tamat, mutta laatu on aivan loistava. Pistä pikaviestiä jos kiinnostaa. |
Hakki 25.02.2004 22:48:24 | |
---|
Mulla on tollainen Alphan splash ollut 5 vuotta aktiivikäytössä. Ihan kivankuuloinen perus-splash. Kestäväkin on, en aikoinaan ollut mitenkään helläkätinen soittaja ja on se vielä ehjä. Pellin kuvussa on pieni lommo, joka ei ole haitannut sointia jo kolmisen vuotta. Ei kai sillä clampin merkillä ole mitään väliä. Kunhan pelti pysyy kiinni. Tai siis, IMHO. |
pekkaharti 25.02.2004 23:03:06 | |
---|
mulla on tollanen ja kivasti oli lohkeillu reunoilta ennen kun leikkasin sen pienemmäksi. äänikin säilyi kohtalaisesti leikkauksen jälkeen |
Remo 26.02.2004 15:10:05 | |
---|
No niin nyt kävin hakemassa ko. symbaalin. Erittäin mukavan kuuloinen. Ostin taman klampin ja siihen jonkun varren päälle. Sitten hommasin paisteen paidan siinä ohessa. Sijoittelun kanssa meinasi olla hiukan ongelmia mutta sain sen ihan hyvin laitettua. Tää on taas niin tätä! |
Niskamies 26.02.2004 17:04:20 | |
---|
No niin nyt kävin hakemassa ko. symbaalin. Erittäin mukavan kuuloinen. Ostin taman klampin ja siihen jonkun varren päälle. Sitten hommasin paisteen paidan siinä ohessa. Sijoittelun kanssa meinasi olla hiukan ongelmia mutta sain sen ihan hyvin laitettua. Paljon maksoit symbaalista, klämpistä, ja puomista? |
hollmi-5 26.02.2004 18:01:21 | |
---|
Hinta/laatusuhde tuossa splashissa on kohdallaan. Eikö olekkin ihme, miten pienet asiat tekevät elämän onnelliseksi: slashi, puomi ja Paisten paita? Itse ilahdun aina, kun ostan jotakin rummunsoittoon liittyvää. Vaikka edes viritysavaimen. Mika Hollström |
Remo 26.02.2004 19:19:10 (muokattu 26.02.2004 19:20:26) | |
---|
Splash makso 60erkkiä ja klamppi ja puomi oli 60erkkiä tai niillä ei ollu puomeja erikseen niin sain sitten telineen ala osan yhteen. Paita oli 17erkkiä ja roikkuu tällä hetkellä seinällä. Pitää pitää sitä siinä, että kaikki varmasti tietävät, että kannatan paistetta. Tottakai tulee onnelliseksi jos saa jotain uutta settiin. Tulee taas soittointoa. Joo kyllä siitä iloa tulee kun saa jotain uutta. PS: erkkiä on euroa koska tämä ei tiennyt mikä on euromerkki ja laittoi pelkän kysymysmerkin. Tää on taas niin tätä! |
Niskamies 26.02.2004 20:00:36 | |
---|
Splash makso 60erkkiä ja klamppi ja puomi oli 60erkkiä tai niillä ei ollu puomeja erikseen niin sain sitten telineen ala osan yhteen. Paita oli 17erkkiä ja roikkuu tällä hetkellä seinällä. Pitää pitää sitä siinä, että kaikki varmasti tietävät, että kannatan paistetta. Tottakai tulee onnelliseksi jos saa jotain uutta settiin. Tulee taas soittointoa. Joo kyllä siitä iloa tulee kun saa jotain uutta. PS: erkkiä on euroa koska tämä ei tiennyt mikä on euromerkki ja laittoi pelkän kysymysmerkin. Höpsö, olist saanu multa kaksyteuroa halvemmalla.... |
Remo 26.02.2004 20:38:23 | |
---|
Mutta minä sain paistetta enkä mitään sabiania. Paistetta sen pitää olla. Sitä paitsi eikös sun splashis olis ollu huonompaa sarjaa. Ja se oli vielä 2" liian suuri. Myöskään jos sulta olisin ostanut niin siinä olisi kestänyt muutama päivä, ehkä vasta maanantaina täällä. :) Tää on taas niin tätä! |
Niskamies 26.02.2004 21:40:53 | |
---|
Mutta minä sain paistetta enkä mitään sabiania. Paistetta sen pitää olla. Sitä paitsi eikös sun splashis olis ollu huonompaa sarjaa. Ja se oli vielä 2" liian suuri. Myöskään jos sulta olisin ostanut niin siinä olisi kestänyt muutama päivä, ehkä vasta maanantaina täällä. :) B8 on kuule parempi sarja kuin Alpha, siis IMHO. Ja toi koko on passeli. Noh, kyllä mä vielä sen saan myytyä. |
Alpha 26.02.2004 21:51:44 | |
---|
B8 on kuule parempi sarja kuin Alpha, siis IMHO. Ja toi koko on passeli. Noh, kyllä mä vielä sen saan myytyä. Kaikkeako sie nyt oot myymässä? |
Niskamies 26.02.2004 22:01:08 | |
---|
Kaikkeako sie nyt oot myymässä? Emmä nyt oo myymässä ku tota splässiä ja puomia, ja sitten pöörlin suoraa ständiä. Tarttee rahaa kun on kitara-GAS :) |
Remo 26.02.2004 22:21:08 | |
---|
Kyllä mulla on nyt sellanen käsitys, että B8 on sabianin huonointa sarjaa ja alpha on kumminkin keskipään pelti. Tää on taas niin tätä! |
-Maza- 26.02.2004 22:23:42 | |
---|
Kyllä mulla on nyt sellanen käsitys, että B8 on sabianin huonointa sarjaa ja alpha on kumminkin keskipään pelti. Niin, paisteen keskitason pelti, joka nyt suurinpiirtein vastaa tota B8:a. Kattoppa kun paisteella on semmosia sarjoja kun 302... |
Alpha 26.02.2004 22:25:50 | |
---|
Kyllä mulla on nyt sellanen käsitys, että B8 on sabianin huonointa sarjaa ja alpha on kumminkin keskipään pelti. Ite arvioisin samaan kastiin noi Beekasit ja Alphat... Niin siis kokemusta ei juurikaan ole, kuin noista Paisteen tuotteista...Alphojen kanssa oltu joskus jopa hyvääkin kaveria yli 8 vuotta... |
Remo 26.02.2004 22:50:19 | |
---|
Niin, paisteen keskitason pelti, joka nyt suurinpiirtein vastaa tota B8:a. Kattoppa kun paisteella on semmosia sarjoja kun 302... Niin mutta se on silti sabianin "halpis" sarja ja kaikki lähtee niillä liikkeille niinkuin jotkut lähtevät 302. Ja silloin B8 kuuluvat 302 kanssa samaan luokkaan eli ovat halpikset. Alpha on silloin paljon parempi. Ja minä en muihin symbaaleihin koske kun paisteeseen tai sitten erittäin harvinaisiin käsintaottuihin. Paisteen symbaalit kuuluvat settiini enkä sekoita siihen mitään muita symbaaleita sekaan. Niinkuin te kaikki teette. Se on ennsinäkin törkeän näköistä eikä ne toiseksi voi sopia yhteen, koska ovat eri valmistajan peltejä. Ja jokainen tykkää merkistään, mutta ei niitä kaikkia pidä sekoittaa keskenään. PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
Mikko A 26.02.2004 23:37:17 | |
---|
Niin mutta se on silti sabianin "halpis" sarja ja kaikki lähtee niillä liikkeille niinkuin jotkut lähtevät 302. Ja silloin B8 kuuluvat 302 kanssa samaan luokkaan eli ovat halpikset. Alpha on silloin paljon parempi. Ja minä en muihin symbaaleihin koske kun paisteeseen tai sitten erittäin harvinaisiin käsintaottuihin. Paisteen symbaalit kuuluvat settiini enkä sekoita siihen mitään muita symbaaleita sekaan. Niinkuin te kaikki teette. Se on ennsinäkin törkeän näköistä eikä ne toiseksi voi sopia yhteen, koska ovat eri valmistajan peltejä. Ja jokainen tykkää merkistään, mutta ei niitä kaikkia pidä sekoittaa keskenään. No hoh hoh... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |